Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان در آیین بهره بردای همزمان از این طرح ها، گفت: توسعه و تکمیل مسیرهای پشتیبان دیتای شهرستان های تابعه استان با ۱۲ میلیارد تومان و توسعه ظرفیت پهنای باند با ظرفیت ۴۰ گیگابیت در ثانیه و همچنین شبکه انتقال روستایی استان با ۹ میلیارد و ۵۷۱ میلیون تومان از جمله طرح های اجرا شده در این استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مجتبی ساکی» افزود: با بهره برداری از این طرح ها تا چهار سال آینده نیاز استان همدان در حوزه شبکه انتقال مخابراتی روستایی به طور کامل تامین شده است.

وی تاکید کرد: در یک سال گذشته پهنای باند ۱۱۸ مرکز مخابراتی روستایی استان همدان به میزان یک گیگا بیت در ثانیه افزایش یافته است. 

ساکی با اشاره به اینکه اکنون ۲۰ مرکز مخابراتی روستایی استان همدان کمتر از یک گیگا بیت در ثانیه پهنای باند اینترنت دارند، گفت: توسعه ظرفیت پهنای باند ورودی استان به میزان ۱۶۰ گیگابیت در ثانیه و شبکه انتقال استان به میزان ۲۲۰ گیگابیت در ثانیه با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان توسط مدیریت ارتباطات زیر ساخت نیز از دیگر پروژه ها اجرا شده برای توسعه زیرساخت های ارتباطی و اطلاعاتی استان همدان شد.

وی اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح ها ظرفیت پهنای باند ورودی استان همدان به ۴۸۰ گیگابیت در ثانیه افزایش یافته که البته فقط ۱۱۰ گیگابیت در ثانیه آن مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان افزود: ظرفیت شبکه انتقال استان نیز به ۸۲۰ گیگابیت در ثانیه رسیده که ۴۵۰ گیگابیت در ثانیه آن مورد استفاده است و این امر نیاز استان تا چند سال آینده را به طور کامل تامین می کند.

وی با اشاره به اینکه خردادماه امسال پهنای باند ۲۶۴ روستای استان همدان ارتقا داده شد، گفت: همزمان با دهه فجر سایت نسل سه و نسل چهار روستای کنجوران علیای تویسرکان نیز با اعتبار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

ساکی ادامه داد: شرکت ارتباطات سیار نیز ظرفیت ۳۴ سایت تلفن همراه را در شهرستان های ملایر، نهاوند و بهار با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از نسل سه به نسل چهار همراه اول ارتقا داده است.

وی تصریح کرد: هفت سایت جدید نسل چهار شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل نیز با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در شهرستانهای همدان، ملایر، نهاوند و اسدآباد به بهره برداری رسید و این شرکت ۵۵ سایت تلفن همراه را با نیز اعتبار چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از نسل سه به نسل چهار ایرانسل ارتقا داده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر در روستاها، ۹ باجه پست بانک روستایی و ۱۲ دستگاه خودپرداز (ای.تی.ام) نیز با سه میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان اعتبار در روستاهای استان همدان نصب و راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه ۳۷ مدرسه روستایی استان همدان نیز امروز به شبکه ملی اطلاعات متصل شد، تاکید کرد: ۹۵ درصد مدارس روستایی استان به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند و با دریافت یک مودم رایگان، ماهانه می توانند تا سقف ۷۰ گیگ از اینترنت استفاده کنند.

ساکی با اشاره به اینکه افزایش پهنای باند اینترنت استان همدان باید در اولویت قرار گیرد، گفت: مرکز کنترل و مانیتورینگ شبکه انتقال مخابرات استان امروز با حضور استاندار و به نمایندگی از همه طرح های ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به بهره بردای رسید.

به گزارش ایرنا، امروز و همزمان با ایام الله دهه فجر ۲۴۷ پروژه حوزه ارتباطات و مخابرات استان همدان با ۲۳۲ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال اعتبار شامل توسعه مشترکان تلفن ثابت؛ توسعه باند پهن یا دیتا؛ توسعه فیبر نوری؛ adsl منصوبه و احداث سایت جدید همراه اول و توسعه ایستگاه همراه اول نسل سه طی آیینی با حضور استاندار همدان به بهره برداری رسید.

۵۷۷ طرح با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در مناطق مختلف استان همدان بهره برداری و یا کلنگ زنی شده که شامل بهره برداری از ۵۰۳ طرح با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان و آغاز عملیات اجرایی ۷۴ طرح با حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

برچسب‌ها ایرانسل همراه اول ارتباطات استانداری همدان علیرضا قاسمی فرزاد شرکت مخابرات استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرانسل همراه اول ارتباطات ایرانسل همراه اول ارتباطات استانداری همدان علیرضا قاسمی فرزاد شرکت مخابرات استان همدان ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بهره برداری رسید گیگابیت در ثانیه روستایی استان میلیارد تومان میلیون تومان استان همدان شبکه انتقال پهنای باند همراه اول نسل چهار نسل سه طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۰۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مریم محمدی کاهش آلایندگی، بازگشت آب به چرخه تولید و جلوگیری از آلودگی محیط زیست را از جمله مزیت‌های ایجاد تصفیه‌خانه در واحد‌ها عنوان کرد و افزود: هزینه کردن برای ایجاد تصفیه‌خانه، نوعی سرمایه‌گذاری است که صاحبان صنایع و تمامی واحد‌های صنعتی باید برای موضوعات زیست محیطی هزینه کنند.

او تصریح کرد: واحد‌هایی که پساب و فاضلاب آنها در محیط زیست رها می‌شود و آلایندگی دارند؛ هر چه سریعتر نسبت به ایجاد تصفیه‌خانه و قرار گرفتن واحد در لیست واحد‌های غیرآلاینده اقدام کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان با بیان اینکه استفاده مجدد از پساب و آب‌های خاکستری برای ما قابل توجه و در اولویت است، گفت: امروز که با تنگنا‌ها و کمبود‌های منابع آبی مواجه هستیم، بخش عمده‌ای از فاضلاب واحد‌های صنعتی باید تصفیه و به چرخه تولید بازگردد.

مریم محمدی افزود: صاحبان صنایع باید برای تحقق شعار امسال و مدیریت بسته‌بندی‌های پلاستیکی و کاهش کیسه‌های پلاستیکی تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد