Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@04:42:29 GMT

بیت کوین تا محدوده ۴۰ هزار دلار افت می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۹۷۷۹

بیت کوین تا محدوده ۴۰ هزار دلار افت می‌کند

تخمین زده می‌شود که بیت ادغام پس از یک کاهش قیمت بتواند تا سطح ۵۰ هزار دلار رشد کند، در حال حاضر احتمال افت قیمت از افزایش آن بیشتر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمزارزها نوساناتی را در ساعات گذشته پشت‌سر گذاشت که خلاصه آن را در زیر می‌خوانید:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال BTC بیت‌کوین ۴۳ هزار و ۷۳۴ دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته کاهش ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۵۶ درصد را تجربه کرد. ETH اتریوم سه هزار و ۱۰۲ دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته کاهش ۲.۲۱ درصد را تجربه کرد. BNB بایننس‌کوین ۴۱۵ دلار و ۹۰ سنت معامله شد و نسبت به روز گذشته کاهش ۵.۳۶ درصد ADA کاردانو یک دلار و ۱۹ سنت معامله شد و نسبت به روز گذشته کاهش ۳.۴۷ درصد را تجربه کرد. DOGE دوج‌کوین ۱۵ سنت معامله شد و نسبت به روز گذشته کاهش ۵.۵ درصد را تجربه کرد. XRP ریپل ۸۶ سنت. افت ۴.۲۴ درصد معامله شد و نسبت به روز گذشته کاهش ۴.۰۵ درصد را تجربه کرد. DOT پولکادات ۲۱ دلار و ۵۹ سنت معامله شد و نسبت به روز گذشته کاهش ۴.۲۴ درصد را تجربه کرد. SOL سولنا ۱۱۱ دلار و ۶۴ سنت معامله شد و نسبت به روز گذشته کاهش ۵.۱۷ درصد را تجربه کرد. Avalanche اولانچ ۸۸ دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته کاهش ۰.۷۵ درصد را تجربه کرد. Tera ترا ۵۴ دلار و ۹۹ سنت معامله شد و نسبت به روز گذشته کاهش ۵.۶۵ درصد را تجربه کرد. Shiba ino شیبا اینو ۰.۰۰۰۰۳۱۰ دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته کاهش ۷.۹۹ درصد را تجربه کرد. Polygon پالیگان یک دلار ۹۳ سنت معامله شد و نسبت به روز گذشته کاهش ۴.۸۳ درصد را تجربه کرد. تحلیل تکنیکال بیت کوین

پیش بینی پولبک تا سطح ۴۱ هزار دلار برای بیت کوین داده می‌شود، تخمین زده می‌شود که پس از یک کاهش قیمت بتواند تا سطح ۵۰ هزار دلار رشد کند، در حال حاضر احتمال افت قیمت از افزایش آن بیشتر است.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۲.۲۸ درصد دامیننس اتریوم: ۱۸.۸۵ درصد دامیننس تتر: چهار درصد دامیننس بی آن بی: ۳.۵۰ درصد دامیننس یو اس دی کوین: ۲.۴۵ درصد دامیننس کاردانو: ۲.۰۳ درصد دامیننس سولنا: ۱.۷۹ درصد دامیننس ریپل: ۲.۰۹ درصد

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است، با توجه به تعریفی که از دامیننس داریم، وقتی می‌گوئیم دامیننس بیت کوین، در اصل درباره میزان تسلط بیت کوین صحبت می‌کنیم)

ارزش بازار رمز ارزها: هزار و ۹۵۹ میلیارد دلار (۱.۹۵۹ تریلیون دلار)

شاخص ترس و طمع بیت کوین امروز: ۵۴ واحد

به طور کلی بازه عددی نمودار زیر بین صفر تا ۱۰۰ بوده و پنج وضعیت دارد که به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

(Extreme Fear) این عبارت مربوط به بازه‌ی صفر تا ۲۵ بوده و نشان دهنده‌ی وجود ترس شدید در بازار است.

(Fear) این عبارت نیز زمانی نشان داده می‌شود که عدد نمودار بین بازه‌ی ۲۵ تا ۵۰ بوده و بیانگر وجود ترس در بین سرمایه‌گذاران است.

(Neutral) این عبارت متناظر عدد ۵۰ در نمودار است و نشان دهنده‌ی برابر بودن میزان ترس و طمع در بازار است.

(Greed) زمانی که نمودار اعداد بین ۵۰ تا ۷۵ را نشان دهند به معنی طمع سرمایه گذاران برای سود بیشتر است.

(Extreme Greed) این آخرین وضعیت نمودار و مربوط به بازه‌ی ۷۵ تا ۱۰۰ می‌باشد که نشان دهنده‌ی طمع شدید معامله‌گران است.

تغییرات شاخص ترس و طمع

اخبار بازار رمزارزها

رشد سهام گیم‌استاپ در پی شایعه همکاری با مایکروسافت

قیمت گیم‌استاپ (GameStop)، سهام فروشگاه‌های زنجیره‌ای محبوب بازی‌های ویدئویی، در میان شایعات همکاری با مایکروسافت تقریباً ۱۳ درصد در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته است. به‌تازگی شایعاتی مبنی بر اینکه گیم‌استاپ قرار است برای راه‌اندازی NFT در بازی‌های موجود و ساخت بازی‌های متمرکز بر NFT با مایکروسافت همکاری داشته باشد، قیمت سهام این شرکت را افزایش داده است. یکی از کاربران شبکه اجتماعی ردیت (Reddit) نیز با اشاره به خرید شرکت بلیزارد از سوی مایکروسافت عنوان کرده است: با قابلیت ساخت و فروش NFT در پلتفرم ایمیوچبل ایکس (Immutable X)، گیم‌استاپ می‌تواند در بازی هارت‌استون مایکروسافت تمام کارت‌ها را به NFT تبدیل و نسبت به موجودی هر بازیکن آنها را تقسیم کند. پس این شایعه می‌تواند تا حدی درست باشد.

امکان پرداخت با ارز دیجیتال به‌زودی به پیام‌رسان لاین اضافه می‌شود

کاربران پیام‌رسان لاین (LINE)، یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های جهان، به‌زودی می‌توانند برای پرداخت‌های خود از توکن بومی این مجموعه استفاده کنند. این پیام‌رسان ژاپنی در اطلاعیه روز سه‌شنبه اعلام کرد کاربران از ۱۶ مارس (۲۵ اسفند)، گزینه پرداخت با توکن لینک (LN) را در بخش لاین پی (LINE Pay) خواهند داشت که البته این توکن با ارز دیجیتال چین لینک (LINK) متفاوت است. با این حال، این دوره آزمایشی است و تا ۲۶ دسامبر (۵ دی) ادامه خواهد داشت تا موارد استفاده از این توکن، مشکلات، راحتی کاربران و تعداد گزینه‌های پرداختی آزمایش شود. این شرکت همچنین عنوان کرده است که قصد دارد گزینه‌های پرداخت بیشتری مانند بیت کوین و اتریوم را نیز در آینده به برنامه خود اضافه کند.

معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا: رویکرد نظارتی در قبال منتشرکنندگان استیبل کوین‌ها باید مشابه بانک‌ها باشد

پاتریک مک‌هنری، نماینده کارولینای شمالی و عضو کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان، در جلسه استماع این کمیته درخواست کرد که به جای قوانین فدرال جامع برای استیبل کوین‌ها، چارچوب‌های نظارتی در سطح ایالتی را برای نظارت بر این دارایی‌ها در نظر بگیرند.

ژان نلی لیانگ، معاون وزیر دارایی آمریکا در پاسخ به این درخواست مک‌هنری اظهار داشت که هیچ قانون صریحی برای استیبل کوین‌ها و دارایی‌های دیجیتال در سطح فدرال وجود ندارد، بلکه یک چارچوب نظارتی برای جنبه‌های مختلف توکن‌ها مانند قوانین حمایت از مصرف کننده اعمال شده است.

وی همچنین اظهار کرد که کارگروهی که مسئولیت مقررات استیبل کوین‌ها را بر عهده دارد، به این نتیجه رسید که رویکرد مواجهه با منتشرکنندگان استیبل کوین‌ها باید مطابق استانداردهای مؤسسات سپرده‌گذاری بیمه شده مانند بانک‌های ایالتی و فدرال باشد.

وزارت دادگستری آمریکا ۳.۶ میلیارد دلار ارز دیجیتال مرتبط با هک صرافی بیت‌فینکس را توقیف کرد

طبق گزارش روزنامه واشنگتن پست، وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) توانسته ۳.۶ میلیارد دلار ارز دیجیتال مرتبط با هک صرافی بیت‌فینکس (Bitfinex) در سال ۲۰۱۶ را توقیف کند. این بزرگ‌ترین توقیف مرتبط با ارزهای دیجیتال تاکنون محسوب می‌شود.

ایلیا لیختن‌اشتین به همراه همسرش پس از توطئه انجام پول‌شویی برای پاک کردن مبدأ ۱۱۹,۷۵۴ کوینی که از این صرافی به سرقت رفته بود، در نیویورک دستگیر شد. سارقین بیش از ۲,۰۰۰ تراکنش غیرقانونی برای مخفی کردن رد پای خود انجام داده‌اند و وجوه را بازارهای دارک وب واریز می‌کردند.

گفتنی است که نیروهای ویژه توانسته‌اند به فایل‌هایی که حاوی کلیدهای خصوصی کیف پول حاوی وجوه غیرقانونی است، دسترسی پیدا کنند. معاون دادستان کل آمریکا در بیانیه خود تأکید کرده که این مجرمان نمی‌توانند درآمدهای خود را به کمک ارزهای دیجیتال پنهان کنند و وزارت دادگستری هر شکلی از پول را می‌تواند دنبال کند.

جابجایی بیش از ۳۰۰ میلیون توکن XRP توسط صرافی‌ها همزمان با افزایش قیمت ۵۰ درصدی ریپل

طبق داده‌های ویل آلرت، در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱۵ میلیون توکن XRP توسط صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال جابجا شده است. ویل آلرت می‌گوید که ۲۲ تراکنش عظیم توسط صرافی‌های ارز دیجیتال بزرگی مانند بایننس، بیت هامب و بیترکس انجام شده است. این اتفاق در حالی رخ داده که هشتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، طی چند روز گذشته افزایشی در حدود ۵۰ درصد داشته است. همزمان با بازگشت بهای توکن ریپل به محدوده ۰.۹ دلاری که از روز دوم ژانویه تاکنون مشاهده نشده بود، فعالیت آدرس‌های حاوی توکن XRP به سطح قبلی خود در اواخر ماه دسامبر افزایش یافته است.

یک صندوق قابل‌معامله بورسی دیفای در بازار سهام برزیل راه‌اندازی شد

شرکت مدیریت دارایی ارزهای دیجیتال کیوآر استس (QR Assets)، صندوق قابل‌معامله بورسی امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای را در بازار سهام برزیل راه‌اندازی کرده است. این صندوق قابل‌معامله بورسی دیفای QDFI11 نام دارد و از شاخص دیفای بلومبرگ پیروی می‌کند و ۱۰۰ درصد سرمایه‌گذاری خود را در دارایی‌های حقیقی دیفای انجام داده است. این شاخص از یونی‌سواپ، آوی، میکر دائو، کامپاند، یرن فایننس، سوشی‌سواپ، زیرو ایکس، سینتتیکس و کورو پیروی می‌کند.

پلتفرم وب ۳ آلکمی ۲۰۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرد

پلتفرم توسعه وب ۳ آلکمی (Alchemy) از جذب ۲۰۰ میلیون دلار سرمایه جدید خبر داده است که ارزش این پلتفرم را به ۱۰.۲ میلیارد دلار می‌رساند. این دور جدید تأمین سرمایه توسط شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر لایت اسپید (Lightspeed) و با همراهی شرکت خصوصی سهام سیلور لیک (Silver Lake) برگزار شد. طبق گزارش آلکمی، از ماه اکتبر، تعداد ابتکارات توسعه‌یافته در این پلتفرم سه برابر افزایش داشته است.

انجمن اسکیت نمایشی آمریکا پذیرش کمک مالی از طریق ارزهای دیجیتال را آغاز کرد

انجمن دولتی اسکیت نمایشی آمریکا جدیدترین سازمانی است که در این کشور کمک مالی از طریق ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین را می‌پذیرد. این انجمن برای این منظور با پلتفرم سازمانی کمک‌های مالی انگیون (Engiven) وارد همکاری شده است. انجمن اسکیت نمایشی آمریکا، اولین نهاد حاکمیتی در این کشور است که اهدای کمک‌های مالی از طریق ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین، اتر، دوج کوین و همچنین استیبل کوین‌های یواس‌دی کوین و پکس گلد را پذیرش می‌کند.

یکی از نهنگ‌های شبکه بایننس ۸.۹ میلیون واحد دوج کوین خرید

ویل‌استیت (WhaleStats) گزارش داده است که طی ۳ ساعت اخیر یکی از بزرگ‌ترین نهنگ‌های شبکه بایننس اسمارت چین، حدود ۸.۹ میلیون واحد، معادل ۱.۴۷ میلیون دلار دوج کوین خریداری کرده است. این نهنگ در رتبه ۷۵ از ۱,۰۰۰ نهنگ برتر شبکه بایننس قرار دارد و ۲۰ درصد پرتفوی خود را به بایننس کوین اختصاص داده است. بیشترین توکن نگهداری‌شده توسط این نهنگ «DODO» است که ۲۵.۷ درصد از سبد دارایی آن را تشکیل می‌دهد.

اتحادیه اروپا به‌دنبال قانون‌گذاری متاورس است

مارگرته وستاگر (Margrethe Vestager)، معاون اجرایی کمیسیون اروپا، گفته است اتحادیه اروپا در حال تجزیه‌وتحلیل متاورس و اقدامات موردنیاز برای کنترل و نظارت بر آن است. او همچنین گفته است مقامات پیش از اتخاذ اقدامات نظارتی، ابتدا باید ماهیت متاورس را بهتر درک کنند.

وستاگر روز سه‌شنبه در یک رویداد آنلاین گفت: متاورس فراگیر شده است. بنابراین باید این موضوع را بررسی کنیم که به‌عنوان یک قانون‌گذار، نقش ما برای نظارت بر این حوزه چگونه است. هر کاری که اتحادیه اروپا انجام می‌دهد باید مبتنی بر واقعیت و بر اساس اطلاعاتی باشد که می‌توانیم به دست آوریم.

نقشه بازار رمز ارزها

کد خبر 554480

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ارز دیجیتال نرخ ارز دیجیتال رمز ارز دیجیتال قیمت ارز دیجیتال مزرعه استخراج ارز دیجیتال ارز دیجیتال در ایران دستگاه های استخراج ارز دیجیتال ارز دیجیتال چیست رمز ارز سایت رمز ارز دیجیتال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته کاهش ۵ درصد را تجربه ارزهای دیجیتال استیبل کوین ها میلیارد دلار ارز دیجیتال گیم استاپ هزار دلار پیام رسان بیت کوین دوج کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران

در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه قیمت دلار، سکه و طلا ریزش کردند. در همین راستا فعالان بازار در خصوص نوسان کاهشی قیمت‌ها بر چند دلیل مهم تاکید دارند.

به گزارش اقتصادنیوز، بازار ارز تهران در اولین روز هفته جاری شاهد ریزش آبشاری قیمت دلار بود؛ در هرات قیمت دلار در حالی که در کانال ۶۲ هزار تومان شروع به کار کرده بود، در عصر امروز ۲ کانال عقب نشست و وارد کانال ۶۰ هزار تومان شد.

در تهران هم خبر‌های رسمی، قیمت دلار در کانال ۶۱ هزار تومان را تایید می‌کنند. آنطور که خبرگزاری اصولگرای تسنیم در گزارشی با عنوان «تکاپوی کانال‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/ دلار باز هم ریخت» آورده، «دلار به کانال ۶۱ هزارتومانی بازگشته است.» البته این خبرگزاری نوشته که «برخی کانال‌های تلگرامی» تلاش دارند «قیمت دلار در محدوده ۶۲ـ۶۳ هزار تومان» حفظ شود. 

برخی فعالان بازار همچنان بر اثر ریسک‌های سیاسی بر بازار ارز تهران تاکید دارند؛ ریسکی که این روز‌ها در خاورمیانه اندکی کمرنگ شده و به باور این گروه از معامله گران، همین موضوع کاهش تقاضا برای خرید دلار را به دنبال داشته است.

همچنین از نظر آنها دومین عامل نوسان کاهشی دلار ناشی از تزریق درهم است. گفتنی است قیمت حواله درهم امروز با افت تقریباً ۲۵۰ تومانی یک کانال سقوط کرده بود.

به باور معامله گران، سومین دلیل عقب نشینی دلار در تهران ناشی از نزولی شدن قیمت دلار در هرات بوده است. آن طور که این فعالان بازار ارز مدعی بودند، دلار هرات امروز با دنده معکوس خود بر روی سطوح مهم و حیاتی معامله شد. به‌این‌ترتیب هرات امروز شاهد سقوط یک هزارتومانی اسکناس آمریکایی بود.

فارغ از تمام موارد ذکر شده، بازار ارز‌های دیجیتال هم قرمز شده است. بر این اساس قیمت تتر در انتهای هفته گذشته با کاهش در کانال ۶۳ هزار تومان تثبیت داد و به کف این کانال رسید. روند نزولی ان در ابتدای هفته هم ادامه پیدا کرد و در زمان تدوین این گزارش در حول و حوش ۶۱ هزار و ۸۹۷ هزار تومان به فروش رسید.

البته در بازار امروز برخی از معامله گران به سفر فرزین به ریاض هم گوشه چشمی داشتند. به گفته روابط عمومی بانک مرکزی، فرزین راهی عربستان شده است تا مناسبات پولی و بانکی ایران را با این کشور توسعه دهد. البته قرار است احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد نیز به جمع مقامات ایرانی در ریاض برای شرکت در جشن ۵۰ سالگی بانک توسعه اسلامی بپیوندد.

معامله گران می‌گفتند عربستان برای بازار ارز مهم است. نگاهی به تاریخچه قیمت‌ها در گذشته نشان می‌دهد در اسفندماه سال ۱۴۰۱ در حالی که دلار روند صعودی داشت، از سرگیری روابط دیپلماتیک میان ایران و عربستان در چین اعلام شد و همین اتفاق آب سردی بر آتش دلار شد. در شرایط کنونی هم معامله گران در انتظار نتایج این سفر هستند.

البته سفر فرزین به ریاض در شرایطی است که اختلاف مجلس و دولت بالا گرفته و دولت سکوت خود را در برابر اولتیماتوم محمدباقر قالیباف رئیس مجلس به رئیس کل بانک مرکزی شکست؛ اولتیماتومی که مجلسی‌ها به دولت هشدار داده بودند که «تا یکشنبه منتظر برنامه این بانک برای مدیریت بازار ارز می‌ماند و پس از آن خود مجلس برنامه‌ای را خواهد نوشت.»

این ضرب الاجل، به نامه رسمی معاون پارلمانی رئیس جمهوری به رئیس مجلس انجامید؛ سیدمحمد حسینی در بخشی از این نامه با لحنی کنایه آمیز بر استقلال بانک مرکزی تاکید کرد و نوشت: «قانون جدید بانک مرکزی در خرداد ماه سال جاری، اجرایی خواهد شد. در حال حاضر، بانک مرکزی در چارچوب قانون قبلی در حال فعالیت است و هیچ اختیار جدیدی به این نهاد واگذار نشده است. مهم‌ترین محور قانون جدید، افزایش استقلال بانک مرکزی در سیاستگذاری پولی و ارزی است که با موارد ذکر شده مغایر است.»

این جدال در مسیر پاستور-بهارستان در حالی ادامه دارد که امروز در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش ۱۶۰ تومانی به‌نرخ ۴۴ هزار و ۱۹۸ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۲۶۸ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۲۳۲ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۱۰۱ تومان رسیده است. از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش جزئی وارد کانال جدید شد و با ۱۲ هزار و ۳۴ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۳۷ تومان است.

همچنین امروز اثر کاهش قیمت دلار بر روی قیمت طلا و سکه مشهود بود. بررسی‌ها نشان می‌دهد به دنبال نوسانات کاهشی نرخ ارز دو فلز گران بهای داخلی هم جانی برای صعود نداشتند و از صبح امروز خریداران در لاک احتیاط فرو رفتند. قیمت طلا ۱۸ عیار در معاملات نقدی امروز تقریباً ۸۴ هزار و ۳۰۰ تومان ارزان شد و در حدود ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد. همچنین طبق اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر، سکه امامی امروز به کانال ۴۱ میلیون تومان برگشت و با ۴۱ میلیون و ۲۵۱ هزار تومان معامله شد. به‌این‌ترتیب سکه امامی در چند روز اخیر یک میلیون تومان ارزان شده است.

tags # طلا ، قیمت سکه و طلا سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند؟
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین