Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@19:01:32 GMT

قهرمان لیگ سرود کشور معرفی می‌شود / آغاز فصل دوم

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۹۹۹۲

قهرمان لیگ سرود کشور معرفی می‌شود / آغاز فصل دوم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مرکز موسیقی «مأوا»، رقابت‌های لیگ سرود با هدف ایجاد انگیزه، استعدادیابی، معرفی گروه‌های سرود خلاق و با کیفیت، ایجاد ارتباط مستمر و باکیفیت با همه گروه‌های سرود کشور، افزایش رشد و توان گروه‌های سرودی و ارتقای سطح کیفی اجرای زنده سرود از شهریور ۱۳۹۹ آغاز و در مرداد ۱۴۰۰ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم اختتامیه این رویداد با معرفیِ قهرمان لیگ سرود، ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

قطعه «دریای آرامش» با موضوع ایام محرم، «دستم کوتاهه» با موضوع اربعین حسینی، «سلام بر محمد(ص)» با موضوع ولادت پیامبر، «یلدا» با موضوع ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، «به وقت شهادت» با موضوع شهادت حاج قاسم سلیمانی، «تو بمان» با موضوع سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، «بارکد ۶٢۶» با موضوع مطالبه گری از مسوولین و حمایت از تولیدملی، «ترنم بهاری» با موضوع ولادت امام زمان(عج)، «بخشش» با موضوع ماه مبارک رمضان، «همراه» با موضوع عید غدیر و عید قربان و «ما می‌آییم» با موضوع حمایت از فلسطین از جمله رقابت‌های انجام شده در فصل اول «لیگ سرود» را شامل می‌شود.

در فصل اول لیگ سرود ۹ هزار و ۶۵۶ اثر در این رویداد شرکت کردند و داوری این رقابت‌ها را «افشین کردستانی»، «احسان غلام‌نژاد»، «مهدی استخر» و «مهدیار عقابی» برعهده داشتند.

جوایز مسابقات «لیگ سرود» در مجموع تمام رقابت‌ها به این ترتیب به نفرات برتر اهدا می‌شود:

گروه اول؛ ١٢ میلیون تومان

گروه دوم؛ ٨ میلیون تومان

گروه سوم؛ ۵ میلیون تومان

معیارهای داوری برای انتخاب گروه‌های برتر براساس موارد زیر بوده است:

١. کیفیت جمع‌خوانی

٢. کیفیت تک‌خوانی

٣. انتخاب محل مناسب

۴. تعداد اجرا

۵. کیفیت تصویربرداری

۶. خلاقیت و ایده پردازی

٧. رعایت پروتکل‌های بهداشتی

٨. جمعیت گروه

مراسم اختتامیه «لیگ سرود» در تاریخ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ در پردیس تئاتر خاوران برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای شرکت در مراسم اختتامیه نخستین دوره لیگ سرود می‌توانند با سایت http://soroudleague.ir/ و شماره  ۰۲۱۸۸۹۹۶۷۵۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قهرمان لیگ سرود سرود فصل مرکز موسیقی مأوا مأوا لیگ سرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، نماینده سازمان سنجش در سیستان و بلوچستان، گفت: از این تعداد شرکت کننده در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳، ۶۲ درصد خانم و ۳۸ درصد مرد هستند.
رضایی با بیان اینکه این آزمون فردا برای برخی از گروه‌های آزمایشی نیز در استان برگزار می‌شود، افزود: ۵۴ درصد شرکت کنندگان در حوزه علوم انسانی، ۳۲ درصد علوم ریاضی، ۵ درصد گروه هنر، ۵ درصد گروه زبان‌های خارجه و ۴ درصد گروه علوم ریاضی هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی
  • آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان
  • آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان
  • آغاز رقابت ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب در کنکور سراسری در قم
  • آغاز رقابت بیش از ده هزار داوطلب کنکور در استان سمنان
  • آغاز ماراتن آزمون سراسری در لرستان
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج