Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی بارش سنگین برف و کولاک در استان اردبیل، ستاد مدیریت بحران سپاه حضرت عباس(ع) تشکیل شد و اقدامات گسترده سپاه و بسیج برای برف‌روبی شهر اردبیل و بازگشایی راه‌های روستایی و امدادرسانی به روستاهای درگیر برف و کولاک آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیش از ۴۳ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و مهندسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان اردبیل، برای برف‌روبی شهر اردبیل و بازگشایی راه‌های روستایی استان بسیج شد.

بازگشایی راه ۲۸۷ روستای استان اردبیل توسط سپاه

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: راه بیش از ۲۸۷ روستای استان اردبیل که به‌علت برف سنگین و کولاک شدید مسدود شده بود، توسط ماشین‌آلات سنگین و مهندسی سپاه بازگشایی شد.

محمدی اصل ادامه داد: برف‌روبی محلات کم‌برخوردار شهر اردبیل توسط اکیپ‌های برف‌روبی سپاه و بسیج مورد توجه ویژه قرار گرفت و عملیات برف‌روبی در محلات کم‌برخوردار با اهتمام ویژه بسیجیان و پاسداران جهادی انجام گرفت. 

وی بیان کرد: در این مدت بیش از ۱۵۰ هزار قرص نان و ۱۳ هزار پرس غذای گرم در بین اهالی روستاهای درگیر برف و کولاک در استان اردبیل توزیع شد و در برخی روستاها بسته‌های معیشتی نیز در اختیار روستاییان قرار گرفت.

خدمت‌رسانی ۳۵۰ گروه جهادی در برف و کولاک استان اردبیل

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل عنوان کرد: در برف‌روبی، درخت‌تکانی و امدادرسانی به روستاییان و خودروهای گرفتارشده در برف و کولاک اخیر بیش از ۳۵۰ گروه جهادی در سراسر استان مشغول خدمت‌رسانی شدند.

محمدی اصل افزود: در برخی روستاهای درگیر برف سنگین و کولاک شدید، نیاز به انتقال بیماران اورژانسی به مراکز درمانی وجود داشت که در همین راستا بعد از بازگشایی راه‌های روستایی این بیماران نیز توسط اکیپ امدادرسانی بهداری تیپ ۳۷ حضرت عباس(ع) به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منتقل شدند.

وی گفت: در کنار ماموریت‌های متعدد در بسیج و سپاه، مردم‌یاری و مردم‌داری در اولویت ماموریت‌های بسیج و سپاه است و فرصت خدمت به مردم را یک توفیق الهی می‌دانیم.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه حضرت عباس ع استان اردبیل برف کولاک استان اردبیل بازگشایی راه حضرت عباس ع برف و کولاک برف روبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: راههای ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستا استان در اثر سیلاب آسیب وارد گردیده که با تلاش عوامل راهداری تمامی محورها بازگشایی شد.

اسداله جلال زاده، امروز شنبه ۸ اردیبهشت به رسانه‌ها گفت: با توجه به مخاطرات جوّی ایجادشده بواسطه سیلاب چندین روز گذشته، تعداد ۶۰ تیم عملیاتی راهداری و تعداد ۱۹۰ نفر راهدار با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری سبک و سنگین بصورت شبانه روزی جهت عملیات بازگشایی محورهای روستایی بکارگیری شدند.

وی افزود: به راه های ارتباطی بیش از ۳۵۰روستا  در استان طی چندین روز گذشته در اثر سیلاب آسیب وارد گردیده و با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری تمامی محورهای آسیب دیده از سیلاب اخیر بازگشایی گردیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل ها، آبنماها، تخلیه قنوها و ریزش برداری کامل محورهای خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راههای مذکور هستند.

جلال زاده در پایان سامانه گویای ۱۴۱ را راه ارتباطی بین هم استانی های محترم با مرکز مدیریت راه های استان عنوان کرد و افزود مشکلات بوجودآمده بواسطه سیلاب اخیر توسط همشهریان به سامانه ۱۴۱ انعکاس یافته و در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • راه سنجش موفقیت هر مجموعه مشارکت مردم در فعالیت‌های آن است
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • راه ۱۵ روستا در بم بازگشایی شد