Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این مسابقه که در ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شد، تیم کیان نیشابور موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر همیاری آذربایجان‌غربی را شکست دهد.

نیمه نخست این بازی بدون گل به پایان رسید ولی در نیمه دوم شیوا سلمانپور ۲ گل برای نماینده نیشابور به ثمر رساند تا سه امتیاز این مسابقه به تیم کیان برسد.

برای تیم همیاری آذربایجان‌غربی، سپیده یونسی‌زاده، هانیه محمدی، مهناز شاه‌مرادی، مهسا حسن‌زاده، فائزه مدنی، ستاره عبداللهی، سوینچ سلیمانی، آرزو غیبی، سمیه حکیمی، مریم اباذری و مینا یوسفی به میدان رفتند و ترکیب اولیه تیم کیان نیشابور در این مسابقه فاطمه محمدی محمدآباد، شیوا سلمانپور طلوعی، مهسا موسوی، ساناز حیدری، شقایق نوری‌زاده، فاطمه حبیبیان شجاعی، فرشته فلاح، سیده هانیه خداپرستی، زینب نصرآبادی، نجمه نیشابوری و مطهره دانش آموز  تشکیل می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمیه حکیمی از تیم همیاری نیز تنها اخطاری این مسابقه بود.

با این نتیجه و با توجه به نتایج سایر بازی‌ها، تیم کیان نیشابور ۶ امتیازی شد و با یک پله صعود در رده نهم قرار گرفت و تیم همیاری آذربایجان‌غربی با ۲ بازی کمتر و ۴ امتیاز به رده دهم سقوط کرد.

بازی هفته نخست همیاری مقابل شهرداری سیرجان بدلیل حضور این تیم در جام باشگاه‌های آسیا و بازی هفته هشتم مقابل پالایش گاز ایلام بدلیل ابتلای بازیکنان همیاری به کرونا برگزار نشده است.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال بانوان فوتبال زنان آذربایجان غربی تیم همیاری آذربایجان غربی فوتبال بانوان لیگ فوتبال زنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال بانوان فوتبال زنان آذربایجان غربی لیگ برتر فوتبال بانوان فوتبال زنان آذربایجان غربی تیم همیاری آذربایجان غربی فوتبال بانوان لیگ فوتبال زنان همیاری آذربایجان غربی کیان نیشابور تیم همیاری تیم کیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، گری اونیل، سرمربی ولورهمپتون، از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس یک جلسه از همراهی تیمش محرومیت شده است. اونیل به دلیل رفتار نامناسب در شکست خانگی اخیر مقابل وستهام، برای بازی هفته این در لیگ برتر انگلیس مقابل منچسترسیتی از همراهی تیمش محروم خواهد بود.

ولورهمپتون پس از اینکه گل تساوی تیمش در بازی قبلی با بررسی VAR مردود اعلام شد، خشمگین شد و بعد از سوت پایان بازی با تونی هرینگتون، داور مسابقه، درگیر شد.

اونیل این تصمیم را "رسوایی" و "وحشتناک" توصیف کرد و گفته می‌شود که با هرینگتون در اتاق داوران هم صحبت کرده است. اتحادیه فوتبال انگلیس مدعی شد که "زبان و/یا رفتار اونیل در و یا اطراف اتاق داوران مسابقه نادرست و/یا تهدیدآمیز بود."

یک کمیسیون مستقل سه نفره حکم داده که اونیل برای یک بازی محروم خواهد شد و همچنین 9 هزار جریمه می‌شود و اتحادیه فوتبال انگلیس می‌تواند درخواست تجدید نظر علیه این تصمیم را بررسی کند.

اتحادیه فوتبال انگلیس این فصل رفتار بد مربیان را به شدت مورد بررسی قرار داده و قبل از تصمیم گیری در مورد اعتراض به رای اولیه، دلایل کتبی را بررسی خواهد کرد.

اگر اتحادیه فوتبال انگلیس به این نتیجه برسد که محرومیت برای یک مسابقه کافی نیست، اونیل ممکن است با محرومیت طولانی‌تری روبرو شود.

در اوایل این ماه، وینسنت کمپانی، سرمربی برنلی، به دلیل اعتراضاتش در تساوی 2-2 ماه گذشته مقابل چلسی، دو جلسه محروم شد. سید محرومیت او برای بازی دوم به حالت تعلیق درآمده و جریمه نقدی شد.

دیگر خبرها

  • الکلاسیکوی قلابی: تکل، خطا، اعتراض و ...کات!
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود