Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد باقر قالیباف در مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی روز جمعه ۲۲ بهمن ماه در راهپیمایی مشهد مقدس حضور خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: تاکید قالیباف بر ضرورت اصلاح سریع و خارج از نوبت یک قانون پلیسی انتقاد قالیباف به « لکنت زبان» مسئولان در حوزه های مرتبط با زنان /حدادعادل: غربی‌ها برای تحقق اهداف خود سوء استفاده از زنان در ایران را نشانه گرفتند

همچنین رییس مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران پیش‌ از خطبه‌های نمازجمعه مشهد مقدس نیز به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بنا بر اعلام ستاد اقامه نماز جمعه مشهد مقدس، راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و در جوار مضجع منور رضوی برگزار خواهد شد و فریضه سیاسی عبادی نمازجمعه نیز به امامت آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی و با حضور زائرین و مجاورین حضرت رضا (ع)، با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی اقامه می شود.

21219

کد خبر 1601494

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد

ایسنا/لرستان امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: امام خمینی (ره) نه‌تنها به ایران و ایرانی هویت داد، بلکه به اسلام هویت داد.

حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) در جلسه استانی ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره)، گفت: امام خمینی (ره) نه‌تنها برای مسلمانان، بلکه برای جهانیان و آزادگان الگو است.

وی ادامه داد: کسی را پیدا نمی‌کنیم که مدیون امام نباشد، جایگاهی که مراجع، علما و حوزه‌های علمیه پیدا کردند، مدیون امام هستند.

او اضافه کرد: بزرگداشت این امام هرچه باشکوه‌تر باشد، بُردی برای جهان اسلام و ایران است، بویژه بعد از عملیات «وعده صادق» این مراسم بیشتر زیر ذره‌بین می‌رود. همه باید تلاش کنیم این مراسم از نظر کمی و کیفی با شکوه برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معاونت پرورشی باید در مدارس تقویت شود
  • حجت الاسلام استاد علوی تهرانی در مسجد امیر به سخنرانی می پردازد
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • ۱۴ اردیبهشت، استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • ۱۴ اردیبهشت؛ استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • کارگرانی که در روز کارگر هم تریبونی نداشتند!
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد