Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم فوتبال تراکتور گفت: امکانات کنونی باشگاه قابل قیاس با گذشته نیست و باشگاه در مسیر حرفه‌ای قرار دارد

مهدی کیانی درباره بازگشتش به تراکتور صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، مهدی کیانی در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، گفت:

خوشحالم بعد از چند سال بار دیگر به تراکتور بازگشتم، اینجا خانه من است و خاطرات فوق‌العاده‌ای از حضور در تراکتور و هوادارانش دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانستم یک روزی برمی‌گردم و امروز آمده‌ام تا به تیم محبوبم کمک کنم.

او با تمجید از امکانات کنونی باشگاه، گفت:

امکانات تراکتور قابل قیاس با گذشته نیست. ما اکنون دو زمین چمن با کیفیت، استادیوم، هتل و سالن بدنسازی اختصاصی داریم که از این حیث نسبت به اکثر تیم‌ها برتری داریم.

کیانی تصریح کرد: بازیکنان جوان تیم در هتل مجموعه ورزشی باشگاه تراکتور اسکان دارند و اردوی قبل بازی‌های خانگی‌مان نیز در این هتل برپا می‌شود که این موضوع امری حرفه‌ای بوده و از طرفی، باعث نظارت بیشتر باشگاه روی عملکرد بازیکنان در خارج از مستطیل سبز می‌شود.

کیانی با بیان اینکه ساختار باشگاه تراکتور حرفه‌ای شده است، گفت: مشخص بودن زمین تمرین و قرار گرفتن سالن بدنسازی در کنار محل تمرین تیم، امتیاز ویژه‌ای برای آماده‌سازی بهتر است. گویا استخر اختصاصی باشگاه نیز در حال تکمیل بوده که امیدوارم به زودی شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

کاپیتان تراکتور ادامه داد: اکنون که سابقه حضور در سایر باشگاه‌های صنعتی ایران را دارم، می‌توانم بهتر و با صراحت حرف بزنم. واقعیتش در این فوتبال ورشکسته کسی حاضر به تیم‌داری نیست، اما زنوزی آمده و از جیب شخصی برای این تیم هزینه می‌کند، به نظرم همه از هوادار گرفته تا مسئولان استانی باید از او تمام قد حمایت کنند تا وی دلسرد نشود.

وی تصریح کرد: به نظرم همه چیز داخل مستطیل سبز نیست، باشگاه تراکتور در این سال‌ها فقط برای تیم هزینه نکرده؛ بلکه امکاناتی ایجاد کرده که حتی تیم‌های دولتی با بودجه‌های کلان از آن محروم هستند و باید به این موضوع هم توجه شود.

کیانی همچنین با تشکر از تلاش‌های مدیریت باشگاه تراکتور جهت تسهیل شرایط انتقال خود و حضور دوباره در این تیم، بیان کرد: خوشحالم که بعد از سال‌ها شاهد حضور یک مدیر ورزشی در راس باشگاه تراکتور هستم و همین امر بسیاری از مسائل را حل کرده است و همه باید برای حفظ ثبات و آرامش تیم تلاش کنیم.

بازیکن تیم تراکتور با تاکید بر اینکه بازیکنان تیم باید متوجه باشند که چه پیراهن با ارزشی را بر تن دارند، گفت: تیم روند خوبی را طی می‌کند، بازیکنانی اضافه شده و طی روز‌های آتی تراکتور بازهم تقویت خواهد شد. سرمربی با دانش و بازیکنان خوبی در اختیار داریم و ضروری است همه از تیم حمایت کرده و برای ایجاد آرامش متحد شویم. وضعیت تراکتور نگران کننده نبوده و روز به روز بهتر خواهیم شد.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس استوری مشترک بازیکنان پیکان در اعتراض به داوری بازی با استقلال سیاوش یزدانی: کنعانی زادگان را هرگز نمی بخشم؛ کار او با من ناجوانمردانه بود / فیلم واکنش ژوزه مورینیو به استقبال هواداران اینتر / عکس رکورد منفی کریستیانو رونالدو پس از 12 سال؛ پنج بازی پیاپی بدون گل زده 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۰۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم

­به گزارش گروه ورزش خبرگزاری صدا و سیما؛ حمید مطهری مربی تیم فوتبال تراکتور در مورد دیدار با استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال گفت: از سوالات فنی خبرنگاران در مورد بازی استقبال می‌کنم، اما بعد از بازی در موارد فنی حرف بزنیم بهتر است و افتخار می‌کنم در جمعی هستم که برخی خبرنگاران سوالات فنی در نشست‌های خبری می‌کنند.   مطهری ادامه داد: برای بازی با استقلال یک بازیکن ۵۰، ۵۰ است و بعد از ظهر تکلیف او روشن می‌شود خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد و سعی کردیم در جلسات فنی و تمرینی روی نقاط ضعف و قوت خودمان و حریف کار کنیم.   وی افزود: من صادقانه آمدم که در تبریز کار کنم دنبال پست و مقام هم نیستم من حرفه‌ای این کار هستم و در هر جایی هم کار کردم تعهد داشتم در این بازی­ با توجه به احترام خاصی که برای گل محمدی قائل هستم و او را یکی از بهترین سرمربی‌های ایران می‌دانم، اما مسئولیت فنی بازی بر عهده من است و تلاش می‌کنم که تیم بهترین نتیجه را بگیرد من در جا‌های مختلفی با آقای گل محمدی کار کردم، اما فعلا در مورد این بازی مسئولیت تیم با من است و امیدوارم بازیکنان و هواداران تبریز در یک تیم و در ادامه برای موفقیت تراکتور تلاش کنند.   دیدار تیم‌های فوتبال استقلال صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و تراکتور تبریز فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تبریز از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود.   تیم استقلال در حال حاضر در یک رقابت نزدیک با تیم پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد و تراکتور در چهارم جدول و به دنبال کسب سهیمه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیاست.

دیگر خبرها

  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • باشگاه تراکتور ۲۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی تراکتور
  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند