Web Analytics Made Easy - Statcounter

 با اعلام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال؛ رأی محکومیت صادره علیه معصومه حسرتی خیمه سری، بازیکن اسبق باشگاه ملوان بندرانزلی قطعی است و وی به پرداخت جزای نقدی به میزان پنجاه میلیون ریال محکوم شد. بر همین اساس این بازیکن از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه­‌ها ممانعت به عمل آمده و نتیجه به کمیته اخلاق گزارش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است ادامه فعالیت نامبرده صرفاً پس از اجرای حکم و با اخذ تأییدیه از کمیته اخلاق امکان­پذیر خواهد بود.

همچنین رأی محکومیت صادره علیه محمد مختاری، بازیکن اسبق تیم داماش گیلان قطعی است و نامبرده به پرداخت جزای نقدی به میزان پنجاه میلیون ریال محکوم شد. بر همین اساس تأکید می شود از هرگونه فعالیت محمد مختاری در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه‌ها ممانعت به عمل آمده و نتیجه به کمیته اخلاق گزارش شود. لازم به ذکر است ادامه فعالیت نامبرده صرفاً پس از اجرای حکم و با اخذ تأییدیه از کمیته اخلاق امکان پذیر خواهد بود.

کد خبر 656147 برچسب‌ها خبر مهم ورزش زنان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم ورزش زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۰۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی

درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ 1403/2/12 از سری رقابت های لیگ برتر کشور،با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا...گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می شود،بنابراین مستند به مواد 60 و 71 مقررات انضباطی نامبرده به مدت 10 سال از ورود به کلیه ورزشگاههای فوتبال،فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رای صادره با لحاظ ماده 89 مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمنا پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

دیگر خبرها

  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • هوادار خاطی سپاهان نقره داغ شد
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار خاطی سپاهان از حضور در ورزشگاه‌ها
  • پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی/ ۱۰ سال محرومیت برای هوادار سپاهان
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار س‍پاهان
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد