Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگرچه انقلاب اسلامی ایران در مسیر حرکت خود با مشکلات فراوانی مواجه شد اما توانست خود را از این مشکلات رهایی ببخشد تا با معرفی خود به عنوان یک الگوی حکومت اسلامی رسالت و آرمان خود را به جهان صادر کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ روزی جهان به دست ولی عصر (عج) پر از عدل می‌شود، این نظر شیعیان است که با اعتقاد به آن پایبند هستند، اما ظهور منجی نیاز به محیطی برای رفع موانع ظهور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، با یک تفکر اسلامی و تشکیل یک حکومت شیعه به عنوان الگویی برای جهانیان تبدیل شد.
 
اگرچه انقلاب اسلامی ایران در مسیر حرکت خود با مشکلات فراوانی مواجه شد اما توانست خود را از این مشکلات رهایی ببخشد تا با معرفی خود به عنوان یک الگوی حکومت اسلامی رسالت و آرمان خود را به جهان صادر کند.
 
زمانی که به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران درخصوص آینده این انقلاب دقت می‌کنیم، می‌بینیم ایشان یک افق روشن برای آن ترسیم می‌کنند، باید با ایجاد قدرت مادی و معنوی بیش از پیش قدرتمند شویم تا این انقلاب به صورت جهانی مطرح شود.
 
واکاوی و مرور سخنان بزرگان جهان نشان از جهان شمولی و تاثیرات مهم انقلاب اسلامی ایران دارد.
 
برای مثال می‌توان به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد که کار انقلاب برای کشور را بزرگ می‌دانند و می‌فرمایند:" انقلاب کار بزرگی در کشور انجام داد، کشور را از حالت فلاکت خارج کرد، ملت را از حالت توسری‌خوری و ذلت و سرافکندگی خلاص کرد؛ ملت ما امروز سربلند است و این مهم‌ترین دستاورد برای یک کشور و برای یک ملت است. (29 بهمن 1396 خورشیدی، در دیدار مردم آذربایجان شرق)

همچنین  آیت الله محمد بهشتی دومین رییس دیوان عالی کشور نیز درخصوص اثرات جهانی انقلاب اسلامی ایران می‌گوید؛ " این انقلاب قبل از اسلامی و مکتبی بودن، ویژگی دیگری داشته است که بیش از همه دنیا مورد توجه واقع شده و آن، انقلابی است که با پیروزی­اش، آزادی‌های اجتماعی را در جامعه به حدی توانسته و تأمین و تحمیل کند که رژیم­‌های دیگر، هنوز نتوانسته‌­اند به ملت­ هایشان چنین آزادیی بدهند، بزرگترین ویژگی جهانی این انقلاب، آزادی است.
 
بزرگان دیگری همچون حجت الاسلام محمد جواد باهنر نخست‌وزیر وقت ایران، آیت الله مطهری و... نیز سخنانی درخصوص فراگیری انقلاب اسلامی و ویژگی‌های بارز آن نسبت به دیگر انقلاب‌ها مطالبی را بیان کردند

اما انقلاب اسلامی از چنان ابعاد جهان شمولی برخوردار بود که سبب اظهارنظر برخی از جامعه شناسان غربی نیز شد که ازجمله آن می‌توان به نظرات  پروفسور کارستن کولپه خاورشناس و ایران شناس غربی اشاره کرد که می‌گوید:
" انقلاب اسلامی و رهبر آن(امام) خمینی که بسیاری از مسلمانان مقیم خارج جهان اسلام را در مسیر بازیابی هویت اسلامی خویش قرار داد، بدون تردید، آغازگر جنبش تجدید حیات اسلام است که اثرگذاری فرا ملیتی داشته است.

همچنین  پروفسور برنارد لوییس خاورشناس یهودی تبار آمریکایی، یرواندآبراهامیان استاد تاریخ در کالج باروک دانشگاه نیویورک،  پروفسور لودویگ هاگه من استاد دانشگاه ورتسبورگ آلمان، فیدل کاسترو رییس جمهور اسبق کوبا و... از دیگر دانشمندان و علمای جهانی هستند از ابعاد مختلف به بیان زوایای انقلاب اسلامی ایران و تاثیر آن در جهان پرداخته‌اند.

امروز ایران، سرزمینی بزرگ با مردمانی سربلند است که همه جهان با افتخار از نام مقدس آن یاد می‌کنند
 
در همین راستا نگاهی به بخشی از سخنان سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره سرداران و 37 شهید شهرستان گلپایگان می‌اندازیم که به خوبی قدرت انقلاب و ایران اسلامی را تشریح و اظهار کرد: همان گونه که با آغاز بعثت پیامبر(ص) همه مستکبران در مقابل اسلام صف آرایی کردند این بار نیز کفار، مشرکین و منافقین در برابر عظمت جمهوری اسلامی ایران آرایش جنگی گرفتند.
 
وی افزود:  نظام جهانی که آن روز در سیطره طواغیت بود نمی‌توانست بپذیرد که ایران بزرگی در صفحه جهان ظاهر شده که به دنبال استقلال و آزادی است زیرا می‌دانستند اگر این الگو تکرار شود تمام جغرافیای سیطره استکبار را درخواهد نوردید و منافع ایشان به خطر خواهد افتاد مانند اتفاقی که امروز بعد از 43 سال در بخش مهمی از جهان اسلام رخ داده است.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز این سرزمین، سرزمینی بزرگ با مردمانی سربلند است که همه جهان با افتخار از نام مقدس آن یاد می‌کنند چرا که 43 سال است در مقابل فشار حداکثری بزرگترین امپراتور تاریخ بشر یعنی امریکا این چنین با عظمت ایستاده است.

سردار سلامی در مورد پیشرفت انقلاب اسلامی در مقابل دشمن در طول 43 سال گذشته خاطرنشان کرد: یک روز پیشانی جبهه ما، شرق کارون بود اما امروز پیشانی جبهه ما در شرق مدیترانه است و دشمنان ما می‌توانند تکلم کردن فارسی زبانان، پاکستانی زبانان، افغانی‌ها، یمنی‌ها و عراقی را بشنوند و می‌دانند در سواحل دریای سرخ در یمن چگونه قدرت ساخته شده است.

شاید یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث شد آوازه انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان طنین افکن شود، رویکرد آن در مبارزه با ظلم و فساد دستگاه حاکم بود.
 
ملت ایران زمانی که از وضعیت ناعادلانه موجود به ستوه آمدند با رهبری عالم فرزانه حضرت امام خمینی (ره) پا در عرصه مبارزه با طاغوت گذاشتند تا دیگر ملت‌های آزاده جهان نیز این حرکت را الگویی برای خود قرار دهند و با ظالمان زمان به مبارزه بپردازند.

یکی از انگیزه های اصلی حرکت مردم در انقلاب اسلامی، اطلاع مردم از ظلم و فساد دستگاه حاکم و شناخت کامل از رهبری انقلاب بود
 
جهانگیر کبیری فعال انقلابی در چهار محال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: یکی از انگیزه های اصلی حرکت مردم در دهه 50 هجری شمسی، اطلاع و آشنایی مردم به صورت کم و بیش با ظلم و فساد دستگاه حاکم و شناخت کامل از رهبری انقلاب یعنی حضرت امام خمینی (ره) بود.

وی افزود: مردم در آن زمان به تدریج با سخنان و مطالب امام خمینی (ره) آشنا شدند و با پیروی از صحبت‌ها و فرامین ایشان و با هدف احیا دین اسلام که در دوره پهلوی از بین رفته بود به جوش آمدند و در صحنه ها حضور پیدا کردند.

کبیری افزود: حکومت پهلوی در آن زمان به علت جوش و خروش محکم مردم نتوانست با آنها مقابله کند، مردم هم دیگر در مقابل رفتار های کورکورانه دولت پهلوی طاقت نیاوردند و محکم در برار ظلم و ستم شاهنشاهی ایستادگی کردند. 
 
این فعال انقلابی حرکت مردم در سال 1357 را یک حرت بزرگ تاریخی نامید و عنوان کرد: در نهایت انسجام و وحدت مردم حول محور دین و رهبران دینی باعث شد تا آنها مستقیما در خیابان‌ها و مراسمات مختلف دینی حضور خودشان را نشان دهند و این امر انگیزه اصلی مردم شد تا به دنبال بحث آزادی و خروج از استعمار غربی و آمریکایی دولت پهلوی که تا آن زمان بر ایران حاکم بود را اخراج و یک دولت انقلابی و اسلامی را بر سر کار آورند.

کبیری اضافه کرد: استبداد حاکم بر جامعه ، قدرت نمایی دولت ، وجود دستگاه هایی مثل ساواک که باعث ایجاد رعب و وحشت بزرگی در بین مردم شده بود، شنیدن نام دستگاه‌های اطلاعاتی رژیم که با انواع شکنجه‌ها و زد و خوردها مردم را آزار می‌دادند، فساد اخلاقی دربار و خاندان پهلوی، دین زدایی و غرب گرایی حاکمیت آن زمان و ... از دلایل و انگیزه اصلی مردم برای از بین بردن حکومت کاخ نشینی و پهلوی بود.

وی بیان کرد: حرکت خود جوش مردمی میسر نمی شد مگر با رهبری یک فرد شایسته و هدایتگر و آن هم کسی نبود جز حضرت امام خمینی رضوان الله علیه و انسجام و حدتی که ایشان در جامعه بین اقشار مختلف مردم ایجاد نمودند باعث این حرکت های بزرگ و عظیم مردم شد.

یکی از اصلی‌ترین فاکتورها در پیروزی انقلاب اسلامی همانگونه که پیش از این مطرح شد، رهبری داهیانه امام راحل بود، شخصیت والای معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران به گونه‌ای بود که جهان را مجذوب خود می‌کرد از رفتار ایشان در تبعید گرفته تا شیوه مبارزاتشان، تا شناسایی و فاصله گرفتن از عناصری همچون منافقان که قصد مصادره و بدنامی انقلاب را داشتند تا روزی که با وجود همه مخاطرات و تهدیدهای باقی مانده حکومت پهلوی در کمال سعه صدر و آرامش وارد فرودگاه مهرآباد شدند.
 
وجود یک رهبر دانا و فرزانه بود که انقلاب اسلامی ایران را شکل داد، هدایت کرد، به پیروزی رساند و در نهایت باعث صادر شدن آن به دیگر کشور و در میان آزادی خواهان جهان شد.

نقش محوری امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی از اخلاص ایشان تا شجاعت و بصیرت
 
حجت‌الاسلام سید حسن جلالی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به نقش رهبری امام راحل در جریان انقلاب اظهار کرد: باتوجه به خصوصیات امام خمینی (ره) می‌توان گفت ایشان در پیروزی انقلاب نقش محوری داشتند.
 
وی یکی از مهم‌ترین خصوصیات امام (ره) را اخلاص ایشان عنوان و خاطرنشان کرد: خلوص نیت امام خمینی (ره) سبب می‌شد که کارها را برای خدا انجام دهند.
 
جلالی با اشاره به شجاعت به‌عنوان ویژگی دوم امام خمینی (ره) آگاهی از زمان و اشرافیت بر مسائل روز و تدبیر امور را از دیگر ویژگی‌های ایشان برشمرد و بیان داشت: با توجه به این ویژگی‌ها و احساس مسئولیتی امام (ره) که در قبال دین مبین اسلام خصوصا در مورد مذهب تشییع داشتند راه برای تحقق اهداف ایشان باز می‌شد.
 
این کارشناس سیاسی با بیان اینکه نگاه امام خمینی (ره) تنها نگاه تشییع نبود افزود: از همان روزهای ابتدایی و سخنرانی‌های نخستین‌شان بحثی فرامذهبی داشتند و کل عالم بشریت را مورد خطاب قرار می‌دادند.
 
جلالی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با توجه به خلوص نیت و پاکی درونی که داشت توانست حرکتی را به‌وجود آورد که ماندگار شد و ان شاالله مقدمه‌ای است برای انقلاب بقیه‌الله.
 
وی با اشاره به اینکه خودسازی فردی و پیشرفت به سمت انسانی که مدنظر خداست هدف امام خمینی (ره) بود و هر حرکت و موضع‌گیری ایشان با در نظر گرفتن خدا صورت می‌گرفت بیان داشت: امام راحل ویژگی‌های بسیاری داشتند، اما کار برای خدا از مهم‌ترین ویژگی‌های ایشان است که راه را بری رسیدن به اهدافش آسان می‌کند.
 
این کارشناس سیاسی تاکید کرد: هرچه خلوص نیت بالاتر باشد موفقیت در کار بالاتر می‌رود و دید فرامذهبی و فرادینی امام خمینی (ره) یکی از نقاط عطف ویژگی‌های ایشان است که سبب پیروزی در مبارزه با استکبار و به سرانجام رسیدن انقلاب شد، این موضوع همچنین یکی از دلایل مهم برای وحدت کلمه میان جهان اسلام و جهان بشریت است به همین سبب است که برای آنکه برخی از مسیحیان یا یهودیان به امام راحل گرایش پیدا می‌کنند.
 
جلالی یادآور شد: امام خمینی (ره) معتقد بودند ما هرچه داریم از خداست و ما از خود چیزی نداریم، ایشان همواره تاکید داشتند که خداوند در دل انسان‌ها تحول ایجاد کرد و همین تحول مقدمه‌ای در پیروزی انقلاب و تحول شرایط اجتماعی شد.
 
وی افزود: امام (ره) یقین داشت که مقدمه شکل‌گیری انقلاب، تحول درونی است چراکه اگر ما متوحل شویم و براساس مبانی دینی مطابقت یابیم تغییرات ظاهر می‌شود، این موضوع از سال 41 به بعد تا سال 57 به‌خوبی در بین انسان‌ها به چشم می‌خورد و مردم همه شکنجه‌ها، زندانی شدن‌ها، اسارت‌ها، شهادت‌ها و سختی‌ها را به‌واسطه همین تحول درونی پذیرفتند.


 
درست است که زمانی با پیروزی انقلاب و کوتاه شدن دست آمریکا و ایادی‌اش از سر ایران اسلامی شاهد جهان شمولی و حتی صدور آن در جهان بودیم اما رسالت آن به همین جا ختم نمی‌شود، بیان دستاوردهای بی‌شمار انقلاب برای تبیین و شناساندن آن به نسل‌های جدید همچنان جزء اولویت‌ها و ضروریات است.

  جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران یک تکلیف شرعی و سیاسی است
 
حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در این خصوص اظهار کرد: یکی از وظایفی که امروز به گردن همه ما است تکلیف شرعی و سیاسی بوده که باید جهاد تبیین داشته باشیم و بتوانیم حقایق قبل و بعد از انقلاب را ترسیم کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است قبل از انقلاب را خوب جلوه دهد تصریح کرد: ما باید با آوردن حقایق جلو تحریف دشمن را بگیریم.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اذعان بر  اینکه امروز یکی از کارهای مهم دشمن این است که حقایق را وارانه جلوه دهد گفت: دشمن قبل از انقلاب را چهره نورانی به آن می بخشد و بعد از انقلاب را یک چهره ظلمانی به آن می دهد در صورتی که خلاف آن است که بیان می کنند.
 
نکونام خاطر نشان کرد: دشمن ظلم های قبل از انقلاب را نادیده می گیرد و یک سری کارها را بزرگ جلوه می دهد تا در  اذهان جامعه بگویید انقلاب نه تنها کاری نکرده بلکه شرایط را برای مردم سخت کرده و این چیزی است که ما در رسانه های بیگانه زیاد شاهد هستیم و در داخل هم بعضی هم به این مسئله دامن میزدند.
 
وی یادآور شد: علت اینکه آن زمان مردم کاری به این کارها نداشتند نه اینکه شرایط مساعد بودشرایط آن زمان سخت و خفقان آور بود و اجازه داده نمی شد مردم در سرنوشت خود سهیم باشند به همین خاطر مردم هم ترجیح میدادند کاری به این کارها نداشته و سرگرم به زندگی خود باشد و عده ای کشور را هر طور دوست داشتند اداره میکردند و هر طور خواستند با بیگانگان تعامل داشته باشند و این به این خاطر بود که شرایط رفاه و آسایش در ان زمان وجود نداشت.
  
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه قبل از انقلاب به مردم القا می شد که شما نمی توانید و توان انجام کاری را ندارید گفت: خودباختگی را از جامعه گرفتند و فرهنگ تو نمی توانی را القا کردند در صورتی که بعد از انقلاب تا کنون فرهنگ می توانی را به جامعه تزریق کردند به گونه ای که در خیلی از مسائل نخبگان جامعه امروزی ما در دنیا حرف برای گفتن دارند.
 
نکونام با بیان اینکه ما امروز به عرصه های مختلف علمی رسیده ایم گفت: نخبگان ما در برخی عرصه ها رتبه اول و دوم را کسب کرده اند.
 
وی با بیان اینکه دشمنان شما با ذلت پیش می روند  و شما با عزت راه را ادامه می دهید گفت: دشمن امروز در مذاکرات مانده است که چه راه و روشی را انتخاب کند .
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: امروز کشور ما مستقل است و در دنیا حرف برای گفتن دارد و این دستاورد مقاومت و ایستادگی و برکت خون شهداست.
    
نکونام اظهار کرد: انقلاب شد و می رود تا به جایی که می خواهد برسد، مبادا کسی امید خود را از دست بدهد، هدایتگر این انقلاب  خداست و هدایتگرش ولی خدا و خون پاک شهیدان است،مبادا کسانی اسیر این تحریف ها بشود و خودشان در این مسیر باز بایستند.
 
وی گفت: امید است امروز آغازی باشد تا بتوانیم حقایق را برای یکدیگر ترسیم کنیم، در واقع جهاد تبیین همین است که به آن عمل کنیم.
حتی همین روزهایی که به دلیل فشارهای اقتصادی و توطئه‌های دشمن در به زانو درآوردن نظام جمهوری اسلامی از راه فشار های اقتصادی، کشور با مشکلات عدیده‌ای مواجه است، هستند نظریه‌پردازان خارجی که نکات برجسته انقلاب و ایران قوی را بیان می‌کنند.
 
تجلیل و تحلیل دستاوردهای انقلاب اسلامی نه صرفا مربوط به روزهای ابتدایی انقلاب بلکه در همه ادوار دیده می‌شود.
 
تشکیل یک حکومت جمهوری اسلامی قوی در ایران علاوه برآنکه دست غارتگران را از منابع این کشور کوتاه کرد، امنیت را نیز در منطقه‌ای که پُرالتهاب‌ترین نقطه در جهان به‌شمار می‌رود برای ایران و ایرانیان به ارمغان آورد.
    امنیت یک مسئله مهم است، ایرانیان باید قدرآن را بدانند
 
ازجمله این نظریه‌پردازان می‌توان به فاطمه هوشینو مسلمان ژاپنی استاد حوزه علمیه اشاره کرد که در سومین اجلاسیه سرداران، فرماندهان و شهدای شهرستان فارسان اظهار کرد: امنیت یک مسئله بسیار مهمی است که نمی توان به راحتی از آن گذر کرد و شما ایرانیان باید قدر امنیتی که در کشور خود دارید را بدانید.

وی تصریح کرد: ژاپن ، بعد از شکست در جنگ جهانی دوم با مشکل بسیار بزرگی روبه رو شد و آن این بود که آمریکا به مدت 13 سال به طور مستقیم در این کشور حکومت کرد و ژاپنی ها را به نحوی که خودشان خواستند تربیت کردند که بعد از آن بتوانند این کشور را خودشان کنترل کنند.

 مسلمان ژاپنی و استاد حوزه علمیه ادامه داد: در ژاپن بالای 70 پایگاه نظامی آمریکا وجود دارد  که بهترین مکان های ژاپن را اشغال کرده است.

هوشینو با بیان اینکه هنوز هم آمریکایی ها در برخی از مناطق ژاپن به دختران و زنان هتک حرمت می کنند گفت: صدای این زنان به جایی نمی رسد و کسی نیست که جنایت های آمریکا را محاکمه کند.

وی با تاکید بر اینکه در کشور ما آن طور که باید امنیتی وجود ندارد گفت  بعد از جنگ جهانی دوم یک نیرو خود سپاهی داریم که هیچ اقدامی نمی‌کند و هیچ نیروی ندارد که بتواند امنیت را برای مردم ما به وجود آورد.

مسلمان ژاپنی و استاد حوزه علمیه با اذعان بر اینکه وقتی تاریخ ایران را مطالعه می کنم شهدای شما همواره سخنی را می گویند که بسیار تاثیر گذار در امنیت ملی شماست عنوان کرد: شهیدی به زنان ایرانی وصیت کرده که سیاهی چادر تو برنده تر از سرخی خون شهداست و این حرف شعار نیست و کاملا حقیقت دارد.
 
مستکبران قبل از اشغال کشوری، پوشش زنان را دستکاری می کنند

هوشینو در ادامه خاطر نشان کرد: آمریکا و انگلیس که بخواهند جایی را اشغال کنند اولین کاری که می کنند پوشش زنان را دستکاری می کنند، چراکه وقتی پوشش زنان کم می شود به خودی خود غیرت مردان کم شده و این به طور مستقیم غیرت ملی هم تحت الشعاع قرار می دهد و همین موجب می شود دشمن به راحتی کشور را در محاصره قرار دهد.

 وی با اشاره به اینکه دشمن پوشش زنان را نشانه گرفته است گفت: زنان ما نمی توانند بگویند پوشش ما به خودمان مربوط است و به دیگران ارتباطی ندارد.

مسلمان ژاپنی و استاد حوزه علمیه عنوان کرد: اگر می خواهید امنیت را از آن خود کنید باید ارزش ها را حفظ کنید و اجازه ندهید کسی به شما هتک حرمت کند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری انقلاب اسلامی ایران استاد حوزه علمیه پیروزی انقلاب قبل از انقلاب مسلمان ژاپنی امام خمینی پوشش زنان امام راحل ویژگی ها مهم ترین آن زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۸۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: عملیات وعده صادق همه مظلومان جهان را امیدوار کرد، این عملیات سبب شده است که در رژیم صهیونیستی جنگ داخلی ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، سردار مرتضی عمو مهدی صبح امروز _سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان اظهار کرد: دیدگاهی بعد از ظهور انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته که هدف آن برقراری حاکمیتی بر پایه عدل و عدالت با کمک مردم مظلوم است و این دیدگاه روز به روز محبوب تر و طرفداران آن زیاد تر می‌شود.

وی با بیان اینکه وضعیت جهان باید از دست زورگویان و کسانی که قصد دارند با تحمیل فشار به بقیه حکومت کنند نجات پیدا کند، افزود: ما برای برقراری نظم و عدل هزینه‌های زیادی داده‌ایم و توطئه‌های بسیار علیه ما شده است اما ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیشتر رشد و توسعه داشته است.

جانشین سپاه حضرت صاحب الزمان (عح) استان اصفهان خاطرنشان کرد: چشم مستضعفان جهان به ما است؛ عملیات وعده صادق همه مظلومان جهان را امیدوار کرد، این عملیات سبب شده که در رژیم صهیونیستی جنگ داخلی ایجاد شود و مقامات آن‌ها استعفا دهند.

عمومهدی تصریح کرد: مردم مظلوم و مستضعف جهان به ویژه فلسطین، پس از شکل‌گیری حکومت رژیم صهیونیستی آرامش نداشته‌اند، جمهوری اسلامی ایران با کمک همین مردم مظلوم، ریشه این رژیم را خواهد کند.

وی با اشاره به ضرورت رفع موانع برای تشکیل تمدن نوین اسلامی تاکید کرد: اولین مانع شاه بود که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران رفت و مردم در زیر چتر انقلاب اسلامی ایران قرار گرفتند، پس از آن حذف شدن رژیم غاصب صهیونیستی مطرح شد که همه باید تلاش کنند و پای کار باشند تا از صحنه روزگار محو شود.

جانشین سپاه حضرت صاحب الزمان (عح) استان اصفهان با اشاره به روز کارگر تصریح کرد: هرکسی که برای امرار معاش و رضایت خداوند متعال کار کند، کارگر است و باید از آن قدردانی شود.

عمو مهدی با تأکید بر این‌که باید در عرصه اقتصادی قوی شویم گفت: قوی شدن در عرصه اقتصاد نیازمند احترام و تکریم نیروهایی است که برای رشد کشور تلاش می‌کنند و برای تحقق تولید قدم بر می‌دارند.

وی ادامه داد: مردم شهرستان دهاقان با توجه به ظرفیت‌هایی که دارند به خوبی موضوع جهش تولید با مشارکت مردم را محقق کرده‌اند و به همین جهت باید تمامی دستگاه‌هایی اجرایی و همچنین بسیج حمایت‌هایی را که می‌توانند انجام دهند.

جانشین سپاه حضرت صاحب الزمان (عح) استان اصفهان ضمن قدردانی از فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج دهاقان اظهار کرد: برای فرمانده جدید ناحیه آرزوی توفیق داریم و انتظار می‌رود مدیریت شهرستان و دستگاه‌هایی اجرایی همراهی‌های لازم را داشته باشند.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از زحمات عبدالرسول آقایی فرمانده سابق ناحیه قدردانی و بشیر کیانی‌نژاد به سمت فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج دهاقان معرفی شد، وی پیش از این ریاست سازمان بسیج عشایری استان اصفهان را بر عهده داشته است.

کد خبر 749303

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی؛ الگوی تقریب مذاهب در جهان/علما وحدت را در بین مردم اشاعه دادند
  • شوراها رابط بین نظام، مردم و حاکمیت هستند
  • بورل در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا خواهان تنش با ایران نیست
  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • کنایه حسن روحانی به جنجال ساختن مسجد در پارک قیطریه/ مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد