Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@02:22:08 GMT

تلاش مجدد استون ویلا برای جذب ایو بیسوما

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۸۴۹۷

باشگاه استون ویلا قصد دارد در تابستان مجددا برای جذب هافبک برایتون اقدام کند.

با وجود رد پیشنهاد استون ویلا در زمستان، استیون جرارد همچنان به جذب ایو بیسوما علاقه دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تلگراف، باشگاه استون ویلا در پنجره زمستانی نقل و انتقالات با پیشنهادی 25 میلیون پوندی برای جذب ایو بیسوما، هافبک باشگاه برایتون تلاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود برایتون این پیشنهاد را رد کرد ولی بنا بر ادعای تلگراف، استیون جرارد، سرمربی باشگاه ویلا قصد دارد یک بار دیگر برای جذب این بازیکن در تابستان تلاش کند. با پایان این فصل تنها یک سال از قرارداد بیسوما با برایتون باقی می ماند و جرارد تایید کرده است که یک بار دیگر برای جذب این بازیکن تلاش خواهد کرد.

استون ویلا در زمستان برای جرارد سه خرید مهم انجام داد و کوتینیو، دینیه و کالوم چمبرز را جذب کرد. با این وجود جرارد به یک هافبک میانی نیز نیاز داشت که برای رفع این نیاز برای جذب بیسوما دست به کار شد که این پیشنهاد رد شد اما ویلا قطعا در تابستان یک بار دیگر برای این بازیکن دست به کار خواهد شد و امیدوار است این بار باشگاه برایتون انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان دهد.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس استوری مشترک بازیکنان پیکان در اعتراض به داوری بازی با استقلال سیاوش یزدانی: کنعانی زادگان را هرگز نمی بخشم؛ کار او با من ناجوانمردانه بود / فیلم واکنش ژوزه مورینیو به استقبال هواداران اینتر / عکس رکورد منفی کریستیانو رونالدو پس از 12 سال؛ پنج بازی پیاپی بدون گل زده 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استون ویلا برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی مجدد دوشنبه در اصفهان فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی بیانگر خروج سامانه بارشی از استان است.
براین اساس سامانه بارشی رگباری مجدد روز دوشنبه در نیمه غربی استان فعال و برای روز‌های سه شنبه و چهارشنبه هم در استان افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می‌شود.
دمای هوا هم در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان اصفهان یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام/ شاگردان کلوپ، سهمیه لیگ قهرمانان را از زنبق‌ها گرفتند+ فیلم
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • موتور چلسی در انتهای فصل روشن شد/ شکست استون ویلا به نفع تاتنهام+ فیلم
  • باخت بدموقع ویلا، معادله سهمیه را پیچیده کرد!‏
  • ترس از مدیران، دلیل بی‌میلی اونای امری به نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • سامانه بارشی مجدد دوشنبه در اصفهان فعال می‌شود
  • من عاشق تیمم هستم و به بایرن نمی‌روم