Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@09:29:51 GMT

پیش بینی دلار برای ۲۱ بهمن / ریسک خرید دلار بالاست

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۱۲۶۴

‍‍‍‍‍‍

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ روز گذشته با شروع مذاکرات، دلار آزاد که اوایل هفته با هزارتومان کاهش به کانال ۲۶هزارتومان بازگشته بود، با ۳۰۰تومان کاهش دیگر، به محدوده قیمتی ۲۶هزار و ۴۰۰تومان رسید. اما امروز دلار آزاد اندکی افزایش قیمت را تجربه کرد.

دلار در حالی صبح با قیمت ۲۶۵۵۰ تومان معامله می شد که تا ظهر به ۲۶۶۲۰ تومان هم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در معاملات بعد از ظهر دلار تا ۲۶۵۰۰ تومان هم کاهش یافت؛ اما در این ساعت از معاملات با قیمت ۲۶۵۵۰ معامله می شود که نسبت به صبح بدون تغییر بوده‌است. نمودار زیر روند قیمت دلار در معاملات امروز را نشان می دهد:

دلار در حالی تا این ساعت از معاملات روز چهارشنبه در قیمت ۲۶۵۵۰ معامله می شود که چهارشنبه هفته گذشته قیمتی معادل ۲۷۷۰۰ تومان داشت. بنابراین دلار طی یک هفته گذشته بیش از ۴ درصد کاهش یافته است.

همچنین کانون صرافان، قیمت خرید و فروش دلار را به ترتیب، ۲۴هزار و ۴۵۴ و ۲۴هزار و ۷۳۶تومان اعلام کرده است. امروز صرافی ها هر چند دلار را در ابتدا ۲۴۶۸۵ تومان اعلام شده بود اما تا ظهر این عدد به ۲۴۸۴۰ تومان هم افزایش یافت و در نهایت در این ساعت از معاملات دلار در تابلوی صرافی ها ۲۴۷۳۶ تومان برای فروش ثبت شده است. نمودار زیر روند قیمت فروش دلار در صرافی ها را نشان می دهد:

طی یک هفته گذشته دلار در صرافی ها حدود دو درصد کاهش یافته است؛ چهارشنبه هفته گذشته دلار در صرافی های رسمی ۲۵۱۹۶ تومان قیمت خورده بود. نمودار زیر روند یک هفته گذشته قیمت فروش دلار در صرافی های رسمی را نشان می دهد:

یورو نیز ۲۸هزار و ۳۲۷تومان برای خرید و ۲۸هزا رو ۶۲۷تومان برای فروش قیمت زده است. یورو روز گذشته در صرافی‌ها، ۲۸هزار و ۱۴۳تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۵۰۶تومان برای فروش قیمت خورده بود.

در صرافی ملی نیز دلار با حدود ۱۰۰تومان افزایش نسبت به روز گذشته قیمت خورده است. به این ترتیب، دلار ۲۴هزار و ۵۹۶تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۳۵۱تومان برای خرید قیمت خورده است. اما دلار رور گذشته در صرافی‌ها، ۲۴هزار و ۱۲۶ تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۳۶۸ تومان برای فروش اعلام شد.

یورو نیز در این صرافی، با قیمت ۲۸هزار و ۳۹۱تومان برای فروش و ۲۸هزار و ۱۰۸تومان برای خرید نمایان شده است که نسبت به دیروز حدود ۴۰۰تومان کاهش را نشان می‌دهد. این اسکناس روز گذشته در صرافی ملی، ۲۸هزار و ۸۴۳ تومان برای فروش و ۲۸هزار و ۵۵۶ تومان برای خرید تعیین شده بود.

مذاکرات وین در شرایطی برگزار می‌شود که بازارهای مختلف از جمله ارز چشم انتظار نتایج آن است و رکود امروز بازار گواه این است که معامله‌گران به دستیابی به یک توافق امیدوارند و منتظر ماندند تا پس از نتایج نهایی تصمیم خود را برای آینده اتخاذ کنند.

بنابر گفته فعالان بازار ارز، حجم معاملات به شدت کاهش یافته و ریسک معامله به ویژه برای خرید در این نقطه از بازار بالا است؛ چرا که با انتشار هر خبر مثبت از مذاکرات، شاهد ریزش بازار خواهیم بود. کمااینکه در ابتدای هفته دلار در واکنش به تعلیق بخشی از تحریم ها کاهش هزار تومانی را تجربه کرد.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد ارز قیمت دلار برجام بازار ارز نوسان ارز کانون صرافان دلار آزاد خرید دلار مذاکرات وین اخبار مرتبط سیگنال بازار فردایی؛ دلار وارد کانال ۲۵ هزار تومان می شود؟ توقف دلار در پیچ جاده برجام کاهش قیمت دلار در صرافی ها لحظه شماری دلار برای توافق افت اندک دلار به امید توافق سردرگمی بازار ارز در بی‌خبری از مذاکرات ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها فونیکس تیگو ۷ پرو به زودی در خیابان ها پیش بینی دلار برای ۲۱ بهمن / ریسک خرید دلار بالاست قیمت خودروهای بی وای دی + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) بحران سوء تغذیه در افغانستان کودکان را تهدید می‌کند توافق پرسپولیس با بیرانوند برای باز شدن پنجره قیمت خودروهای هاوال + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) وزیر ارتباطات: ایرانسل در توسعه ظرفیت شبکه پهن‌ باند پیشگام است فرمانده بعدی داعش از عراق می‌ آید؟ تارا در نمایندگی ها ۱۶۵ میلیون ارزان تر از بازار + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) آتش زیر خاکستر روابط تجاری ایران و امارات شعله ­ور می‌­شود؟ زنجیره فولاد کشور از معدن تا محصول نهایی به فولادی ها سپرده شود لوکس ترین گوشی شیائومی چند؟ (جدول) روسیه رمزارزها را قانونی می کند رویکرد محیط زیستی دولت‌ها متفاوت است؟ / اصلاح‌طلبان فقط قشنگ‌تر صحبت می‌کنند ۱۰ پرسش کرمان موتور برای بررسی آینده خودروهای برقی در ایران قیمت خودروهای ولوو + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) مقام چینی: مذاکره تنها راه‌‌ حل موضوع هسته‌ ای ایران است آغاز آموزش سواد دیجیتال در مدارس به زودی خشکبار بدهید موبایل وارد کنید! تور وارنا بلغارستان چند؟ (جدول) تهران از دریچه دوربین اقتصاد آنلاین مدل های مختلف سانگ یانگ چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) آغاز واگذاری طرح فیبرنوری از هفته آینده خرید خودرو تنها با پرداخت نصف قیمت با طرح خرید اقساطی همراه مکانیک تهران به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است! همه خدمات بانکی غیرحضوری شد؟ المپیک ایران در برزخ جدایی یا بازگشت مهدوی کیا! ثبت نام دوباره برای دریافت یارانه نقدی قیمت گوشت قرمز از ۲۰۰ هزار تومان گذشت (جدول) دفاع تیم ملی برای بازی کره جنوبی به هم می ریزد افزایش تولید ٢٣ رشته صنعتی تحریم های روسیه چگونه به اتحادیه اروپا ضربه می زند؟ جشنواره زمستانی با من، تخفیف روی فاکتور و قرعه‌ کشی جوایز نقدی خودروهای ۲۰۱۸ فولکس چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) افرادی که از آمپول می ترسند بخوانند! نقشه راه تجاری ایران و عمان تصویب شد خودروی ایرانی هم قیمت خانه شد! + جدول همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال آینده ادامه دارد؟ فیسبوک و تیک تاک؛ کدامیک پیروز میدان است؟ میوه ای که برگش سفیدی مو را درمان می کند اگه خریدار ب ام و هستید بخوانید + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) راهنمای خرید میلگرد آش محلی ای که دوای سرماخوردگی و کم خونی است آمار بستری های مبتلا به اومیکرون ۳ برابر شد آمادگی ایران برای مشارکت در اکتشاف معادن عمان ضرب الاجل مجدد آمریکا برای توافق طرح صیانت یا خودسانسوری بین المللی وضعیت اجاره مسکن کدام شهرها هشدار آمیز است؟ میادین میوه و تره بار تهران ۲۲ بهمن تعطیل است نفت، ۱۲۰ دلاری می شود؟ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارز قیمت دلار برجام بازار ارز نوسان ارز کانون صرافان دلار آزاد خرید دلار مذاکرات وین دلار در صرافی ها تومان برای فروش تومان برای خرید جدول قیمت کامل نشان می دهد ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ هفته گذشته قیمت خورده روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.
در ادامه روند ریزشی دلار، امروز شنبه مظنه دلار در کانال‌های تلگرامی به حدود ۶۱ هزار تومان رسید.
روند نزولی کنونی برای تکنیکالیست‌ها معانی روشنی دارد و بیانگر احتمال تشدید روند نزولی دلار در روزهای آتی است.
یحیی آل اسحاق، رئیس اتاق بازرگانی ایران و عراق گفته است: اگر شوک سیاسی جدید رخ ندهد، احتمالا دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برمی‌گردد.
فعالان اقتصادی دیگری هم طی روزهای گذشته با دستیابی به خبرهایی مبنی بر مداخله سنگین بازارساز در بازار درهم در دبی، از کاهش نرخ ارز خبر داده‌اند.
محمدرضا فرزین امروز به‌منظور توسعه مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در نشست بانک توسعه اسلامی، به عربستان سفر کرده و ظاهراً رایزنی‌هایی درباره گشایش‌های ارزی جدید برای کشور خواهد بود.

کد خبر 847596 برچسب‌ها خبر مهم دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ + جدول
  • ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک و دنا + جدول
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند