Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن ملی پوش تیم فوتبال شهرداری سیرجان گفت: با آنالیز دقیق و تاکتیک تیمی مقابل تیم ذوب آهن سه امتیاز با ارزش کسب کردیم. تیم ملی مهم تر از لیگ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شبنم بهشت بازیکن تیم شهرداری سیرجان بعد از پیروزی مقابل ذوب آهن، اظهار کرد: در ابتدا به کادر فنی و بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب آهن همیشه تیم سرسختی بوده است و بازی‌های سنگینی مقابل این تیم داشته‌ایم. طبق آماری که ذوب آهن در شش هفت بازی گذشته داشته است، این تیم دو گل دریافت کرده است و این نکته برای ما خیلی مهم بود؛ ما آنالیزی دقیقی که کادر فنی انجام داده بود و تمرینات مکرری که داشتیم توانستیم مقابل این تیم به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: ما برای کسب سه امتیاز مقابل ذوب حاضر شدیم زیرا این سه امتیاز برای ما اهمیت زیادی داشت و توانستیم آنالیز خوبی داشته باشیم و کار تاکتیکی تیمی را به خوبی انجام دهیم.

بهشت با اشاره به سبک بازی تیم ذوب آهن، گفت: الهام فرهمند بازیکن هافبک وسط تیم ذوب آهن امروز همراه این تیم نبود. ذوب آهن تیمی است که چند بازیکن ملی همراه با مربی ملی دارد. بازیکنان ملی همیشه سطح بالایی دارند و بازی مقابل آنان سخت است. ما برای برد آمده بودیم و توانستیم ببریم.

وی در خصوص وضعیت و شرایط اردوهای تیم ملی، بیان کرد: اردوهای ملی باعث وقفه شد اما بالاخره تیم ملی کشورمان اهمیت ویژه‌ای دارد. باید در ابتدا تمرکزمان بر روی تیم ملی باشد و در درجه دوم لیگ به لیگ توجه کنیم.

کد خبر 554521

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال زنان لیگ برتر فوتبال بانوان فوتبال بانوان تیم فوتبال بانوان ذوب آهن تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ذوب آهن تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۹۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد

به گزارش همشهری آنلاین، رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

بر اساس این گزارش، فرشاد احمدزاده هم دیگر مصدوم سپاهان است که برای حضور در بازی با پرسپولیس وضعیت مبهمی دارد. کادر پزشکی سپاهان در تلاش برای رفع مصدومیت این بازیکن است تا به بازی روز چهارشنبه برسد.

فرشاد احمدزاده در دقایق پایانی دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی وارد زمین شد و سپاهان را همراهی کرد اما ظاهراً بعد از مسابقه مجدداً احساس درد کرده است.

دیدار پرسپولیس - سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 847502 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم