Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی پارس شرکت توانست در بهمن ماه میزان تولید روزانه محصول خود را از ۶۰۰ دستگاه به ۱۰۰۰ دستگاه محصول افزایش دهد. این میزان تولید روزانه محصول در یک دهه گذشته در شرکت لوازم خانگی پارس بی سابقه بوده است. 

در این نشست مدیر عامل لوازم خانگی پارس ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: 
به برکت دهه مبارک فجر شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس موفق شد با رشد  ۶۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ درصدی در میزان تولید به رکورد بی سابقه در تولید روزانه هزار دستگاه محصول در یک دهه اخیر دست یابد و برای حصول این هدف شرکت پارس پس از بیست سال دو شیفت شد.

شرکت لوازم خانگی پارس توانست در نه ماه اول سال 1400 یکصد هزار محصول تولید نماید.

دکتر محمدزاده افزود: پارس متعلق به همه پرسنل می باشد و دست یابی به این رکورد بی سابقه جز با تلاش جهادی مدیران و پرسنل پارس میسر نمی گشت. در ادامه وی از کلیه مدیران و پرسنل خدوم و زحمتکش پارس تقدیر و تشکر نمود.

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز لوازم خانگی پارس بی سابقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- براساس اعلام ایران‌خودرو، فرصت واریز وجه برای مشتریان فراخوان شده محصول پارس، پس از اتمام مهلت ۱۰ روزه به مدت سه روز دیگر و تا پایان هفته جاری تمدید شده است.
بر اساس این گزارش، مشتریان فراخوان شده تا پنج‌شنبه، سیزدهم اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه محصول پارس اقدام کنند. ایران‌خودرو از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی‌ می‌کند.

دیگر خبرها

  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز