Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران، ۲۲ بهمن به امامت حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری در مصلی امام‌خمینی (ره) برگزار می‌شود.

درب‌های مصلی ساعت ۱۰ صبح به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه آغاز خواهد شد.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه گفت: به جهت تقارن ۲۲ بهمن امسال با روز جمعه و بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و در امتداد راهپیمایی خودرویی که در شهر تهران تدارک دیده شده، نمازجمعه این هفته تهران در مصلی امام‌خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته حجت‌الاسلام نوری، «این هفته در نمازجمعه تهران در کنار فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی برای نونهالان، کودکان و نوجوانان اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران را برای نمازگزاران محترم به صورت زنده خواهیم داشت.»

برپایی میزهای خدمت جزو سایر برنامه‌های نماز جمعه این هفته تهران است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: 22 بهمن نماز جمعه تهران ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۹۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  خطیبان نماز جمعه شهرهای استان در سخنان خود ضمن تاکید بر جایگاه ارزشمند کارگران در پویایی اقتصاد کشور از مسئولان خواستند مشکلات این قشر اثرگذار را برطرف کرده و امنیت شغلی و روانی آنها را تامین کنند.

ایشان همچنین با اشاره به سالروز شهادت استاد شهید مطهری و روز معلم، این شغل را شغل انبیا و هدف آن را تربیت انسان ها تشریح و ضمن تاکید بر نقش معلمان و اهمیت آموزش و پرورش در ساختن جامعه ای هدفمند، پویا و بانشاط تقویت برنامه های درسی در مدارس بر مبنای آموزه های دین مبین اسلام را مورد تاکید قرار دادند.

ائمه جمعه شهرهای استان جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را در نوار غزه محکوم کردند و حرکت های اعتراضی در سراسر دنیا را نشانگر انزجار جهانیان از اقدامات ضد بشری این رژیم جعلی معرفی کردند.

تجلیل و قدردانی از پاسخ قاطع ایران به جنایات این رژیم در به شهادت رساندن سرداران سپاه در دمشق  از دیگر مباحث مطرح در نماز جمعه شهرها بود.

ایشان همچنین ضمن تشریح اهداف اجرای طرح نور برای مقابله با هنجارشکنان و لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه بانوان مسلمان را به رعایت عفاف در جامعه دعوت کردند.

دیگر خبرها

  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی
  • گزیده خطبه های نماز جمعه یاسوج
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه سنندج
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه