Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام روز چهارشنبه در آیین رزمایش بزرگ کمک‌های مومنانه استان ایلام به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار داشت: رزمایش کمک‌های مومنانه در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری همواره مورد توجه بوده است.

سردار جمال شاکرمی افزود: این رزمایش به دستور رهبر معظم انقلاب در همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا ابلاغ شد که مجموعه سپاه و بسیج در این امر پیشران بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: کمک مومنانه همچنان ادامه دارد و به حول و قوه الهی در رزمایشی که شاهد آن هستیم، تعداد زیادی از بسته‌های معیشتی و جهیزیه در نقاط مختلف استان ایلام توزیع خواهد شد.

سردار شاکرمی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک ایام دهه مبارک ‌فجر بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در تاریخ اسلام بعد از بعثت پیامبر، حادثه غدیر و حماسه عاشورا اول است، در واقع در ایران حادثه ای به بزرگی انقلاب رخ نداده است‌.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران یک دگرگونی عظیم ایجاد کرد امام راحل تنها در وسط میدان ماند و با همه استکبار جهانی جنگید و با تاسی از عاشورا برای آزادی و آزاد کردن انسان ها از تحجر مدرن شکل گرفت.

فرمانده سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام اضافه کرد: شکل گیری انقلاب اسلامی ایران به لحاظ جغرافیا بیشترین جمعیت را تحت تاثیر قرار داد و امروز صدای انقلاب اسلامی را در عالم به وضوح می‌شنویم.

سردار شاکرمی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با دست خالی در برابر استکبار و امپراطوری‌های جهانی ایستاد، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی تحت تاثیر قیام عاشورا بود که در گذر زمان اتفاق افتاد و این حادثه بر سر مردم ایران تاج عزت گذاشت و برای سالیان متمادی نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد.

وی با اشاره به بیایات اخیر رهبر معظم انقلاب بیان کرد: رهبری مردم داری را در دستور نیروهای مسلح برشمردند و بر این مهم تاکید داشتند.

برچسب‌ها ایلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک های مردمی ایلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک های مردمی انقلاب اسلامی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در این دیدار فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: عشایر مرزبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود: عشایر ما در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی حضوری حماسی و اثرگذار داشته و دارند.

وی ادامه داد: مردم و عشایر غیور کشورمان ضمن حمایت از عملیات بزرگ وعده صادق از  سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای انجام این عملیات غرورآفرین تقدیر کردند.

در این مراسم  عشایر غیور با ندای الله اکبر،‌ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، سپاه انقلابی تشکرتشکر، مرگ براسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ برانگلیس انزجار خود را از دشمنان اسلام و قرآن اعلام داشته ومیثاق خود را با ولایت و انقلاب و شهدا اعلام داشته اند.


همچنین در این  دیدار  بااهدای لباس فاخر بختیاری و قالیچه دستباف آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و لوح از سردار شاهوار پور تقدیر به عمل آمد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند