Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از این طرح گفت: این هتل آپارتمان ۱۹ اتاق و هفت سوئیت دارد و ظرفیت اسکان آن ۷۵ نفر است.

«علی مالمیر» با اشاره به اینکه با اجرای طرح های توسعه ای ظرفیت آن به ۱۵۰ نفر افزایش می یابد، افزود: این هتل آپارتمان در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر مربع در چهار طبقه، در فضایی با زیربنای یک هزار و ۹۵ متر مربع ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: عملیات ساخت این هتل از سال ۱۳۹۴ آغاز و با بهره برداری از آن به صورت مستقیم برای ۱۵ نفر اشتغالزایی شده است. 

مالمیر ادامه داد: این طرح توسط یکی از فعالان با سابقه حوزه گردشگری ساخته شده است که با همت بلندی که داشت این طرح را در کنار محوطه تاریخی هگمتانه و در محله قدیمی و تاریخی «جولان» بنا کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با اشاره به اینکه این طرح در منطقه هگمتانه و بافت تاریخی محله جولان بنا شده است، افزود: نزدیکی این طرح به محوطه تاریخی هگمتان کمک زیادی به اسکان گردشگران پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین می کند.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت تخت هتل های همدان چهار هزار و ۲۰۰ تخت است، تصریح کرد: ۴۱۸ طرح با گنجایش یک هزار و ۴۶۵ تخت در استان همدان در دست اقدام داریم که با بهره برداری از آن آمار اسکان اقامتگاه های استان به پنج هزار ۷۰۰ تخت افزایش می یابد.

به گفته مالمیر این طرح در قالب هتل آپارتمان و با توجه به سیاست های موجود بر اساس ارائه خدمات به همه اقشار جامعه بهره برداری شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: بخش زیادی از گردشگران استان همدان از قشر متوسط جامعه هستند و وجود این چنین اماکن اقامتی برای شهر تاریخی همدان نیاز بود.

استان همدان یک هزار و ۸۰۰ جاذبه گردشگری دارد و در دسته پنج استان گردشگر پذیر کشور محسوب می شود.

برچسب‌ها علیرضا قاسمی فرزاد استانداری همدان اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری همدان هتل دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علیرضا قاسمی فرزاد استانداری همدان علیرضا قاسمی فرزاد استانداری همدان هتل دهه فجر صنایع دستی و گردشگری هتل آپارتمان میراث فرهنگی استان همدان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۱۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری

 محمد کاظم مومنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه بیمارستان سلامت گفت: بهره برداری فاز‌های مختلف بیمارستان نیازمند زیرساخت‌های استاندارد می‌باشد که پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.
 
وی ادامه داد: عملیات نصب و راه اندازی تجهیزات HIS به پایان رسیده است که در آینده‌ای نزدیک فاز اول افتتاح و بهره برداری خواهد شد.
 
وی افزود:این بیمارستان دارای بخش کلینیک‌های تخصصی، اورژانس، اتاق عمل، LDR و بستری می‌باشد که در فاز اول بخشی از آن به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی عنوان کرد: بیمارستان سلامت سیب و سوران ۳۲ تخت مصوب شده است که فاز اول بیمارستان سلامت آماده بهره برداری است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • مناطق گردشگری شهر بهبهان + فیلم
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی