Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-29@23:32:55 GMT

شروع آزمایشی قابلیت رده‌بندی سنی در تیک‌تاک

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۰۷۵۸

شروع آزمایشی قابلیت رده‌بندی سنی در تیک‌تاک

ایتنا - ​​​​​​​تیک تاک سرگرم کار روی راه‌هایی برای رده بندی و محدود کردن دسترسی کاربران نوجوان به محتوای بزرگسالان در این اپلیکیشن ویدیوی کوتاه است.

تیک تاک که در سالهای اخیر محبوبیت فزاینده‌ای میان نوجوانان پیدا کرده است، اعلام کرد آزمایش کوچکی را برای رده بندی محتوا انجام می‌دهد که در دسترسی حساب‌های متعلق به کاربران کم سن و سال به محتوایی که مناسب آنها نیست، محدودیت‌هایی ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از ایسنا، تیک تاک که متعلق به شرکت چینی بایت دنس است، اعلام کرد بر مبنای استانداردهای رده‌بندی محتوا که در فیلم‌ها و بازی‌ها استفاده می‌شوند، کار می‌کند و روشی را برای تولیدکنندگان محتوا در این اپلیکیشن آزمایش می‌کند تا مشخص کنند آیا می‌خواهند محتوایشان تنها توسط مخاطبان بزرگسال مشاهده شود.

پلتفرم‌های شبکه اجتماعی در خصوص رویکردی که در قبال سلامت روانی و ایمنی کاربران خردسال دارند، تحت تفحص فزاینده‌ای قرار گرفته‌اند. شرکت مِتا پلتفرمز که شرکت مادر فیس بوک، اینستاگرام و واتساپ است، از سوی قانونگذاران آمریکایی به دلیل پروژه معرفی نسخه ویژه کودکان اپلیکیشن اینستاگرام، هدف انتقاد قرار گرفته است.

بر اساس گزارش رویترز، گروهی از دادستان‌های کل ایالتی آمریکا سال گذشته تحقیقاتی را از مِتا در خصوص تبلیغ اینستاگرام برای کودکان با وجود آسیب‌های احتمالی آن آغاز کردند. این تحقیقات پس از درز اسنادی آغاز شد که پرسش‌هایی را درباره تحقیقات این شرکت درباره تاثیر اینستاگرام بر سلامت روانی کاربران نوجوان برانگیخت.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: تیک تاک رده بندی تیک تاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم محمدی‌نژاد، صبح شنبه به خبرنگاران گفت: برای برگزاری شایسته آزمون‌ها، همه امکانات و تجهیزات لازم به کار گرفته شد و با ارائه خدمات نوین و بهره‌مندی از نیروهای مجرب، بر کیفیت برگزاری آزمون‌ها افزوده شد.

وی، افزود: در استان کرمان، بیش از ۴۵ هزار داوطلب روز جمعه هفتم اردیبهشت در نوبت اول آزمون سراسری به رقابت پرداختند که از این تعداد ۵ هزار و ۷۱۰ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، تعداد ۱۸ هزار و ۶۱۲ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم‌تجربی، تعداد ۱۵ هزار و ۵۲۱ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم‌انسانی، تعداد ۲ هزار و ۳۴۴ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی هنر و تعداد ۲ هزار و ۸۴۳ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی بودند.

وی افزود: تعداد کل داوطلبان شرکت‌کننده در گروه‌های آزمایشی پنج گانه در استان کرمان، ۴۵ هزار و ۳۰ داوطلب بوده است.

کد خبر 6089596

دیگر خبرها

  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری