Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@14:58:02 GMT

۶۰ زندانی جرائم غیرعمد در قم آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۹۷۷۲

۶۰ زندانی جرائم غیرعمد در قم آزاد شدند

گروه استان ها_ همزمان با دهه مبارک فجر و میلاد باسعادت حضرت امام علی(ع) ۶۰ نفر از زندانیان قم به دستور مدیرکل دادگستری این استان آزاد شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم‌به نقل از روابط عمومی دادگستری قم،‌ همزمان با دهه مبارک فجر و میلاد باسعادت حضرت امام علی(ع) 60 نفر از زندانیان قم به دستور مدیرکل دادگستری این استان آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد از زندانیان جرائم غیر خشن استان، با استفاده از نهادهای ارفاقی از زندان آزاد شدند.

43 نفر زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان به مناسبت دهه فجر آزاد می‌شوند25 پرونده قصاص توسط شوراهای حل اختلاف ویژه زندان در کرمان منتهی به سازش شد

طرح پایش و غربالگری زندانیان به طور مستمر در استان اجرا می‌شود و در این طرح از همه‌ ارفاق‌های قانونی برای تغییر وضعیت زندانیان واجد شرایط و ایجاد زمینه آزادی آنان با استفاده از راهکارهای قانونی تخفیف و تعلیق مجازات، اعطای مرخصی و موافقت با مرخصی پایان حبس استفاده می‌شود و در این راستا افرادی که سابقه‌دار، مخل نظم، آسایش شهروندان و امنیت مردم باشند، از هیچ تخفیف قانونی بهره‌مند نخواهند شد.

یادآور می‌شود، پیش‌ از این نیز همزمان با ماه محرم 51 نفر، به مناسبت فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر  61 نفر، به مناسبت میلاد امام حسن عسکری(ع) 53 نفر، به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص)‌ 65 نفر و به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) 86 نفر از زندانیان جرایم غیرخشن در این استان با استفاده از نهادهای ارفاقی آزاد شدند.

انتهای پیام/452/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آزاد شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۹۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم آران و بیدگلی ۲ زندانی را آزاد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صدیق، معلم آران و بیدگلی همزمان با روز معلم ایثار را تمام شد معنا کرد و با پرداخت ۲ میلیارد ریال ۲ زندانی جرایم مالی را از بند رها کرد.

وی هدف از این کارخیرخواهانه نشان دادن کاربردی و عملی درس و آموزش به دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس بیان کرد و گفت: ایجاد روحیه ایثار و گذشت در بین دانش آموزان و همچنین ترویج آن در بین آحاد جامعه از دیگر اهداف وی در کمک به زندانیان بوده است.

گفتنی است این معلم خیر علاوه بر کمک به آزادی زندانیان کمک به آنها در تأمین هزینه‌های زندگی را نیز تقبل کرد.

کد خبر 6094434

دیگر خبرها

  • معلم آران و بیدگلی ۲ زندانی را آزاد کرد
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکارشان را فراهم کردند
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر