Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی،  هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال پیگیری شد و هر دو نماینده ارومیه مغلوب حریفان خود شدند.

شهرداری ارومیه در آمل سه بر یک به هراز آمل باخت.

ست اول این بازی با امتیاز ۲۵ بر ۲۰ به سود شهرداری ارومیه رقم‌ خورد. در ادامه روند بازی، ست های دوم ، سوم و چهارم این دیدار را تیم هراز آمل با امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۵ به نفع خود تمام‌ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذرباتری هم که در تهران به مصاف سایپا رفته بود علی رغم نمایش زیبا و سزاوارانه سه بر دو شکست خورد.

این بازی زیبا و تماشایی در پایان، با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ به سود سایپا تمام شد. شاگردان رحمان رئوفی در تیم‌ آذرباتری، علیرغم باخت نزدیک مقابل حریف خود، توانستند یک امتیاز از این بازی کسب کنند. ۲۵ بر ۲۲ و ۲۸ بر ۲۶ امتیازات ست های دوم‌ و سوم‌ بازی بود که به نفع آذرباتری رقم‌خورد. ۲۵ بر ۱۸ ،  ۲۵ بر ۲۰ و ۱۷ بر ۱۵ امتیازات ست های اول ، چهارم و پنجم این دیدار بودند که به نفع سایپایی ها تمام شد.

با نتایج رقم خورده احتمالا در پلی آف دو تیم شهرداری ارومیه و پیکان که همواره دیدارهای این دو تیم حساس و پرحاشیه است با هم روبه‌رو خواهندشد و پیمان اکبری دوباره باید با تیم فصل قبل خود نبردکند.

48 

کد خبر 1601489

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال والیبال ارومیه استان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۱۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری فینال جام حذفی در استان کرمان با یک پیش شرط

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرحسین روشنک در گفتگو با سایت سازمان لیگ در مورد ورزشگاه محل برگزاری فینال جام حذفی اظهار داشت: طبق مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ باید در استان کرمان برگزار شود، اما با توجه به اینکه دو تیم از ۸ تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از استان کرمان هستند در صورتیکه یکی از دو تیم کرمانی به فینال برسند باید فینال در ورزشگاهی بی طرف و استانی دیگر برگزار شود.

وی افزود: چنانچه دو تیم مس رفسنجان و گل گهرسیرجان به فینال صعود کنند در آنصورت مسابقه در مرکز استان و شهر کرمان برگزار خواهد شد.

مسئول جام حذفی درمورد مراسم قرعه کشی روز آینده گفت: فردا قرعه کشی مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال با توجه به محدودیت‌های زمانی و فشردگی مسابقات لیگ برتر وجام حذفی همزمان برگزار خواهد شد و مسیر مسابقات تا پایان رقابت‌ها مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • برگزاری فینال جام حذفی در استان کرمان با یک پیش شرط
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان