Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه قرعه‌کشی مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان روز دوشنبه ۲۵ بهمن‌ ماه در فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، هفته بیست‌وششم و پایانی مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، روز یک‌شنبه 24 بهمن‌ ماه با هفت دیدار در شهرهای ارومیه (دو دیدار)، آمل، رفسنجان، گرگان، تهران و رامسر پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که قرعه‌کشی مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر مردان ساعت 10 روز دوشنبه 25 بهمن‌ماه به صورت آنلاین در فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد.

مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر مردان از سوم تا هشتم اسفندماه به صورت متمرکز در سالن فدراسیون برگزار خواهد شد و این قرعه‌کشی به منظور مشخص شدن ساعت این دیدارها است.

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، لبنیات هراز آمل، مقاومت شهداب یزد، پیکان تهران، شهرداری ارومیه، فولاد سیرجان ایرانیان، مس رفسنجان و پاس گرگان هشت تیم صعود کرده به مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان هستند.

برگزاری همزمان 6 دیدار آخرین هفته مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال والیبال لیگ برتر والیبال والیبال پلی آف لیگ برتر مردان فدراسیون والیبال خواهد شد قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی

میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال در واکنش به غیبت محمد موسوی و امیر غفور در تیم ملی والیبال گفت: هر فردی اگر فرصت داشته باشد که در تیم ملی به مردم خدمت کند، حتماً این کار را می‌کند و اگر کسی غیر از این فکر کند و منافع شخصی خود را از منافع ملی و خوشحالی مردم ایران بالاتر ببیند قطعا اشتباه می‌کند.

دریافت 56 MB

دیگر خبرها

  • قرعه کشی زمان پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌ها در شبکه شهند
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)