Web Analytics Made Easy - Statcounter



به تازگی محمد حسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی طی حکمی از سوی کمیته اخلاق دو جلسه از همراهی تیم ملی محروم شد و طبیعتا در بازی با کره جنوبی و لبنان قادر به همراهی تیم ملی نخواهد بود.

به گزارش خبرورزشی، کنعانی زادگان از سوی این کمیته جریمه نقدی شده است. پیش تر هم تخلف این مدافع برای کمیته اخلاق محرز شده بود اما به دلیل نیاز تیم ملی به این بازیکن در بازی با عراق و امارات و از آنجایی که پای صعود تیم ملی به جام جهانی در میان بود از صدور حکم صرف نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکوچیچ سرمربی تیم ملی که در زادگاه خود بسر می برد از طریق سرپرست تیم ملی در جریان این حکم قرار گرفته است. سرمربی تیم ملی به این حکم واکنش منطقی داشت و اذعان کرد به حکم صادره از سوی کمیته اخلاق احترام می گذارد و از این مدافع برای بازی با کره جنوبی و لبنان دعوت نخواهد کرد. البته بعد از این دو بازی محمد حسین کنعانی زادگان یکی از مدافعان دعوت شده به اردوی تیم ملی خواهد بود.

نکته جالب اینکه بر خلاف خبرهایی که وجود داشت اسکوچیچ به خاطر مصاحبه تند فرهاد مجیدی اصلا نیت به شکایت از سرمربی تیم استقلال به کمیته اخلاق ندارد. البته سرمربی استقلال پیش از بازی با پیکان اعلام کرد خیلی علیه اسکوچیچ تند رفت و عذرخواهی کرد. این در حالی است کارلوس کی روش یک بار به خاطر مصاحبه تند سرمربی لیگ برتری از او به فدراسیون فوتبال شکایت کرد!

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کنعانی به تکرار ادعای یک‌جانبه کویت درباره میدان آرش

به گزارش گروه سیاست ایسکانیوز، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به تکرار ادعای یکجانبه کویت درباره میدان آرش در بیانیه پایانی سفر امیر کویت به مصر، ضمن مردود دانستن این ادعا افزود: تکرار این ادعاهای یک‌جانبه و بی اساس از سوی طرف کویتی مایه تاسف است.

بیشتر بخوانید: کنعانی: ایران برای تقویت همکاری‌های اقتصادی اهمیت ویژه قائل است

کنعانی ضمن تاکید بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان مشترک بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات فیمابین‌ اضافه کرد: همانند قبل از طرف کویتی برای دستیابی به توافقی پایدار که مبتنی بر همکاری‌های دوستانه و منافع مشترک باشد، دعوت به عمل می‌آوریم.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: صدور بیانیه‌های تکراری و طرح ادعای یک‌جانبه، از منظر حقوقی هیچ حقی برای دولت کویت ایجاد نخواهد کرد و به مقامات این کشور توصیه می‌کنیم از تکرار توسل به روش‌های بی‌حاصل سیاسی و رسانه‌ای در ارتباط با موضوع حقوقی و فنی میدان مشترک آرش خودداری کنند.

کنعانی تاکید نمود: جمهوری اسلامی ایران همواره با اعتقاد به اصل حسن نیت، تعاملات منطقه‌ای را رصد نموده و از دولت‌های ثالث می‌خواهد در مسیر تحقق عینی اصل حسن نیت و ارتقاء روابط و همکاری‌ها گام بردارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229182 برچسب‌ها کویت

دیگر خبرها

  • خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • اولین واکنش نکونام به برکناری خطیر/عده‌ای همه کار کردند استقلال نتیجه نگیرد
  • واکنش کنعانی به تکرار ادعای یک‌جانبه کویت درباره میدان آرش
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی