Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی شیری از سوی یحیی گل محمدی در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفت

مهدی شیری در حالی از سوی گل محمدی در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفته که زمزمه هایی در مورد بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس به گوش می رسد.

به گزارش طرفداری، یحیی گل محمدی در اقدامی عجیب و منحصر به فرد مهدی شیری را در لیست مازاد خود قرار داد و این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدامی که برای اولین بار در زمان مربیگری گل محمدی انجام شد و نشان می دهد او از عملکرد این مدافع راضی نیست. آن هم در حالی که شیری همواره یکی از بازیکنانی بود که از نظر فنی از سوی کادرفنی سرخ ها حمایت می شد.

همین اتفاق باعث شده زمزمه هایی که در مورد بازگشت رامین رضاییان به گوش می رسد به اوج برسد. آن هم در حالی که با تمام شدن تاریخ نقل و انتقالات لیگ ستارگان قطر تنها یک راه برای برگشت رضاییان به لیگ ایران وجود دارد و آن هم این است که این مدافع مطالباتش را به باشگاه الدحیل ببخشد و بتواند به عنوان بازیکن آزاد به لیگ ایران برگردد. اقدامی که هنوز از سوی این بازیکن انجام نشده و مشخص نیست دلیل به درازا کشیده شدن این انتقال چیست.

به هرحال رضاییان از همان ابتدا می دانست که باشگاه پرسپولیس از نظر مالی در شرایطی نیست که بتواند پول رضایتنامه او را بپردازد و او برای بازگشت به پرسپولیس نیاز به فسخ قرارداد با الدحیل دارد.

در هرحال قراردادن نام شیری در لیست مازاد،  آن هم در حالی که گل محمدی  تحت هیچ شرایطی حاضر نبود در نقل و انتقالات زمستانی این بازیکن را با بازیکنان مورد نظرش در سایر تیم ها معاوضه کند، شائبه ها را چند برابر کرده است. آیا بازگشت رضاییان جدی تر شده؟ آیا قرار است بازیکنی به جای شیری جذب شود؟

با گذشت زمان بی شک به پاسخ مناسبی برای این ابهامات خواهیم رسید.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس استوری مشترک بازیکنان پیکان در اعتراض به داوری بازی با استقلال سیاوش یزدانی: کنعانی زادگان را هرگز نمی بخشم؛ کار او با من ناجوانمردانه بود / فیلم واکنش ژوزه مورینیو به استقبال هواداران اینتر / عکس رکورد منفی کریستیانو رونالدو پس از 12 سال؛ پنج بازی پیاپی بدون گل زده 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی شیری گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۸۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در شرایطی به قائمشهر خواهد رفت که هر نتیجه‌ای غیر از برد مقال تیم جان گرفته ساکت الهامی می‌تواند به منزله از دست رفتن قهرمانی باشد چرا که بازی‌های بعدی استقلال روی کاغذ تا حدودی راحت‌تر از دیدار‌های باقی‌مانده سرخ‌ها به نظر می‌رسد.

به هر حال پرسپولیس در این بازی حساس امید عالیشاه را به‌خاطر محرومیت ناشی از کارت قرمز در اختیار ندارد و دوباره اوسمار با این چالش مواجه خواهد شد که از کدام بازیکن در پست مهاجم سایه یا بازیکن آزاد پشت مهاجم نوک استفاده کند؛ بازیکنی که هم نیم فضا‌ها را بشناسد و در آن‌ها جابه‌جا شود و توپ بگیرد هم آنقدر خلاق و پا به توپ باشد که برای خودش و دیگر هم‌بازیانش موقعیت گل ایجاد کند یا در مناطق استراتژیک از حریف خطا بگیرد.

عالیشاه در این فصل و به‌خصوص در نیم فصل دوم در این پست جا افتاده، اما هر وقت که از زمین بیرون رفته یا در میدان حضور نداشته پرسپولیس برای آن پست با مشکل مواجه بوده چرا که وحید امیری که غالبا به جای او در آن پست بازی کرده از فرم ایده‌آلش فاصله داشته و یکی، دوباری هم که محمد خدابنده‌لو در آن پست بازی کرده کارایی لازم را نداشته است.

با این حساب شاید لازم باشد که اوسمار از ترابی در آن منطقه استفاده کند. ترابی در دوره سرمربیگری یحیی گل‌محمدی در آن پست به میدان رفته و با توجه به خلاقیت و حرکات پا به توپش شاید در این منطقه نسبت به کانال‌های کناری برای تیم خود مفیدتر باشد. در عین حال اگر ترابی به مرکز زمین بیاید اوسمار می‌تواند از امیری یا صادقی به‌عنوان وینگر راست استفاده کند.

به نظر می‌رسد این جابه‌جایی برای پرسپولیس مزیت بیشتری خواهد داشت چرا که ترابی احتمالا کیفیت بهتری به‌عنوان بازیکن آزاد ارائه می‌کند ضمن اینکه وحید امیری هم در دقایقی که در میدان بوده نشان داده به‌عنوان وینگر کارایی بیشتری دارد و البته سعید صادقی نیز در جناح راست بازیکن موفق‌تری بوده و می‌تواند با دانیال اسماعیلی‌فر زوج‌سازی کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • انتقاد تند هاشم بیک‌زاده از رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده + ویدئو
  • شیری دست استقلال و نکونام را خواند!
  • برخورد صمیمانه اوسمار با بازیکن مورد علاقه‌اش در سپاهان + عکس