Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@05:30:45 GMT

سهند را به عنوان شهر نمونه برای کل ایران معرفی کنیم

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۸۷۵۴

سهند را به عنوان شهر نمونه برای کل ایران معرفی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرم در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهر جدید سهند، اظهار کرد: امروز سهند به کارگاه سازندگی توأم با یک حرکت بالنده تبدیل شده و ضمن آنکه باید قدردان زحمات و دستاوردهای قبلی باشیم، مشکلات موجود این شهر را نیز باید با اهتمام جدی حل کنیم.
 
عابدین خرّم با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف دولت سیزدهم، برقراری عدالت است، افزود: باید پیگیر پیوست عدالت در حل مشکلات سهند باشیم و این شهر به دلیل تراکم جمعیت، باید از عدالت اجتماعی، عدالت زیرساختی و عدالت فرهنگی برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با بیان اینکه دولت به وظیفه خود در این خصوص عمل خواهد کرد، افزود: بخش قابل توجهی از کار مربوط به سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی است و مردم هم باید همکاری کنند تا سرمایه‌گذاران برای پروژه‌های بعدی تشویق بشوند.
 
خرّم تأکید کرد: اعتبارات دولت محدود است و اگر از سرمایه‌گذاران استفاده نکنیم، بیست سال تا پایان پروژه‌ها زمان لازم است.
 
وی گفت: اگر خواهان رفاه عمومی هستیم باید دولت، مردم و سرمایه‌گذاران به یک وفاق برسند و باید در حفظ و مراقبت از داشته‌های خود کوشا باشیم.
 
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه بر مسائل و مشکلات شهر سهند اشرافیت داریم و در حل آنها جدی هستیم، افزود: سهند، نماد شهرهای جدید است و نباید در پیشرفت و توسعه عقب بماند.
 
وی گفت: در نظر داریم تا سهند را به عنوان شهر نمونه برای کل ایران معرفی کنیم و این هدف با نگاه فراسرزمینی و نگاه ملی و با رویکرد ایرانی و اسلامی قابل تحقق است.

انتهای پیام/60027

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز استاندار آذربایجان شرقی عابدین خرم فارس تبریز شهر جدید سهند نگاه ملی شهرهای جدید ایران سرمایه گذاری سرمایه گذاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس

ایسنا/فارس مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس بر ضرورت بسترسازی‌های لازم و حمایت از سرمایه‌گذاران در پیشبرد اهداف اقتصادی و تجاری در جویم تأکید کرد.

در هفتاد و نهمین سفر رسمی استاندار فارس در شهرستان جویم، نشست شورای اداری این شهرستان امروز، ۸ اردیبهشت با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در حاشیه این نشست و در میز ملاقات مردمی مسائل، مشکلات، چالش‌ها و دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی بررسی، تسهیل، رفع موانع و اتخاذ تصمیم عملیاتی شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این نشست با تأکید بر ضرورت بسترسازی‌های لازم و حمایت از سرمایه‌گذاران در جهت تحولات و پیشبرد اهداف و فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و شناسایی ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف شهرستان جویم گفت: لزوم تحقق این مهم هم‌افزایی و همکاری سایر دستگاه‌های متولی و ذیربط در جذب سرمایه‌گذار، ایجاد و ارتقای سرمایه‌گذاری‌های لازم متناسب با موقعیت و شرایط در این منطقه است.

به گزارش ایسنا، فاصله شهر جویم تا شیراز ۲۵۰ کیلومتر است.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • افزایش نقش چین برای استخراج معادن افغانستان
  • معرفی چهار زنجیره تولید چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند