Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: در روزهای اخیر همچنان شاهد رشد فزاینده بیماران مبتلا به کرونا در تهران بوده‌ایم که این آمار هم در ابعاد شاخص‌های آماری سرپایی و هم بستری قابل رویت است.

به گزارش ایرنا، علیرضا زالی عصر چهارشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه بزرگ سرو سلامت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در تهران و دستاوردهای نظام سلامت در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در جمع خبرنگاران افزود: تا امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه بیش از ۳۹۰۰ بیمار در تهران به علت کرونا بستری هستند که ۱۰۱۰ نفر آنها در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: اما طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۹۹۰ بیمار جدید در تهران بستری شدند که ۲۱۰ نفر از آنها در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران ادامه داد: مجموع بیماران سرپایی که در ۲۴ ساعت گذشته در حوزه بهداشت و درمان پذیرفته شدند از ۱۹ هزار و ۲۰۰ نفر فراتر رفته و به نظر می رسد که با یک شرایط رو به گسترش روبه رو هستیم.

وی تاکید کرد: همانگونه که در سایر استان ها هم شاهد هستیم در تهران نیز رشد چشمگیر و فزاینده میزان ابتلا به کرونا در بخش بستری و سرپایی را داریم.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ حجت امانی به خبرگزاری صدا و سیما گفت‌: این میزان صادرات از نظر ارزش دلاری ۹ درصد و از لحاظ تناژ کالا نیز ۱۵ درصد  درمقایسه بامدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
وی افزود: عمده محصولات صادرشده از طریق گمرک شامل محصولات پتروشیمی (کود اوره و آمونیاک)، محصولات فولادی، مصنوعات پلاستیکی، رب گوجه فرنگی، الکترود و سایر محصولات بوده که به کشور‌های ترکمنستان، آلمان، عراق  و سایر کشور‌ها صادر شد.
کاهش ۶۳ درصدی واردات به استان
سرپرست گمرک استان در ادامه با اشاره به کاهش واردات کالا در فرودین ماه نیز افزود: در این مدت   بیش از ۳۰۰ تن کالا به ارزش ۶۹۵ میلیون دلار از طریق گمرک وارد استان شد که با کاهش ۶۳ درصدی حجم کالای وارداتی و همچنین کاهش ۷۶ درصدی ارزش دلاری کالا‌ها  درمقایسه بامدت مشابه سال قبل مواجه بوده است.
عمده محصولات وارداتی الیاف شیشه بود که از کشور‌هایی شامل چین، و برزیل به کشور وارد شده است.

دیگر خبرها

  • رشد ۳برابری مسمومیت با قارچ‌های سمی/ ۱۴نفر بستری شدند
  • شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت