Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتونیو کاسانو به تمجید از خرید جدید سمپدوریا، باشگاه سابق خود پرداخت

به اعتقاد آنتونیو کاسانو، استفانو سنسی هافبک جدید سمپدوریا، بهترین هافبک ایتالیایی است.

طرفداری | استفانو سنسی، هافبک 26 ساله باشگاه اینتر و تیم ملی ایتالیا، در نقل و انتقالات زمستانی در انتقالی قرضی تا پایان فصل، به سمپدوریا پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سنسی تاثیر خود در ترکیب سمپدوریا را در همین ابتدای کار نشان داده و این موضوع، تمجید آنتونیو کاسانو، مهاجم اسبق سمپدوریا و تیم ملی ایتالیا را در پی داشته است.

آنتونیو کاسانو 39 ساله در مصاحبه با Il Secolo XIX به ستایش از استفانو سنسی، هافبک جدید سمپدوریا، تیم سابق خود پرداخت:

از نظر من استفانو سنسی بهترین هافبک حال حاضر ایتالیا است. او فوتبالیستی فوق‌العاده است که شایستگی بازی کردن در تیمی بزرگ را دارد. فکر می‌کنم سنسی از مانوئل لوکاتلی، مارکو وراتی و جورجینیو هم بهتر است. اگر جای مانچینی بودم، اصلا تردید به خود راه نمی‌دادم و روی سنسی حساب می‌کردم. تنها نقطه ضعف سنسی، آمادگی بدنی اوست.

آنتونیو کاسانو، یک هافبک موردعلاقه دیگر هم در سری آ دارد: 

آرتور ملو هم بازیکنی شبیه به استفانو سنسی است. آرتور ملو یکی از بهترین هافبک‌های حال حاضر دنیاست اما شاید یوونتوس نمی‌داند که چطور از او بازی بگیرد. اگر بخواهم کمی اغراق کنم، باید بگویم آرتور شبیه ژاوی و اینیستا است. از نظر فلسفه، سنسی و آرتور متعلق به تیمی چون بارسلونا هستند. 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس استوری مشترک بازیکنان پیکان در اعتراض به داوری بازی با استقلال سیاوش یزدانی: کنعانی زادگان را هرگز نمی بخشم؛ کار او با من ناجوانمردانه بود / فیلم واکنش ژوزه مورینیو به استقبال هواداران اینتر / عکس رکورد منفی کریستیانو رونالدو پس از 12 سال؛ پنج بازی پیاپی بدون گل زده 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آنتونیو کاسانو استفانو سنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد

هافبک تیم فوتبال سپاهان در دیدار پیش روی تیمش مقابل پرسپولیس هم غایب خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود

 

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

بر اساس این گزارش، فرشاد احمدزاده هم دیگر مصدوم سپاهان است که برای حضور در بازی با پرسپولیس وضعیت مبهمی دارد. کادر پزشکی سپاهان در تلاش برای رفع مصدومیت این بازیکن است تا به بازی روز چهارشنبه برسد.

فرشاد احمدزاده در دقایق پایانی دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی وارد زمین شد و سپاهان را همراهی کرد اما ظاهراً بعد از مسابقه مجدداً احساس درد کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منتظر محمد مصدوم شد
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • عکس| تصویری از مجسمه سنگی رونالدو و شباهت عجیبش به این بازیکن
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!