Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سیدمجید شماعی» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای اجرا و بهره برداری از این طرح های عمرانی، خدماتی، اقتصادی و تولیدی روستایی در مجموع بالغ بر ۹ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: بهره برداری از طرح پرورش «گوسفند داشتی» در روستای امامزاده پیرنهان در زمینی به وسعت ۶ هزار و ۷۴۵ مترمربع و پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار از مهم ترین این طرح هاست که با ظرفیت ۶۱۰ راس دام مولد و ۲۸۰ راس بره ماده، توان تولید ۶ تن گوشت قرمز را در سال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، با اجرای این طرح اقتصادی و تولیدی زمینه اشتغال بکار ۶ نفر در این روستا فراهم شده است.

فرماندار فامنین افزود: همچنین کارخانه خوراک دام و طیور نیز با ۲ هزار و ۹۴۲ مترمربع وسعت و ظرفیت تولید ۶ هزار تن خوراک دام در این شهرستان افتتاح شد.

وی اظهار داشت: برای اجرای این طرح با اشتغال زایی هشت نفر، سه میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان با مشارکت صندوق کارآفرینی امید سرمایه گذاری شده است.

به گفته شماعی، کارگاه قالیبافی در روستای فیض آباد شهرستان فامنین با اشتغال زایی ۱۹ نفر و سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیون تومان از دیگر طرح های بهره برداری شده روستایی در این شهرستان است.

فرماندار شهرستان فامنین اظهار داشت: طرح تعریض و توسعه پل ورودی روستای زرق با ۱۶۵ میلیون تومان اعتبار، جدول گذاری روستای قزل حصار با اعتبار ۱۸۵ میلیون تومان، سنگ فرش روستای گردشگری قلعه جوق به وسعت ۴۰۰ مترمربع و  ۱۴۵ میلیون تومان اعتبار، مرمت و لایروبی قنات روستای اکله با هزینه ۱۳۵ میلیون تومان و جدول گذاری معابر روستای امین آباد با هزینه ۱۱۰ میلیون تومان از دیگر طرح های خدماتی و عمرانی افتتاح شده در مناطق روستایی این شهرستان است.

وی اظهار داشت: همچنین به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، بیست و ششمین مرحله رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۴۰۰ بسته کمک های معیشتی در سطح جامعه هدف این شهرستان نیز اجرا شد.

برچسب‌ها استان همدان افتتاح طرح دهه فجر فامنین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان همدان افتتاح طرح دهه فجر استان همدان افتتاح طرح دهه فجر فامنین میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۸۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان

محمد کریمی در خصوص روند اجرا‌های طرح‌های آبرسانی در شهرستان فارسان، اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث مخزن آب آشامیدنی شهر گوجان با ظرفیت هزار و ۵۰۰ مترمکعب و به‌منظور افزایش امکان ذخیره‌سازی آب آشامیدنی این شهر آغاز شد.

وی افزود: احداث این مخزن ذخیره آب آشامیدنی در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع انجام می‌شود که اعتبار مورد نیاز آن از محل اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید

بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار

کریمی اضافه کرد: عملیات اجرایی احداث مخزن آب آشامیدنی شهر گوجان شهرستان فارسان پس از پایان سنگ‌بری و خاک‌برداری آغاز خواهد شد.

شهر گوجان شهرستان فارسان در فاصله ۳۶ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین