Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@18:33:10 GMT

مصوبه کمیسیون تلفیق برای ساخت ۲ میلیون خانه

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۱۰۰۴

مصوبه کمیسیون تلفیق برای ساخت ۲ میلیون خانه

عضو کمیسیون تلفیق مصوبه اعضای این کمیسیون برای تقویت حوزه مسکن شهری وروستایی را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، علی‌اصغر خانی، عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی، با اشاره به پیشنهاد خود که در جلسه اخیر این کمسیون مطرح شد، گفت: پیشنهاد بنده برای تقویت بخش مسکن  شهری و روستایی و بهبود شرایط راه‌های روستایی بود که با اکثریت آرا به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: قیمت نجومی رهن و اجاره مسکن در منطقه یک تهران +جدول

وی در تشریح این مصوبه کمیسیون تلفیق، بیان کرد: بر اسا مصوبه مقرر شد از محل منابع بند "ی" تبصره یک مبلغ ۴۰۰ هزار میلیارد ریال برای تامین منابع صندوق ملی مسکن جهت ساخت ۲ میلیون واحد مسکونی در شهر و روستا اختصاص داده شود.

نماینده شاهرود در مجلس  ادامه داد: همچنین مبلغ ۵۰ هزار میلیارد ریال برای اجرایی مطالعه طرح‌های هادی روستایی در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفت.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس  اظهار کرد: همچنین مبلغ ۵۰ هزار میلیارد ریال برای راه‌های روستایی کشور اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار می‌گیرد همه منابع مرتبط با مسکن بر اساس قانون جهش مسکن به صندوق ملی زمین و مسکن واریز می‌شود.

مصوبات کمیسیون تلفیق برای تبدیل شدن به قانون نیاز به مصوبه نمایندگان در جلسه علنی و تایید شورای نگهبان دارد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت مجلس وزارت راه و شهرسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شورای نگهبان کمیسیون تلفیق خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت کمیسیون تلفیق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۱۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس

نمایندگان مجلس جدول مربوط به مصارف استانی در بودجه سال ۱۴۰۳ را تصویب کردند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول ۱۰ – ج مربوط به مصارف استان‌ها را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی تغییری در جدول شماره ۱۰ مربوط به استان‌ها به وجود نیاورده است و فقط چهار ستون به آن اضافه کرده که مربوط به توازن در توزیع می‌شود.

حاجی بابایی گفت: در این جدول ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای کارهای جهادی آمده که بین همه استان‌ها تقسیم می‌شود و هر استان ۵۰ میلیارد تومان برای گروه‌های جهادی دارد. کمیسیون تلفیق هیچ‌گونه اعمال نظری درباره بودجه‌های استانی نکرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک موافقت کرد
  • مصوبه‌ای برای شفافیت درآمدهای نفتی و مصارف این حوزه
  • موافقت مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک
  • تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است