Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:58:55 GMT

عزیز بک آمانوف به استقلال پیوست

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۰۲۰۴

عزیز بک آمانوف به استقلال پیوست

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، عزیزبک آمانوف امروز با حضور در باشگاه استقلال و دیدار با مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال، قرارداد نهایی و رسمی خود را به مدت ۲ سال و نیم به امضا رساند.

عزیزبک آمانوف بازیکن ۲۴ ساله استقلال، متولد منطقه زرافشان در استان نوایی ازبکستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در سال ۲۰۱۷ و دیدار برابر بخارا، اولین بازی رسمی خود در لیگ ازبکستان را با لباس لوکوموتیو تاشکند انجام داد. این بازیکن رکورد جالبی را به ثبت رسانده و در زمان حضور در تیم سابق خود، به جز پست دروازه‌بانی در تمامی پست‌های دیگر به میدان رفته است.

این بازیکن ۱۷۳ سانتی‌متری و چپ‌پای ازبکی، فوتبالش را از رده‌های پایه لوکوموتیو تاشکند آغاز کرد و به جز یک مدت کوتاه که به صورت قرضی راهی بخارا شده بود، تنها لباس لوکوموتیو را بر تن کرده است.

آمانوف که به همراه لوکوموتیو تاشکند ۲ قهرمانی لیگ ازبکستان را به دست آورده، در رده‌های پایه کشورش از جمله تیم‌های ملی زیر ۲۰ و زیر ۲۳ سال حضور داشته و ۳ بار نیز برای تیم ملی بزرگسالان ازبکستان از جمله دیدار با سوئد به میدان رفته و یک گل هم مقابل تیم ملی مالزی به ثمر رسانده است.

کد خبر 5421171 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران سوپرجام فوتبال تیم فوتبال پیکان تهران یحیی گل محمدی کشتی آزاد فوتسال تیم ملی فوتبال ایران جام حذفی ویروس کرونا جواد نکونام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۰۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه استقلال پلمپ شد

علی خطیر، مدیرعامل استقلال که شب گذشته از سوی اعضای هیات مدیره این باشگاه برکنار شد امروز برای جمع‌آوری وسایل خود به باشگاه رفت.

پس از خروج خطیر از باشگاه استقلال، نماینده هلدینگ خلیج فارس طبقه چهارم و پنجم باشگاه را پلمپ کرده و اجازه تردد اعضای باشگاه را تا روز یک‌شنبه گرفت.

رسانه رسمی هلدینگ خلیج فارس امروز به صورت رسمی خبر برکناری علی خطیر را اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • تمرین استقلال در حد یک مسابقه رسمی! (عکس)
  • هواداران استقلال، ظرفیت محل تمرین را پر کردند
  • واکنش خطیر به برکناری از مدیرعاملی استقلال
  • پیام خطیر به هواداران استقلال بعد از برکناری؛ بیایید هم قسم شویم
  • پیام علی خطیر پس از برکناری از مدیرعاملی استقلال
  • پیام خطیر پس از کنار رفتن از مدیرعاملی استقلال
  • پیام خداحافظی «علی خطیر» از مدیرعاملی باشگاه استقلال
  • علی خطیر: کادرفنی شایسته‌ای داریم؛ هوادار دیروز، امروز و فردای استقلال هستم!
  • باشگاه استقلال پلمپ شد
  • قرارداد ۴۴ میلیون دلاری ازبکستان با تجار افغانستانی