Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید اکبری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به رونمایی از نخستین پوستر رسمی این فیلم افزود: داستان این فیلم روایت خانواده ای است که پدرشان درگیر اعتیاد است و شرایط را برای تنها فرزند خود دگرگون می کند.

وی اضافه کرد: این فیلم در زمستان جاری ساخته شد و حالا آماده اکران و رقابت در جشنواره های داخلی و خارجی پیش رو است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری که تهیه کنندگی و کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده دارد اظهار داشت: پوستر این فیلم توسط ایمان ابراهیمی بر مبنای عکسهایی از بازیگران اصلی فیلم طراحی شده است .
وی ادامه داد:  فاطیما درستکار ، ساسان کنشلو ، امید نعمتی ، آرمین سپهریان ، فیروزه جمشیدی ، نوید پالیزگر ، امیر حسین غلام نژاد ، معصومه صفری ، آوا کوچکی ، عرفان اخلاصی ، شادی تاج آبادی ، زهرا وافقی ، نازنین زهرا ادیبی ، مهدیه خیاط و پرهام مستطاب اسلامی بازیگران و عوامل اصلی  فیلم آتشی بر سرنوشت امید را تشکیل می دهند.

اکبری با بیان اینکه آموزشگاه سینمایی یغموری مجری این فیلم کوتاه است افزود: فیلم آتشی بر سرنوشت امید از سی ام بهمن ماه تا چهارم اسفند در سینماهای استان که به زودی اطلاع رسانی می شود به نمایش درخواهد آمد.

برچسب‌ها البرز فیلم کوتاه اعتیاد استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز فیلم کوتاه اعتیاد البرز فیلم کوتاه اعتیاد استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترک مصرف کافئین با ۲ روش ساده

افرادی که روزانه کافئین بالایی دریافت می‌کنند، به مرور زمان بیشتر به اثرات آن عادت می‌کنند، به عبارتی مصرف کافئین به‌جای فایده، بیشتر به بدنشان ضرر می‌رساند.

به گزارش خبرآنلاین، درک اینکه به کافئین معتاد هستید، احساس خوبی نیست، اما مانند هر اعتیاد دیگری لازم است این اعتیاد کم‌خطر نیز درمان شود. نکته مهم در طول دوره ترک این است که همواره اثرات منفی کافئین را به خود متذکر شوید.

۱) با کاهش مصرف شروع کنید

برای این کار لازم است تعداد فنجان‌های قهوه‌ای که در طول روز می‌نوشید را مشخص کنید و سعی کنید هر روز یک فنجان از آن کم کنید. اوایل شاید سخت به نظر برسد، اما بدانید با استمرار در این عمل ساده می‌توانید از آسیب‌های ناشی از اعتیاد به کافئین پیشگیری کنید.

۲) یک جایزه برای خودتان در نظر بگیرید

ترک کافئین را به عنوان یک هدف مهم در نظر بگیرید و پاداشی برای آن مقرر کنید و در طی این دوره به این فکر کنید که با موفقیت در ترک این اعتیاد، یک جایزه در انتظار شماست. این کار به شما کمک می‌کند تا با حفظ روحیه و کسب انگیزه، به قول خود پایبند باشید.

دیگر خبرها

  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • ویدئو دیدنی از بازیگرانی که از کودکی مشهور شدند
  • پوستر/ آزادی؛ نام بُتی در غرب!
  • فیلمی که گدار یک روز قبل از مرگ خودخواسته کامل کرد
  • ببینید | پوستر متحرک سروده‌ رهبر انقلاب در آستانه حمله سپاه به اسرائیل
  • ترک مصرف کافئین با ۲ روش ساده