Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@08:33:47 GMT

لغو کلیه اردوهای پیوند اعضا تا اطلاع ثانوی

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۹۵۱۶

دبیر فدراسیون پیوند اعضا و بیماری‌های خاص گفت: با تشدید بیماری اُمیکرون کلیه اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی پیوند اعضا و بیماری‌های خاص تا اطلاع ثانوی لغو شد.

محسن موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به تشدید اُمیکرون، کلیه اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی پیوند اعضا براساس دستورالعمل جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا تا اطلاع ثانوی لغو و به زمان دیگری موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پاسخ به این پرسش که چقدر امسال در اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده تقویم ورزشی عملکرد موفقی داشتید؟ گفت: تا قبل از تشدید اُمیکرون موفق به برگزاری بسیاری از مسابقات قهرمانی کشور پیوند اعضا شدیم و شرایط راضی کننده بود. از اواخر بهمن قرار بود اردوهای تیم‌های ملی پیوند اعضا برگزار شود که متاسفانه لغو شد.

وی هم‌چنین درباره وضعیت تیم ملی فوتبال پیوند اعضا برای شرکت در جام جهانی فرانسه، گفت: این مسابقات در سال ۲۰۲۱ قرار بود در ایتالیا برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا از سوی فدراسیون جهانی به تعویق افتاد، در سال ۲۰۲۲ نیز فرانسه میزبان برگزاری این رقابت‌هاست که هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد که فدراسیون جهانی اجازه برگزاری این رقابت‌ها را بدهد یا خیر؟

موسوی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال پیوند اعضا ایران برای اولین‌بار است که در جام جهانی فوتبال حضور پیدا می‌کند، امیدوارم برای دومین بار این رقابت‌ها از سوی فدراسیون جهانی لغو نشود.

وی در پایان همچنین درباره وضعیت برگزاری مسابقات جهانی پیوند اعضا نیز گفت: بستگی به تصمیم فدراسیون جهانی دارد که برگزار شود یا خیر؟

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فدراسیون جهانی پیوند اعضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

محسن رضوانی با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان بعنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد که با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مادربزرگ ۵۴ ساله قلب مصنوعی و کلیه خوکی دریافت کرد
  • برای اولین بار یک زن همزمان پمپ قلب و پیوند کلیه خوک دریافت کرد
  • اولین فردی که همزمان پمپ قلب و کلیه خوک دریافت کرد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان در ۵ روز، جهشی بی سابقه
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان جهشی بی سابقه
  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان