Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی در مراسم رونمایی از نخستین نمایشگاه بین المللی مجازی در استان گفت: این نمایشگاه توانمندی‌ها و محصولات واحد‌های واقع در شهرک‌های صنعتی استان را به نمایش می‌گذارد و واحد‌های مستقر در نمایشگاه بین المللی مجازی از طرف شرکت شهرک‌های صنعتی حمایت می‌شوند و ۸۰ درصد هزینه عضویت را پرداخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر شهسوار می گوید: این نمایشگاه در ۱۴ گروه شامل صنایع ماشین سازی و ماشین آلات صنعتی، صنعت ساختمان، دکوراسیون داخلی، صنایع کشاورزی، صنایع غذایی، صنایع پزشکی و دارویی، لوازم خانگی وتجهیزات آشپزخانه، صنایع چرم، صنایع نساجی، صنایع فلزی، صنایع نانو و شیمیایی، صنایع سلولزی، صنایع برق و الکترونیک، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی دسته بندی شده است.

به گفته وی دسترسی سریع به اطلاعات محصولات، ایجاد فرصت‌های شغلی متعدد، معرفی محصول به بازار هدف، استفاده بهتر ازمنابع ملی، بهبود تبلیغات و بازار یابی، کالا‌ها، کاهش هزینه‌های معامله از جمله مزیت‌های این نمایشگاه بین المللی مجازی است.

علاقه‌مندان میتوانند برای بازدید از نمایشگاه بین المللی مجازی به سایت e-shahr.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی مجازی آذربایجان غربی شهرک صنعتی ارومیه نمایشگاه بین المللی مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۰۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف دولت سیزدهم تقویت گردشگری در استان‌های غربی است

ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور مجلس و استانهای وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه هدف دولت سیزدهم تقویت گردشگری در استانهای غربی است، گفت: سرعت قطار توسعه صنعت گردشگری آذربایجان‌غربی قابل تحسین است.

جواد واحدی، ۱۱ اردیبهشت در آیین کلنگ زنی یک هتل و تله کابین گفت: مشارکت این استان در ۳ حوزه ماموریتی  وزارت میراث فرهنگی،گردشری و صنایع دستی بسیار خوب و قابل تحسین است. 

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی دارای بناهای تاریخی ویژه و فاخری است، افزود: در حوزه مرمت و حفاظت از بناهای تاریخی و چند مجموعه‌ای که امروز بازدید شد کارهای خوبی انجام شده است.اقدامات خوبی در پژوهش، مرمت و حفاظت از مسجد جامع ارومیه نسبت به سال قبل انجام و گامهای خوبی برداشته شده. این بنا قابلیت ثبت جهانی را دارد که باید مقدمات لازم آن در دستور کار قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه در حوزه صنایع دستی استان نیز اتفاقات خوبی رخ داده است و ساختمانی در اختیار این بخش برای استقرار نمایشگاه صنایع دستی و آموزش قرار گرفته است، اظهار کرد: باید برندسازی و تولید محصولات متنوع باهدف ایجاد اشتغال و صادرات مورد توجه قرار گیرد. 

وی با اشاره به وجود طبیعتی زیبا در استان نیز افزود:ضروری است با هدف جذب گردشگر داخلی و خارجی این طبیعت و ظرفیت منحصر به فرد آن شناسانده و معرفی شود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • هدف دولت سیزدهم تقویت گردشگری در استان‌های غربی است
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی