Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور بعد از ظهر چهارشنبه به مناسبت روز حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران و در دیدار با کارکنان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه توجه به آیات قرآن کریم باعث پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است، اظهار کرد: تعدد و توجه به احکام قرآن کریم و آیات و روایات منجر به پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی شده که این مهم در عملیات فاو در والفجر هشت خود را به خوبی نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش ایمان در جنگ‌های پیچیده جوامع امروزی، گفت: امروزه در جنگ‌های پیچیده باید به ایمان توکل کرد زیرا در غیر این صورت هیچ موفقیتی حاصل نمی‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان حفاظت از کشور و سپاه را یک اصل بسیار مهم دانست و بیان کرد: دشمن به فضای مجازی متمرکز شده و از این طریق به دنبال نفوذ به جمهوری اسلامی است لذا می‌توان گفت یکی از وظایف حفاظت، اشراف کامل بر توطئه دشمن است که باید به آن توجه شود.

سردار عبدالله پور با تأکید بر لزوم توجه به شناسایی برنامه‌های استکبار در خصوص نفوذ فرهنگی به جمهوری اسلامی، تصریح کرد: با توجه به قدرت جمهوری اسلامی شکست این نظام توسط استکبار غیر ممکن شده به این منظور دشمن از طریق شبکه‌های معاند به دنبال نفوذ فرهنگی به کشور و خانواده‌های ایرانی است.

وی با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران در راستای حفظ بنیان خانواده در جمهوری اسلامی، افزود: خانواده‌های ایرانی پیوند عمیقی با انقلاب، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری داشته و این وحدت و اتحاد غیر قابل انکار است.

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: برای تثبیت این امر و جلوگیری از نفوذ استکبار به کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برنامه‌های ویژه‌ای در این خصوص دارد.

کد خبر 5421204

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری محمد عبدالله پور سپاه قدس گیلان استکبار جهانی فضای مجازی دهه فجر ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران جشنواره فیلم فجر آمار کرونا گرگان افتتاح طرح عمرانی شیوع کرونا راهپیمایی 22 بهمن عکس استانها چهلمین جشنواره فیلم فجر بارش برف جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی پیش از ظهر دوشنبه در همایش کارگری در کارخانه روغن کشی ورامین طی سخنانی اظهار کرد: خوشبختانه کارخانه روغن کشی ورامین دارای قدمت کهن است و روغن ورامین امروز نه تنها در ایران بلکه در سطح جهانی مطرح است.

وی افزود: قشر کارگر در دین اسلام قشر ارزشمندی است به طوری که نبی مکرم اسلام (ص) دستان کارگر را می‌بوسید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به جنگ اقتصادی کنونی ادامه داد: امروز هر کارخانه در کشور یک سنگر مهم است و باید به کارگران و تولیدکنندگان برای پیروزی در این جنگ اقتصادی توجه کنیم.

امام جمعه موقت ورامین اضافه کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، تمام وابستگی کشور به حوزه نفت بود اما امروز بسیاری از تولیدات و محصولات غیرنفتی جمهوری اسلامی ایران صادر می‌شود که مایه مباهات است.

محمودی تاکید کرد: امروز برخی محصولات ورامین نظیر روغن این شهرستان به برخی کشورهای دنیا نظیر سوریه و ونزوئلا صادر می‌شود و باید ظرفیت‌های بالقوه دیار ۱۵ خرداد با همت تولیدکنندگان و کارگران و حمایت مسئولان بالفعل شود.

امام جمعه موقت ورامین در پایان با اشاره به تحولات منطقه گفت: ایران در گذشته به وضعی دچار شده بود که سیم خاردار را هم وارد می‌کرد اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی، قدرت و اقتدار ایران اسلامی به جایی رسید که جمهوری اسلامی، قلب رژیم صهیونیستی را نشانه گرفت و موجب عزت آزادیخواهان جهان شد.

کد خبر 6091930

دیگر خبرها

  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مساله غزه در اجلاس باکو
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • سازمان‌های بین‌المللی در ایجاد صلح و حل منازعات بین دولت‌ها نقش به‌سزایی دارند
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود