Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@22:50:11 GMT

سهم زنجان از تبصره ماده ۱۴، ۸۰۰ میلیارد تومان ست

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۹۴۰۱

سهم زنجان از تبصره ماده ۱۴، ۸۰۰ میلیارد تومان ست

 رامین میرزایی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اقتصاد استان، با بیان اینکه برای رشد اقتصادی استان به دنبال افزایش میزان سرمایه‌گذاری و بهره‌وری هستیم، افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و دستگاههای اجرایی در این خصوص درحال فعالیت هستند که همه این برنامه‌ها جمع بندی و به استانداری ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه بعد از تایید طرح توسط استاندار زنجان در جلسه اقتصاد مقاومتی این موارد بحث شده و قبل از پایان سال نهایی خواهد شد اضافه کرد: ایده هایی در استان در حال انجام است که بر روی رشد سرمایه‌گذاری و بهره‌وری کار می‌کنیم و سرمایه گذرانی مایل هستند این طرح و ایده ها را ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول ادامه داد: زنجان جزو معدود استان‌هایی است که در این زمینه کار می‌کند و امیدواریم دستگاه‌های مسوول در جذب اعتبارات لازم تلاش بیشتری کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز با اشاره به اینکه ۱۴۸ میلیارد تومان سهم صنعت و معدن از تبصره یاد شده است، ادامه داد: بر این اساس ۷۰ درصد این رقم برای سرمایه در گردش و ۳۰ درصد سرمایه ثابت در نظر گرفته شده است.

ناصر فغفوری افزود: بر این اساس با سه بانک صنعت و معدن، توسعه معادن، ملت و بانک آینده قرارداد بسته و مقرر شده است که سه برابر سرمایه در گردش توسط بانک ها و یک برابر تسهیلات سرمایه ثابت را شامل می شود.

رییس اتاق اصناف استان زنجان با بیان اینکه اصناف به‌ موازات دولت و بخش خصوصی در آموزش و اشتغال‌زایی فعالیت می‌کند گفت: به‌جرات می‌توان گفت اصناف بالاترین اشتغال‌زایی را در استان دارند.

وی اظهار داشت: اصناف هرگز برای گرفتن حق خود در مقابل استانداری و فرمانداری تجمع نکرده‌اند و این گروه خود را از دولت و حاکمیت می‌دانند.

این مسوول با بیان اینکه سهم اصناف از تسهیلات اشتغال‌زایی کم بوده و کمتر مدنظر قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: علاوه بر ارائه خدمات بخش اعظمی از تولید نیز بر عهده اصناف است.

برچسب‌ها سازمان برنامه و بودجه اقتصاد مقاومتی اشتغال زایی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه اقتصاد مقاومتی اشتغال زایی سازمان برنامه و بودجه اقتصاد مقاومتی اشتغال زایی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: هدایت نقدینگی به‌سمت تولید صنایع پایین‌دست نفت افزون بر بی‌نیازکردن کشور، اشتغال ایجاد می‌کند و برای مردم نیز سودآوری به‌ همراه خواهد داشت.

پرویز محمدنژاد با بیان اینکه تعامل بانک‌ها با صنعت نفت، همکاری برد - برد تلقی می‌شود، به خبرنگار شانا گفت: ایجاد و تقویت سازوکارهای حضور نظام بانکی در صنعت نفت، افزون بر پرکردن خلأ کمبود منابع مالی برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای صنعت نفت، موجب کارآمدی و سودآوری پایدار و اقتصادی نظام بانکی کشور می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه باید سرمایه‌های سرگردان در حوزه‌های مسکن، خودرو و... را به سوی صنعت به‌ویژه صنعت نفت سوق داد، افزود: هدایت منابع بانک‌ها به سمت پیشران و لوکوموتیو اقتصاد ایران بدون تردید به سامان‌دهی و نقش‌آفرینی مثبت بانک‌ها در نظام اقتصادی کشور منجر می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: حضور سودآور و منطقی بانک‌ها در صنعت نفت و گاز، زمینه‌ساز تقویت توانمندی بانک‌ها برای حضور پایدار در این صنعت و سودآوری پایدار برای بانک‌ها می‌شود. این شرایط نه‌تنها به تقویت نظام بانکی و رضایت سهام‌داران آن‌ها منجر می‌شود، بلکه اقتصاد ملی به‌ویژه بازار سرمایه را در مسیر رشد و رونق قرار می‌دهد.

محمدنژاد اظهار کرد: هدایت نقدینگی به‌سمت تولید صنایع پایین‌دستی نفت افزون بر بی‌نیازکردن کشور، اشتغال ایجاد می‌کند و برای مردم نیز سودآوری به‌ همراه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • موعد پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه تعیین شد
  • شروط مجلس برای معافیت مالیات بر سرمایه در انتقال املاک
  • زمان پرداخت «مالیات بر عایدی سرمایه» تعیین شد
  • شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید