Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی از برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در استان به صورت حضوری خبر داد و گفت: بازگشایی مجدد مدارس در استان منوط به رعایت استانداردها و دستورالعمل های بهداشتی است.

دکتر محمدرضا حسین نژاد در جلسه ستاد استانی کرونا گفت: بنابر اعلام ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در شهر ها با وضعیت رنگ بندی زرد و نارنجی به صورت حضوری و در شهرها با رنگ کرونایی قرمز به صورت خودرویی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه در حال حاضر شهرستان های استان در وضعیت زرد و نارنجی قرار دارند، اظهارکرد: تاکنون تصمیم گیری ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن را به صورت حضوری است اما اگر بنابر تشخیص مسئولان بهداشت و درمان استان وضعیت رنگ بندی شهرستان ها تغییر کند نحوه برگزاری راهپیمایی نیز تغییر خواهد کرد.

بازگشایی مجدد مدارس از دیگر دستور کارهای این نشست بود که دکتر حسین نژاد در این خصوص گفت : بازگشایی مجدد مدارس منوط به رعایت استانداردهای لازم از جمله کارکرد درست سیستم تهویه و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مدارس است.

برگزاری مراسم اعتکاف با حداقل ۲۰ درصد ظرفیت مساجد بدون حضور کودکان و افراد مسن و اعلام محدودیت ظرفیت در تالارهای عروسی با تشدید نظارت ها، تشدید نظارت ها بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی شناسایی و آگاه سازی افرادی که دز سوم واکسن خود را تزریق نکرده اند، از دیگر مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خراسان شمالي کروناویروس راهپیمایی 22 بهمن راهپیمایی ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۱۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز پنج‌شنبه ستاد انتخابات استان لرستان به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس این ستاد تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با حضور مسئولین کمیته‌های ستاد برگزار شد، مسئولین کمیته‌های حراست، پشتیبانی، بازرسی و حقوقی، امنیتی، فناوری اطلاعات و همچنین مدیرکل سیاسی و دبیر ستاد انتخابات، فرماندار خرم‌آباد و مدیرکل ثبت‌احوال استان گزارش‌هایی از اقدامات انجام شده را ارائه داد.

بنابراین گزارش، برای انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی که ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تعداد ۴۳۰ شعبه اخذ رأی شامل ۲۴۷ شعبه ثابت و ۱۸۳ شعبه سیار پیش‌بینی‌شده است.

کد خبر 6095025

دیگر خبرها

  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • کوچ بهاره عشایر در خراسان شمالی آغاز شد
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی