Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ غلامرضا شریعتی با اشاره به آغاز اجرای ۴۸ پروژه بزرگ صنعتی در کشور گفت: آمریکا و غرب با ایجاد فشارهای تحریمی به دنبال سنگ اندازی در مسیر توسعه کشور هستند. دولت انقلابی برای باطل کردن این نقشه شوم با افتتاح ۴۸ پروژه بزرگ صنعتی گام‌ بلندی در مسیر توسعه صنعتی کشور برداشت.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای توسعه کشور نباید چشم به دست بیگانگان داشته باشیم بلکه باید با اتکا به ظرفیت‌های داخلی مسیر توسعه کشور را هموار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از اقدام دولت سیزدهم در تکیه به ظرفیت‌های داخلی برای توسعه صنعتی کشور گفت: اروپا و آمریکا نیز باید بدانند علی رغم همه فشارهای تحریمی دولت انقلابی با تکیه بر ملت ایران و ظرفیت‌های داخلی در راستای توسعه زیرساخت های کشور گام هایی برداشته است که تحریم ها را بی اثر می‌کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه در استراتژی اقتصاد مقاومتی نگاه به توان داخلی اصل و اساس است، گفت: دولت سیزدهم با تکیه بر این اصل به دنبال توسعه همه جانبه کشور و گسترش عدالت است. این اقدامات موجب امیدآفرینی در جامعه خواهد شد.

دبیر فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی مجلس با تاکید بر اینکه دولت با فعال کردن ظرفیت‌های صنعتی داخلی تلاش دارد تا آثار تحریم را به حداقل برساند، اظهار داشت: امروز غرب و آمریکا شاهد هستند که دولت انقلابی با ابتکار، نوآوری و تلاش جهادی درصدد توسعه همه جانبه کشور و حل مشکلات ناشی از تحریم هاست.

وی موفقیت دولت در خنثی‌سازی تحریم‌ها را عامل کاهش فشارهای تحریمی آمریکا خواند و گفت: دولت و مجلس برای خنثی سازی تحریم‌ها و حل مشکلات معیشتی مردم همکاری نزدیکی دارند.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دولت اراده قوی برای حل مشکلات اقتصادی کشور دارد، اظهار داشت: دولت با تکیه بر نیروهای جوان، با انگیزه و دارای روحیه انقلابی و جهادی در عرصه‌های مدیریتی، جهش در نرخ رشد اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم را هدف‌گیری کرده است.

وی در خصوص ابزارهای دستیابی به رشد ۸ درصدی در اقتصاد کشور گفت: توسعه صنعتی یکی از ابزارهای مهم برای تحقق نرخ رشد ۸ درصدی است، توسعه صنعتی ارزش افزوده زیادی داشته و نقش پیشتاز در ایجاد اشتغال و رشد و توسعه مناطق محروم خواهد داشت، صنعت باید نقش پیشتاز خود را برای توسعه کشور ایفا کند.

منبع: ایرنا

معصومه رضاییان کد خبر: 1129242 برچسب‌ها تحریم ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تحریم ایران توسعه صنعتی توسعه کشور حل مشکلات تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس قصد دارد ارتش خود را با موشکهای ساخت داخلی مجهز کند

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه تلگراف گزارش داد که انگلیس به شرط تأمین بودجه لازم، قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ ارتش خود را به موشک‌های مافوق صوت مجهز کند.

این روزنامه انگلیسی به نقل از منابع آگاه در دولت این کشور گفت: وزارت دفاع انگلیس اصرار دارد که تسلیحات جدید به طور کامل در خاک انگلیس توسعه و تولید شود و ۲۰۳۰ به عنوان آخرین مهلت برای آن تعیین شده است

تلگراف با این حال افزود این طرح‌های انگلیس در حال حاضر در مرحله اول است و هنوز مشخص نیست که آیا چنین طرح‌هایی اجرایی خواهد شد یا نه.

یک منبع نظامی در دولت انگلیس دراین‌باره افزود که در صورت روی کار آمدن «کایر استارمر» رهبر حزب کارگر انگلیس ارتش مجبور خواهد شد پروژه توسعه موشکی خود را به دلیل کمبود سرمایه گذاری متوقف کند.

کد خبر 6091321

دیگر خبرها

  • آمادگی ایران برای همکاری صنعتی با آفریقا/ رابطه برد_برد می‌خواهیم
  • کریدور ریلی خواف - هرات، گرفتار تحریم‌های داخلی است
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • انگلیس قصد دارد ارتش خود را با موشکهای ساخت داخلی مجهز کند
  • تقاضای بررسی لایحه توسعه سواحل مکران اعلام وصول شد
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه حوزه انرژی، توسعه درآمدهای ارزی کشور در شرایط تحریم را میسر کرد
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی در کشور حمایت می‌شوند
  • وزیر صمت: با وجود تحریم ۱۵۳ میلیارد دلار تجارت خارجی داریم
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • هدفگذاری دولت برای توسعه همکاری تجاری با کشور‌ها