Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@09:36:57 GMT

امام جمعه شهرکرد: نهضت تبیین حقایق باید راه افتد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۹۳۴۳

امام جمعه شهرکرد: نهضت تبیین حقایق باید راه افتد

گروه استان‌ها - امام جمعه شهرکرد گفت: دهه فجر فرصت بیان حقایق است، متاسفانه رسانه‌های استکباری به شدت در حال غبارآلود کردن فضا و تیره و تار کردن دستاوردها هستند، نهضت مطالبه‌گری راه افتاده است اما خبری از نهضت تبیین نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در دیدار عشایر بختیاری با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت 20 بهمن‌ماه سال‌روز بیعت بختیاری‌ها با حضرت امام خمینی(ره)، با اشاره به اینکه ماه رجب زمان بیداری است، اظهار داشت: باید ماه رجب را تکریم کرد، با ذکر، روزه، مراقبت و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ماه رجب را تکریم و از این ماه عزیز به خوبی استفاده کرد.

وی با اشاره به دهه فجر، گفت: دهه فجر فرصت بیان حقایق است، متاسفانه رسانه‌های استکباری به شدت در حال غبارآلود کردن فضا و تیره و تار کردن دستاوردها هستند، نهضت مطالبه‌گری راه افتاده است اما خبری از نهضت تبیین نیست، امروز پویش حقایق راه نیفتاده است، البته این‌ها به معنای نگفتن انتقادها نیست بلکه باید گفته شود اما در کنار این مطالبات، حقایق هم گفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: هرگز قبل از انقلاب روستاها و عشایر دیده نمی‌شدند و آن‌ها تحقیر می‌شدند، اما امروز آزادی و احترام برقرار است و کشور دارای امنیت بالایی بوده که این‌ها نعمت است.

وی گفت: امروز با هلی‌کوپتر و هزینه بالا خانمی را از دورترین نقطه به بیمارستان می‌رسانند، اما در زمان قبل انقلاب کی این اتفاق افتاده است، آن‌ها فرهنگ نوکری داشتند و منطق آن‌ها بدبختی و نوکری بود، نگاه آنان خدمت نبود و وقتی نگاه خدمت نباشد پیشرفتی برای کشور حاصل نمی‌شود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به نگاه سرمایه دوزی و بی‌عدالتی در دوران طاغوت، اظهار داشت: نظام و امام راحل روح خدمت و عدالت دارند لذا امروز باید هر کدام سرباز اسلام باشیم، خدمات شکل گرفته در کشور حاصل اسلام است و باید افتخار کرد. 

وی با اشاره به مناسبت 20 بهمن، تصریح کرد: این روز، روز افتخار آفرینی بختیاری‌ها است که امسال برای ثبت استانی رفته است، یعنی 20 بهمن روز استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت به بیعت بختیاری‌ها با امام راحل(ره) است و بعد در شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌رود و ثبت می‌شود و این اتفاق ملی خواهد شد.

دستاو‌ردهای انقلاب در 43 سالگی| روایت مردم از استبداد رژیم پهلوی در کردستان/ جبران محرومیت‌های تاریخی با پیروزی انقلاب + فیلم جایگاه والای معلم در انقلاب اسلامی برکسی پوشیده نیست دشمن به دنبال نا امید کردن مردم از خدمتگزاران انقلاب است

نکونام در پایان خاطرنشان کرد: با ثبت این روز و ملی شدن آن می‌توان زمینه دیدار مردم استان را با رهبری در این روز فراهم کرد، این بیعت و اتفاق مناسبت استانی است، البته هر واقعه از یک جایی شروع می‌شود اما برای گرفتن اثر از این اتفاق باید به یک جمعیت بزرگ گره خورد و اتفاقی استانی باشد‌.

انتهای پیام/7540/ی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح گلخانه سبزی و صیفی هفشجان

گلخانه سبزی و صیفی هفشجان با حضور احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی، بهادر عبدالغنی فرماندار شهرکرد و جمعی از مسئولین استانی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید

برداشت ۸ هزار تن سبزی و صیفی جات در چهارمحال و بختیاری

این گلخانه در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۷۰۰ متر و با اعتبار ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ساخته شده است. 

با افتتاح این گلخانه زمینه اشتغال ۱۲ نفر به صورت مستقیم و بهره مندی ۴ خانوار فراهم می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • نهضت علمی امروز میراث پرافتخار مکتب امام صادق(ع) است
  • بامداد امروز بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • یک فوتی در تصادف پراید و بنز
  • افتتاح گلخانه سبزی و صیفی هفشجان
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است