Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - جمال الدین مرادپور گفت: از ابتدای سال ۷۱۵ تقاضای تسهیلات مسکن روستایی به بانک‌های عامل معرفی و تعداد ۵۰۹ تقاضا موفق به عقد قرارداد شده است که از این تعداد ۲۵۷ قرارداد هم شروع به کار کرده است.

 رییس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیجار  با اشاره به اینکه امسال ۶۴۶ فقره سند مالکیت در شهر یاسوکند و روستا‌های منطقه صادر شده است گفت: تا امروز حدود هفت هزار و ۶۳۵ فقره سند تک برگ در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در شهرستان بیجار صادر و تحویل مالکین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: امسال هم در مجموع در ۱۴ روستای شهرستان عملیات عمرانی اجرا شده است که شامل آسفالت معابر ۶ روستا، جدول گذاری و سنگ فرش ۶ روستا و احداث و تکمیل ۲ دهنه پل است.

مرادپور با بیان اینکه طرح هادی نیز در ۴۵ روستا اجرا شده است گفت: در ۱۹ روستا هم پل و دیوار ساحلی تکمیل و نصب شده است و در چهار روستا نیز در دست اقدام است.

رییس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیجار گفت: امسال جهت اجرای ۱۴ طرح هادی روستایی در بیجار، ۸۳ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقاوم سازی بنیاد مسکن مسکن روستایی بیجار کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ نجفی در خصوص وضعیت آسفالت راه‌های روستایی در شهرستان طارم، گفت: از لحاظ جمعیتی ۹۶ درصد راه‌های روستایی طارم دارای آسفالت هستند و به لحاظ طول راه نیز در شهرستان طارم ۶۵ درصد راه‌ها آسفالت شده و ۳۵ درصد از راه‌های شهرستان خاکی هستند.

وی افزود: راه‌های روستایی فاقد آسفالت، روستا‌هایی با جمعیت زیر بیست خانوار هستند و پروژه‌های روستا‌های بالای بیست خانوار مربوط به روستا‌های زرنی با ۷ کیلومتر، تازه‌کند با ۸ کیلومتر، روستای سرخ‌آباد به طول ۱۳.۵ کیلومتر و مسیر نوکیان به ماسوله است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طارم ادامه داد: پروژه مسیر‌های نام برده فعال هستند و به دلیل کمبود اعتبار، با کندی پیش می‌روند و با تامین اعتبار تکمیل خواهند شد.

نجفی گفت: در شهرستان طارم آسفالت برخی از روستا‌های بالای بیست خانوار همچون هندی‌کندی، گوهر، ارشت و رزه‌بند _ قاضی‌بلاغی آسفالتی با عمر بالای بیست و پنج سال دارند که درصورت تامین اعتبار روکش مجدد خواهند شد.

دیگر خبرها

  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین