Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش برنامه‌های این سازمان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش  برنا؛ سرهنگ حسین امیدی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره برنامه‌های این سازمان در دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به مناسبت این ایام، 43 برنامه در بخش‌های مختلف پیش‌بینی شده که برخی از آنها به مرحله اجرا نیز رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به دلیل وضعیت قرمز در برخی نقاط کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا، اجرای تعدادی از برنامه‌ها تحت تأثیر این مسئله قرار گرفت و مقرر شد که در آینده‌ای نزدیک و پس از بهبود وضعیت، اجرا شوند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ها در چهار محور و حوزه پیش‌بینی شده است، ادامه داد: حوزه برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، برگزاری همایش‌های پیاده‌روی سازمانی و خانوادگی، انجام 43 صعود به قله‌های مرتفع کشور و همچنین برگزاری کلاس‌های داوری، مربیگری، تغذیه و ...، از جمله محورهایی هستند که مدنظر قرار دارند.

رئیس تربیت بدنی ارتش با بیان اینکه اجرای برنامه‌های مربوط به دهه فجر از اول بهمن ماه آغاز شده است، یادآور شد: مسابقات در رشته‌های بوکس، فوتسال، تنیس روی میز، دوومیدانی، آمادگی جسمانی و شناست.

همچنین مسابقات کاراته قهرمانی ارتش در تهران، پنج‌گانه نظامی در شیراز، تنیس روی میز در تهران از ابتدای بهمن ماه و قبل وضعیت قرمز اجرا و برگزار شده است.

سرهنگ امیدی گفت: دیدار با خانواده شهدا و پیشکسوتان و برگزاری همایش‌های دوچرخه‌سواری در شهرهای مختلف، از دیگر برنامه‌هایی است که در ایام دهه فجر انجام خواهد شد. باید به این نکته نیز اشاره کنم که اجرای تمام برنامه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد تا هیچ اتفاقی برای ورزشکاران رخ ندهد

انتهای پیام // 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی دهه فجر پیروزی انقلاب ویروس تغذیه خانواده پیشکسوتان دهه فجر ارتش تربیت بدنی تربیت بدنی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۱۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری آئین گرامیداشت روز معلم در منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش برگزار شد.

امیرسرتیپ دوم عظیمی، گفت: تعلیم و تربیت سازنده زمینه ساز جامعه بالنده و پویا است و تلاشگران عرصه علم و دانش باید از حداکثر بسترها و ظرفیت‌ها مطابق ارزش‌های اسلامی استفاده کنند.

وی افزود: در برنامه‌های تربیتی و آموزشی باید توجه ویژه ای به ارزش‌های اصیل اسلامی ایرانی شود تا شاهد ساخت ایرانی قوی و مقتدر در تمامی عرصه‌ها باشیم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب با بیان اینکه تربیت و آموزش سرمایه‌ی انسانی یکی از ضرورت‌ها و لازمه‌ی رشد و توسعه در هر سازمانی است گفت: امروز کارکنان ارتش، جوانانی مؤمن و متعهد به مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند که توانسته اند در آمادگی دفاعی و افزایش بازدارندگی کشور نقش بسزایی داشته باشند.

وی تصریح کرد: پدافند هوایی توانسته است با شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب و با بکارگیری روش‌های خلاقانه و مبتکرانه در ارتقای توان رزم نیروهای مسلح افتخارات بزرگی را رقم بزند.

کد خبر 6094182

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • آزمون استخدامی مربیان و معلمان امور پرورشی و تربیتی در گیلان
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • تعلیم و تربیت یکی از مهمترین مسائل روز ارتش است
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم