Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@00:27:38 GMT

زندگینامه: محمد صلاح (۱۹۹۲-)

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۰۳۳۸

زندگینامه: محمد صلاح (۱۹۹۲-)

به گزارش همشهری آنلاین،  محمد صلاح فوتبالش را از آکادمی باشگاه المقاولون مصر شروع کرد و در ابتدا در پست مدافع چپ تیم جوانان باشگاه بازی می‌کرد. او همچنین در سال ۲۰۱۰ نخستین بازی خود را در سطح بزرگسالان برای این باشگاه انجام داد. *

وی در دسامبر ۲۰۱۰، در بازی برابر الاهلی توانست نخستین گلش را بزند.

صلاح سابقه عضویت در تیم‌های المقاولون العرب، بازل، چلسی، فیورنتینا، رم و لیورپول را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ با گل کردن پنالتی دقیقهٔ ۹۵ باعث صعود مصر به جام جهانی پس از ۲۸ سال شد.

شناسنامه حرفه‌ای محمد صلاح نام کامل: محمد صلاح حامد محروس غالی زادروز: ۱۵ ژوئن ۱۹۹۲ ‌(۲۹ سال) زادگاه: نجریج، بسیون، مصر قد: ۱.۷۵ متر پست: مهاجم اطلاعات باشگاهی باشگاه کنونی: لیورپول شمارهٔ پیراهن: ۱۱ باشگاه‌های حرفه‌ای

(اعداد داخل پرانتز تعداد گل و اعداد سمت چپ اعداد بازی است.)

۲۰۱۰–۲۰۱۲: مقاولون عرب  ۳۸    (۱۱) ۲۰۱۲–۲۰۱۴: بازل              ۴۷    (۹) ۲۰۱۴–۲۰۱۶: چلسی             ۱۳   (۲) ۲۰۱۵ فیورنتینا (قرض)           ۱۶    (۶) ۲۰۱۵–۲۰۱۶ رم (قرض)       ۳۴    (۱۴) ۲۰۱۶–۲۰۱۷ رم                 ۳۱    (۱۵) ۲۰۱۷–    لیورپول               ۱۵۷  (۱۱۰) تیم ملی مصر ۲۰۱۰–۲۰۱۱    زیر ۲۰    ۱۱    (۳) ۲۰۱۱–۲۰۱۲    زیر ۲۳    ۱۱    (۴) ۲۰۱۱–                مصر   ۷۴    (۴۶)       

*آخرین به روزرسانی ۹ فوریه ۲۰۲۲

کد خبر 656125 برچسب‌ها مجله زندگینامه فوتبالیست‌های جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود

به گزارش "ورزش سه"، روز عجیبی برای لیورپول بود. نه به دلیل تساوی مقابل وستهم، آنها هفته‌هاست که نمایش‌های ضعیفی ارائه می‌دهند و این موضوع عجیبی نیست.

عجیب‌ترین اتفاق بازی در لب خط رخ داد. محمد صلاح که منتظر تعویض و ورود به بازی بود، با یورگن کلوپ وارد درگیری شد، این بحث به حدی جدی شد که داروین نونیز مجبور به مداخله و پایان دادن به آن شد.

پس از پایان بازی و تساوی ۲-۲، کلوپ در نشست خبری ادعا کرد همه چیز تمام شده و آنها در رختکن مشکلات را برطرف کرده‌اند اما صلاح گفت که اگر در مورد این اتفاق صحبت کند، «آتش به پا خواهد شد.»

کرگر، کاپیتان سابق لیورپول و کارشناس فعلی شبکه اسکای، در مورد درگیری امروز گفت: «تنها دلیلی که یک مربی می‌تواند در این موقعیت از بازیکنش عصبانی باشد، این است که او زمان زیادی را صرف آماده شدن برای ورود به بازی کرده باشد.»

علیرغم ادعای کرگر، مهاجم لیورپول لباس‌هایش را کامل پوشیده بود و کاملا آماده ورود به بازی بود. در صحنه‌هایی که پیش از وقوع درگیری منتشر شده، کلوپ و صلاح با بی‌میلی با یکدیگر دست می‌دهند. هنوز دلیل کامل و باجزئیاتی برای این درگیری اعلام نشده است و مشخص نیست دو طرف به چه علت با یکدیگر وارد درگیری شدند.

دیگر خبرها

  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!
  • (تصاویر) ماجرای درگیری عجیب و باورنکردنی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • درگیری باورنکردنی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • انتقاد جیمی کاراگر از مهاجمان گل‌نزن لیورپول