Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ یک روز پس از شروع مذاکرات وین، از آنجایی که اخبار خاصی از جلسات دیروز به گوش نرسید و بازار ارز هم امروز تقریبا ثبات داشت، قیمت‌های طلا و سکه هم از بازار ارز پیروی کرد و امروز نوسانات چندانی را تجربه نکرد.

در معاملات صبح امروز سکه تمام، ۱۱ میلیون و ۶۸۹ هزار تومان قیمت خورده بود و تا عصر نیز در همین محدود معامله می‌شد؛ اما در این ساعت از معاملات با کاهش بیش از ۱۰۰ هزار تومانی، قیمت این سکه به ۱۱ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان کاهش یافت؛ نمودار زیر روند قیمتی سکه تمام در معاملات چهارشنبه را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به این ترتیب و در این ساعت از معاملات، هر سکه امامی، ۱۱میلیون و ۵۸۰هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به دیروز افزایش ۵۰هزارتومانی را نشان می‌دهد. همچنین قیمت سکه تمام طی یک هفته گذشته کاهش ۴۹۰ هزار تومانی معادل ۴ درصد را تجربه کرده‌است؛ چهارشنبه هفته گذشته قیمت سکه تمام برابر با ۱۲ میلیون و ۷۰ هزار تومان بود و حتی روز پنجشنبه به ۱۲ میلیون و ۱۱۸ هزار تومان هم رسیده بود.

نیم سکه نیز امروز معاملات خود را با قیمت ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان آغاز کرد و هرچند در طول روز نوساناتی در حدود ۲۰ هزار تومان را هم تجربه کرد اما تا این ساعت از معاملات دوباره با همان قیمت ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می شود؛ نمودار زیر روند قیمتی نیم سکه در معاملات امروز را نشان می دهد:

هر چند قیمت نیم سکه امروز نسبت به دیروز افزایش ۲۰ هزار تومانی را تجربه کرد. اما طی یک هفته گذشته بازدهی نیم سکه منفی دو درصد بوده‌است. چهارشنبه هفته گذشته قیمت نیم سکه برابر با ۶ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان بود که تا این ساعت از معاملات کاهش ۱۴۰ هزار تومانی را نشان می دهد؛ نمودار زیر روند قیمتی نیم سکه را طی یک هفته گذشته نشان می دهد:

ربع سکه نیز در این ساعت از معاملات با قیمت 3 میلیون و 630 هزار تومان معامله می شود که نسبت به صبح، کاهش 20 هزار تومانی را نشان می دهد؛ ربع سکه نیز امروز همچون سایر سکه ها روز کم نوسانی را تجربه کرد و اختلاف میان حداکثر و حداقل قیمت در معاملات امروز، 30 هزار تومان بود.

طی یک هفته گذشته ربع سکه ۱۷۰ هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و از ۳ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان در روز چهارشنبه هفته گذشته به ۳ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان در معاملات امروز رسید. نمودار زیر روند قیمتی ربع سکه را طی یک هفته گذشته نشان می دهد:

همچنین قیمت هر سکه یک گرمی، ۲میلیون و ۲۶۲هزارتومان تعیین شده است که نسبت به روز گذشته، اندکی افزایش قیمت را نشان می‌دهد. روز گذشته این سکه با قیمت ۲میلیون و ۲۵۹هزارتومان معامله می‌شد. طی یک هفته گذشته سکه یک گرمی کاهش ۱۳ هزار تومانی ( نیم درصد) را تجربه کرد و ۲ میلیون و ۲۷۵ هزار تومان به ۲میلیون و ۲۶۲ هزار تومان رسید.

حباب سکه چقدر است؟

حباب سکه امامی که از ابتدای هفته در محدوده قیمت ۵۰۰هزارتومان باقی مانده بود، امروز حدود ۲۰۰هزارتومان کاهش یافت و در این ساعت حباب این سکه ۳۲۷هزارتومان است. همچنین نیم سکه، ۹۲۸هزارتومان حباب دارد و ربع سکه نیز با ۸۱۶هزارتومان حباب معامله می‌شود. هر سکه یک گرمی هم در این لحظه، ۸۷۷هزارتومان حباب دارد.

کاهش حباب سکه همزمان با کاهش قیمت نشاندهنده این است که بازار خالی از خریدار است و فعالان منتظر کاهش بیشتر قیمت ها هستند و در این قیمت ها دست به معامله نمی زنند؛ به بیان دیگر در صورت ادامه روند نزولی دلار و عدم تغییر در بازار جهانی انس طلا، انتظار کاهش بیشتر قیمت ها محتمل ترین سناریو ممکن است.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد قیمت سکه برجام قیمت طلا بازار طلا بازار سکه حباب سکه معاملات طلا اخبار مرتبط تداوم کاهش قیمت طلا و سکه؛ رفتار متفاوت سکه یک گرمی! قیمت طلا و سکه چشم انتظار توافق پیش‌بینی قیمت طلا و سکه / قیمت‌ها اندکی کاهش یافت پیش بینی قیمت طلا و سکه؛ قفل برجام بر بازار نبود تقاضا، حباب سکه را کاهش داد بازار طلا خلوت شد؛ در انتظار توافق ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۲۱بهمن / سکه ۱۱ میلیونی خریدار ندارد تلاش مخالفان برجام برای فاصله باقی مانده تا توافق شاسی بلندهای لوکس چری چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) بریتانیا: تبادل نظر صریح با باقری داشتیم پادکست عصرگاه اقتصادآنلاین ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ قیمت خودروهای ام وی ام + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) حقوق زنان در افغانستان روغن پالم دوباره حاشیه ساز شد گوشی های ۲۰ میلیونی بازار (جدول) ۵۰ هزار نفر در آموزش و پرورش استخدام می‌شوند تهران از توسعه روابط با توکیو استقبال می کند فونیکس تیگو ۷ پرو به زودی در خیابان ها پیش بینی دلار برای ۲۱ بهمن / ریسک خرید دلار بالاست قیمت خودروهای بی وای دی + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) بحران سوء تغذیه در افغانستان کودکان را تهدید می‌کند توافق پرسپولیس با بیرانوند برای باز شدن پنجره قیمت خودروهای هاوال + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) وزیر ارتباطات: ایرانسل در توسعه ظرفیت شبکه پهن‌ باند پیشگام است فرمانده بعدی داعش از عراق می‌ آید؟ تارا در نمایندگی ها ۱۶۵ میلیون ارزان تر از بازار + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) آتش زیر خاکستر روابط تجاری ایران و امارات شعله ­ور می‌­شود؟ زنجیره فولاد کشور از معدن تا محصول نهایی به فولادی ها سپرده شود لوکس ترین گوشی شیائومی چند؟ (جدول) روسیه رمزارزها را قانونی می کند رویکرد محیط زیستی دولت‌ها متفاوت است؟ / اصلاح‌طلبان فقط قشنگ‌تر صحبت می‌کنند ۱۰ پرسش کرمان موتور برای بررسی آینده خودروهای برقی در ایران قیمت خودروهای ولوو + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) مقام چینی: مذاکره تنها راه‌‌ حل موضوع هسته‌ ای ایران است آغاز آموزش سواد دیجیتال در مدارس به زودی خشکبار بدهید موبایل وارد کنید! تور وارنا بلغارستان چند؟ (جدول) تهران از دریچه دوربین اقتصاد آنلاین مدل های مختلف سانگ یانگ چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) آغاز واگذاری طرح فیبرنوری از هفته آینده خرید خودرو تنها با پرداخت نصف قیمت با طرح خرید اقساطی همراه مکانیک تهران به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است! همه خدمات بانکی غیرحضوری شد؟ المپیک ایران در برزخ جدایی یا بازگشت مهدوی کیا! ثبت نام دوباره برای دریافت یارانه نقدی قیمت گوشت قرمز از ۲۰۰ هزار تومان گذشت (جدول) دفاع تیم ملی برای بازی کره جنوبی به هم می ریزد افزایش تولید ٢٣ رشته صنعتی تحریم های روسیه چگونه به اتحادیه اروپا ضربه می زند؟ جشنواره زمستانی با من، تخفیف روی فاکتور و قرعه‌ کشی جوایز نقدی خودروهای ۲۰۱۸ فولکس چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) افرادی که از آمپول می ترسند بخوانند! نقشه راه تجاری ایران و عمان تصویب شد خودروی ایرانی هم قیمت خانه شد! + جدول همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال آینده ادامه دارد؟ فیسبوک و تیک تاک؛ کدامیک پیروز میدان است؟ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت سکه برجام قیمت طلا بازار طلا بازار سکه حباب سکه معاملات طلا پیش بینی قیمت طلا و سکه ساعت از معاملات طی یک هفته گذشته جدول قیمت کامل نشان می دهد قیمت خودروهای ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ هزار تومانی سکه یک گرمی هزار تومان ۱۱ میلیون حباب سکه سکه تمام ربع سکه سکه نیز نیم سکه قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۱۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم نزولی قیمت طلا و سکه

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب،  قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (۸ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به معاملات پنج‌شنبه (۶ اردیبهشت) ۴۲ میلیون و ۱۵۰ هزار با افت ۵۰۴ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۹۴۶ هزار تومان رسید.

همچنین سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز نسبت به قیمت پایانی آخرین روز معاملاتی هفته گذشته ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان با کاهش ۴۸۵ هزار تومانی، ۳۸ میلیون و ۷۱۵ هزار تومان معامله شد.

براساس این گزارش، امروز نیم سکه نسبت به قیمت پایانی معاملات (۶ اردیبهشت) ۲۴ میلیون و۸۰۰ هزار تومان با کاهش ۱۴۰ هزار تومانی ۲۴ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان و ربع سکه با افت ۱۶۰ هزار تومانی، ۱۴ میلیون و ۸۴۰ تومان به فروش رفت.

قیمت سکه گرمی ۶ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان دادوستد شد که نسبت به نرخ آخرین معامله ۸۰ هزار تومان کاهش را ثبت کرد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۴۹۳ هزار تومان فروخته شد که نسبت به قیمت پایانی پنج‌شنبه ۱۰۰ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز ۲ هزار و ۳۳۸ دلار رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه امامی به کانال ۴۱ میلیونی صعود کرد
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه بهار ۳۸ میلیونی شد
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات
  • تکاپوی کانال‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/ دلار بازهم ریخت
  • تداوم نزولی قیمت طلا و سکه