Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - همزمان با ایام الله دهه فجر و در راستای دستور رئیس جمهور محترم مبنی بر لزوم حفظ ارتباط مستقیم مسئولان با مردم به جهت شنیدن و آشنایی با مشکلات آنها و برنامه ریزی و اقدامات لازم برای رفع ایرادات، حسن مونسان معاون شعب بانک ملی ایران در ادامه حضور مدیران ارشد این بانک در مرکز ارتباط مردمی بانک (64140)، امروز پاسخگوی سوالات مشتریان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، وی در این ارتباط تلفنی علاوه بر شنیدن پیشنهادها و نظرات مشتریان، به سوالات مرتبط با حوزه های مختلف پاسخ داد.

با توجه به حجم بالای فعالیت های بانک ملی ایران و طرح ها و خدمات مختلف این بانک، سوالات متعددی برای مشتریان ایجاد می شود که مسئولان ارشد این بانک، پاسخگویی به دغدغه ها و سوالات مشتریان را وظیفه خود دانسته تا ارایه خدمات با حداکثر مطلوبیت در راستای برنامه های دولت محترم عملیاتی شود.

بر همین اساس، در ارتباط بی واسطه تلفنی امروز نیز، معاون شعب بانک ملی ایران به موضوعاتی نظیر تسهیلات مختلف بانک، تسهیلات بدون ضامن، روان سازی امور در شعب و… پاسخ داد.

همچنین از آنجا که توجه و پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردمی، جزو مهم ترین برنامه های رییس جمهور محترم است، بانک ملی ایران نیز به اشکال مختلف از جمله مرکز ارتباط مردمی خود سعی در تحقق این مهم دارد و مدیرعامل بانک نیز دستورات متعددی درخصوص اجرایی شدن مطالبات رییس جمهور محترم صادر کرده است.

ارتباط مستمر و بي واسطه مسئولان و مشتريان از جمله سياست هاي محوري مديرعامل بانك ملي ايران است كه بر اين اساس اين روند، طراحي و آغاز شده و ادامه خواهد داشت.

حضور در مراكز صنعتي و توليدي و رفع مشكلات مشتريان از ديگر اقدامات بانك ملي ايران در جهت ايجاد ارتباط بي واسطه با مشتريان است. 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه اتصال مستقیم شلنگ به لوله آب (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه رفع نشتی لوله آب که لوله کش‌ها به شما نمی‌گویند (فیلم) ۵ راه حل ساده لوله کشی؛ از تعمیر نشتی لوله تا اتصال دو شیر به لوله آب (فیلم) ۲ روش خلاقانه و جالب برای تعمیر نشتی لوله آب (فیلم)

دیگر خبرها

  • کل‌کل دیدنی نیما شعبان‌نژاد و نعیمه نظام‌دوست؛ بشین خانم محترم! (فیلم)
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • آلودگی هوای اصفهان، دغدغه مدیریت استان و مدیران ارشد کشور است
  • نحوه اتصال مستقیم شلنگ به لوله آب (فیلم)
  • بوی گشایش ارزی از ریاض می‌آید
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است