Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان بخش رقابتی انتخاب اسباب‌بازی‌های برتر ایرانی در هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون قرار است امسال نیز مانند سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم توجه به شیوه‌نامه‌های بهداشتی، به‌صورت مجازی و فرآیندی و در چند مرحله به‌شکل گام به گام برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری شورای نظارت بر اسباب‌بازی و دعوت از تمامی تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایرانی به‌منظور گردهمایی صاحبان صنعت و اندیشمندان این حوزه و شناسایی و معرفی محصولات برتر این صنعت به خانواده‌ها و علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

بخش رقابتی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی به شناسایی استعدادها و فعالیت‌های اثربخش در حوزه اسباب‌بازی می‌پردازد و با دعوت از تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایرانی و ایجاد فضای رقابتی سازنده و هدفمند، محصولات برتر تولیدشده در بازه زمانی پاییز و زمستان ۱۳۹۹ و بهار و تابستان ۱۴۰۰ را معرفی می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به تارنمای جشنواره اسباب بازی و تکمیل فرم‌های مربوط، اسباب‌بازی‌های خود را از روز بیستم تا سی‌ام بهمن ۱۴۰۰ برای شرکت در بخش رقابتی این جشنواره ثبت و معرفی کنند.

داوری محصولات در پنج بخش کیفیت تولید، کیفیت طراحی، گرافیک و تصویرسازی و بهترین بسته‌بندی در کنار انتخاب برترین اسباب‌بازی‌های شناختی برگزار خواهد شد.

تولیدکنندگان اسباب‌بازی باید در بخش‌های مختلف جشنواره به‌صورت حقیقی یا حقوقی ثبت‌نام کنند. ثبت و تشکیل پرونده در بخش رقابتی صرفاً برای کسانی که به‌صورت حقوقی ثبت‌نام کرده‌اند میسر است.

برای ثبت‌نام به‌صورت شخص حقوقی به شماره ثبت موسسه یا ثبت برند یا شماره یکی از مجوزهای صادرشده از سوی شورای نظارت بر اسباب‌بازی نیاز است و شرکت در بخش رقابتی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی صرفاً برای اشخاص حقوقی ممکن است.

جشنواره ملی اسباب‌بازی با هدف کمک به ساماندهی و رونق صنعت اسباب‌بازی از سال ۱۳۹۴ آغاز به کار کرده است و هفتمین دوره آن نیز به‌صورت فرآیندی در زمستان سال ۱۴۰۰ در فضای مجازی و با هدف حمایت از کالای ایرانی و کمک به رونق تولید و با هدف برقراری ارتباط میان طراحان، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در حوزه اسباب‌بازی با همراهی شورای نظارت بر اسباب‌بازی برگزار می‌شود.

آیدین مهدی‌زاده دبیری هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را بر عهده دارد.

کد خبر 554514

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جشنواره ملی اسباب بازی جشنواره اسباب بازی اسباب بازی جشنواره اسباب بازی کانون اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بخش رقابتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در این مراسم گفت: یک نوجوان و جوان ایرانی منفعل نیست و به آنچه در پیرامون خود می‌گذرد اشراف و آگاهی و نگاه عمیق دارد.

ابراهیمی‌هژیر افزود: نمایش‌های شما امروز نشان داد که کودک و نوجوان ایرانی انزجاز عمومی مردم جهان از صهیونیست را از طریق رسانه‌های خود درک می‌کند و می‌بیند و می‌شنود.

او تأکید کرد: حقانیت جمهوری اسلامی در دفاع از مظلومان، کودکان، پیران و زنان را درک می‌کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس نیز گفت: هنر یعنی انسان خود را در اقیانوس بیکران الهی ببیند و دیگران را نیز همراه خود کند و هنرمند واقعی باید این ویژگی را داشته باشد.

حمیدرضا حاجی بابایی افزود: از میان هنرها، تئاتر هنری است که انسان حرارات، هیجان و پیام بازیگر و متن داستان را به خوبی حس  و با آن ارتباط برقرار می‌کند.

او با بیان اینکه امروز در کشور ما هنر حرف اول را می‌زند، تأکید کرد: باید کشف استعدادها در زمینه هنر از کودکی آغاز شود و اگر این اتفاق بیافتد تا پایان همراه او  خواهد بود زیرا در لوح وجود او ماندگار شده است.

در این مراسم بیانیه هیئت داوران از سوی احمد بیگلریان، پیشکسوت تئاتر و داور این دوره از جشنواره قرائت شد و با رای و نظر داوران نمایش‌های برگزیده در بخش تئاتر کانون، قیچی که دنبال کار می گشت به مربیگری  محمدجواد بختیاری از مرکز ۳ همدان، آه سرزمین من به مربیگری نوشین بیگلریان از مرکز ۳ همدان و نمایش برگزیده بخش آزاد، نمایش قصه پر غصه از کبودرآهنگ معرفی شدند که به مرحله کشوری هنرهای نمایشی کانون راه پیدا کردند.

۱۰ گروه نمایشی در این جشنواره شرکت کرده بودند که ۶ گروه کانونی و ۴ گروه در بخش آزاد بودند.

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد شرکت‌های خلاق مرتبط به کودک و نوجوان است
  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • فرار کانون سردفتران از شفاف‌سازی عملکرد مالی
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)