Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان -  سازمان بنادر و دریا نوردی اعلام کرد که وزارت امور اقتصاد و دارایی در چهل و چهارمین نشست هیأت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار، سازمان بنادر و دریانوردی را به عنوان مرجع اصلی صدور مجوز برای پنجره واحد صدور مجوز ساخت و بهره برداری سازه ها، تأسیسات و تجهیزات دریایی تعیین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این مصوبه، دستگاه‌های پاسخ دهنده به استعلامات مجوز‌های مذکور، دستگاه فرعی معرفی شده و موظف هستند که ظرف مدت تعیین شده، نسبت به پاسخگویی سریع به استعلام‌های سازمان بنادر و دریانوردی اقدام کنند.

پیش از این مصوبه متقاضیان احداث سازه و تأسیسات دریایی که قبلاً جهت دریافت اعلام نظر ارگان‌های ذیربط استانی با اطاله زمان و چالش مواجه بودند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان بنادر مجوز کسب وکار سازمان بنادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهرداد بذرپاش در دیدار با وزیر حمل و نقل جمهوری کوبا با اشاره به اینکه بسیاری از توافقات گذشته میان دو کشور هنوز اجرایی نشده است افزود: در همکاری دو جانبه میان دو کشور بخش بنادر مورد تاکید ایران است تا برای دپوی کالا یک مرکز لجستیک و یا انبار از بنادر ایران در اختیار کوبا قرار گیرد.
وزیر راه و شهرسازی افزود: بنادر ایران برای تردد دریایی از ظرفیت مناسبی برخوردار است که می‌تواند یک پیوند خواهر خواندگی میان دو کشور ایجاد شود و می‌توانیم کمیسیون مشترک نیز برای این مقوله داشته باشیم.
بذرپاش افزود: در حوزه هوایی نیز ایران آمادگی دارد در زمینه تعمیرات هواپیما همکاری‌های لازم را با این کشور داشته باشد.
وزیر راه و شهرسازی همچنین به مقام کوبایی پیشنهاد کرد در بخش ریلی از ظرفیت شرکت‌های ایرانی همانند واگن پارس و مپنا برای ساخت و تعمیرات لوکوموتیو استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • بدمستی در برابر مست عشق
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی 
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس