Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@12:57:29 GMT

اعضای شورای شهر تبریز اتاق‌ها را خالی نکنند!

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۸۸۰۸

اعضای شورای شهر تبریز اتاق‌ها را خالی نکنند!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رسول برگی در پنجاه و یکمین جلسه فوق‌العاده شورای شهر  تبریز
اظهار کرد: اعضایی که می‌خواهند به ساختمان شماره ۲ شهرداری منتقل شوند، با هماهنگی نسبت به این امر اقدام کنند و بدون تصمیم هئیت رییسه اتاق‌های خود را خالی نکنند.

وی افزود: در صورت انتقال به ساختمان شماره دو، اتاق‌ها براساس قرعه‌کشی در اختیار اعضا قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: درباره انتقال اتاق اعضای شورا تصمیمی گرفته نشده ولی خالی کردن اتاق بدون تصمیم اعضا تعجب‌آور است و باید اعضای شورا به صورت متحد در این راستا حرکت کنند.

برگی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ما با آقای جوانعلی آذر بر سر موضوعات قانونی مشکل داریم و مساله ما اخلاقی نیست و وی را انسانی معتقد می‌شناسیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز یادآور شد: این بی‌اخلاقی‌ها نباید ادامه پیدا کند زیرا ما بر سر مسائل قانونی و اداری با آقای جوانعلی آذر مشکل داریم و نباید اخلاق را زیر پا بگذاریم، باید تقوا و عدالت را رعایت کنیم.

برگی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امسال به آقای شهردار گفته بودم که پوسترها و بنرهای دهه فجر را مزین به بیانیه گام دوم انقلاب کنیم که این اتفاق نیفتاد.

وی در خصوص ضعف برنامه‌های فرهنگی بیان کرد: اسم ما شورای انقلابی است اما در ایام دهه فجر و فاطمیه خبری از این مناسبت‌ها در شهر نبود، بوی ایام فاطمیه امسال در شهر شنیده نشد، ما بجز جشنواره موسیقی موغام چه برنامه فاخر فرهنگی در این ماه‌ها انجام داده‌ایم، مردم از ما انتظار دارند و باید در این راستا اقداماتی اتخاذ شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در مورد دانشگاه آزاد باید بگویم که در ماده ۳ قانون خدمات کشوری موسسه عمومی تعریف شده و دانشگاه آزاد تابع قوانین خاصی است.

وی در ادامه ابراز کرد: بر اساس قوانین تعریف شده، ماموریت اعضای هئیت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد در شهرداری امکان‌پذیر نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه سخنان خود افزود: طبق قوانین یاد شده امکان انتقال نیروهای دانشگاه وجود نداشته و ندارد، برای چندمین بار می‌گوییم که ماموریت افرادی که از دانشگاه آزاد آمده‌اند غیرقانونی است و جذب هم غیرقانونی بوده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز فارس تبریز شورای شهر تبریز ایام فاطمیه شهرداری تبریز خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز رسول برگی رئیس شورای اسلامی شهر تبریز دانشگاه آزاد سخنان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارنامه سه ساله به روایت اعضای شورای شهر اصفهان

در آستانه فرارسدن روز شوراها ٨ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به بیان مهمترین اقدامات انجام شده در سه سال اخیر شورای ششم و برنامه ها یک‌سال طلایی باقی مانده از عمر این دوره شورا پرداختند.

کد خبر 747838

دیگر خبرها

  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • کارنامه سه ساله به روایت اعضای شورای شهر اصفهان
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • ببینید | نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه های آمریکا
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد