Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@16:16:17 GMT

شوک جدید مدیریت پرسپولیس به تیم

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۹۷۲۷

شوک جدید مدیریت پرسپولیس به تیم

شنیده‌ها از تیم پرسپولیس حکایت از آن دارد که نحوه واریز پاداش‌های معوقه شوک جدیدی به این تیم و اعضای آن وارد کرده است.

به گزارش مشرق، پرداخت نصفه و نیمه و سلیقه ای پاداش به نفرات پرسپولیس این تیم را دچار مشکل جدیدی کرده است. در همین ارتباط گزارشی تهیه کردیم که در زیر می خوانید؛

درخواست یحیی از رضا درویش

در آستانه سوپرجام، یحیی گل محمدی که با پس گرفتن استعفای خودش سرتمرین پرسپولیس حاضر شده بود از رضا درویش درخواست کرد حالا که دریافتی شاگردانش به ۵۰ درصد نرسیده است حداقل پاداش های معوقه را پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز قول داد خواسته سرمربی این تیم پیش ازبازی سوپرجام اجابت شود و...

چک کردن گوشی موبایل برای پیامک واریز پول!

پیش از دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر برابر فولاد خوزستان نیز مدیران باشگاه قول پرداخت پول داده بودند که بازیکنان تا لحظه ورود به زمین گوشی های خود را چک کردند اما خبری از پیامک واریز پول نشد که نشد! این مرتبه نیز شاگردان یحیی گل محمدی درگیر وعده باشگاه بودند اما...

بیشتر بخوانید:

سنگ بزرگ تراکتور جلوی پای پرسپولیس

خبر پرداخت پاداش اشتباه بود!

حوالی ساعت ۱۵ روز دوشنبه و دو ساعت مانده به بازی سوپرجام ناگهان خبری منتشر شد مبنی بر اینکه پیش از بازی با فولاد خوزستان این پاداش از سوی باشگاه به حساب شاگردان یحیی گل محمدی واریز شد تا با روحیه بالاتری وارد زمین شوند.

این خبر را نزدیکان رضا درویش در اختیار رسانه ها قرار دادند درحالی که هنوز پولی به حساب بازیکنان نرفته بود!

شاگردان یحیی گل محمدی به شدت از این موضوع شاکی شده و حتی یکی، دو نفر بعد از پایان مسابقه نسبت به درج این خبر ابراز ناراحتی کرده و اعلام کردند هیچ پاداشی دریافت نکرده اند!

واریز پاداش یک روز پس از شکست!

روز سه شنبه و درست یک روز پس از شکست تلخ پرسپولیسی‌ها در سوپرجام، باشگاه پاداش‌های معوقه اعضای تیم را واریز کرد.

این واریزی ها البته اعتراض برخی از بازیکنان و اعضای این تیم را به دنبال داشت چرا که مدیریت باشگاه به همه نفرات پاداش نداده بود!

سر داوود فنایی بی کلاه ماند!

باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب برای برخی نفرات پاداش نریخته بود که یکی از این افراد داوود فنایی بوده است! هرچند مربی گلرهای پرسپولیس حرف خاصی نزد و واکنشی هم نسبت به این موضوع نشان نداد اما حق داشت دلخور شود و...

البته این فقط حکایت داوود فنایی نبود و سر چند نفر دیگر هم در تقسیم پاداش بردهای فصل جاری پرسپولیس بی کلاه ماند!

امید عالیشاه هم نصفه پاداش گرفت!

پاداش چند بازیکن پرسپولیس نیز به صورت کامل واریز نشده بود که امید عالیشاه یکی از این بازیکنان بود.

احتمالا مدیران باشگاه پرسپولیس به دلیل مصدومیت و غیبت کاپیتان دوم برای او پاداش کمتری در نظر گرفته بودند و چند بازیکن دیگر نیز همین حکایت را داشتند.

این درحالیست که عالیشاه و سایر بازیکنان معتقدند در بازی های تیم مصدوم شده اند و این رفتار باشگاه اصلا جالب نیست!

نکته؛ مدیران باشگاه پرسپولیس درحالی که می توانستند به دلیل کمبود بودجه از کل پاداش واریزی کم کرده اما به همه نفرات عادلانه و یکسان پاداش بدهند، اقدامی انجام دادند تا دوباره تیم را به حاشیه ببرند.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت پرسپولیس پاداش داوود فنایی امید عالیشاه خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۹۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید بازیکنان استقلال ظرف ۷۲ساعت! | ناگهان تفاهم شد؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، کاری به خوب و بد مدیریت علی خطیر در استقلال نداریم که خودش به اندازه کافی جای بحث دارد، اما روشن است که اصطکاک کادرفنی با او، باعث شد مدیرعامل معزول آبی‌ها بیش از حد تحت فشار قرار بگیرد. مثلا درست یا غلط این ظن همیشه وجود داشت که پشت پرده مصاحبه‌های هماهنگ و ناگهانی بازیکنان استقلال علیه مدیریت، تلاش برای جلب نظر مثبت جواد نکونام بوده است.

در هر صورت بعد از تغییراتی که در فاز مدیریتی رخ داد، نکونام در چندین مقطع رضایتش از این موضوع را اعلام کرد و نهایتا در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن هم ضمن تکرار همان موضع، گفت: «تمدید قراردادها هم از هفته آینده شروع خواهد شد.» انصافا یعنی بازیکنان ظرف همین ۷۲ساعت فهمیدند شرایط برای ادامه حضورشان خوب شده و باید تمدید کنند؟ عجب!

کد خبر 849546 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند
  • پاداش ویژه باشگاه پرسپولیس برای برد مقابل نساجی
  • پاداش یک میلیاردی برای تیم ملی والیبال در صورت صعود به المپیک/ گلایه‌های عبادی‌پور در مورد پروازها+ فیلم
  • پاداش یک میلیاردی برای تیم ملی والیبال در صورت صعود به المپیک/ گلایه‌های عبادی پور در مورد پروازها+ فیلم
  • پاداش فوق‌العاده برای نساجی پیش از بازی با پرسپولیس
  • پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط
  • پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط سخت
  • تمدید بازیکنان استقلال ظرف ۷۲ساعت! | ناگهان تفاهم شد؟
  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال