Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@13:07:30 GMT

فروش بلیت هواپیما، حداکثر تا ۶۰ درصد ظرفیت

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۰۸۷۳

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکت‌های هواپیمایی باید بلیت را براساس مصوبه ۶۰ درصد به فروش برسانند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، میر اکبر رضوی گفت: تمامی شرکت‌های هواپیمایی از زمان ابلاغ مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا موظف هستند فروش بلیت را براساس ظرفیت ۶۰ درصدی انجام دهند.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور برخی از مسافران طبق برنامه ریزی که انجام داده اقدام به خرید بلیت هواپیما از ماه‌های قبل کرده‌اند، برای آنکه پرواز این مسافران دچار چالش نشود این پرواز‌ها با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی توسط شرکت‌های هواپیمایی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او می‌گوید: مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا دیروز به سازمان هواپیمایی ابلاغ شده و این مصوبه به شرکت اعلام شده و تمامی آن‌ها موظف به اجرای آن تا دو هفته آینده هستند.

دو روز پیش ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به شیوع ویروس اُمیکرون اعلام کرد که باید تمامی پرواز‌های داخلی با کاهش ۶۰ درصد ظرفیت انجام شود، این در حالی است که تعدادی از مسافران اقدام به پیش خرید بلیت هواپیما کرده بودند که همین موضوع باعث نگرانی برخی از آن‌ها شده بود. برچسب ها: بلیت هواپیما ، سازمان هواپیمایی ، محدودیت های کرونایی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بلیت هواپیما سازمان هواپیمایی محدودیت های کرونایی سازمان هواپیمایی بلیت هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

مصاف تراکتور – سپاهان چند هفته پیش در شرایطی برگزار شد که ساعت‌ها پیش از شروع بازی استادیوم یادگار امام پر از تماشاگر شده بود و جای سوزن انداختن نبود. این طبیعی بود به این خاطر که تراکتور در کورس قهرمانی بود، اما اکنون شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده است.

جالب است بدانید تراکتور در سال جدید در لیگ برتر پیروز نشده است. شکست‌ها و تساوی‌های متوالی موجب شد، تراکتور شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست بدهد و این اتفاق منجر به جدایی خمس از تراکتور شد.

تا این لحظه تنها ۶ هزار بلیت بازی به فروش رفته است و شاید تا زمان آغاز بازی تعداد بلیت‌های فروش رفته برای این بازی به ۱۰ هزار نفر برسد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • حداکثر شش ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • حداکثر ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • سقوط بزرگ فروش چین در انتظار اپل
  • پیش‌بینی‌های ناامیدکننده فروش آیفون در چین
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • چرا بازارگردانی به بورس و فرابورس واگذار شد؟
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است