Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به بازدید رییس جمهور از نمایشگاه آثار تجسمی هنر انقلاب گفت: سخنان آیت الله رییسی درباره ظرفیت هنر برای جهاد تبیین و نیز موضوع اقتصاد هنر، نشان از باور دولت سیزدهم به اهمیت مقوله فرهنگ و اهتمام حمایت همه جانبه از هنر متعهد دارد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی روز چهارشنبه با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود تصریح کرد: بازدید امروز رئیس جمهور محترم از نمایشگاه آینه در آینه (آثار تجسمی هنر انقلاب در سال های ۵۳تا۶۳) و سخنان دقیق و پرنکته ایشان پیرامون ظرفیت هنر برای جهاد تبیین و نیز موضوع اقتصاد هنر نشان از باور دولت سیزدهم به اهمیت مقوله فرهنگ و اهتمام بر حمایت همه جانبه از هنر متعهد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کابینه دولت سیزدهم تاکید کرد: حضور آیت‌الله رییسی در رویدادهای فرهنگی و هنری مایه دلگرمی اصحاب فرهیخته فرهنگ و هنر است.

 آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه با حضور در موزه هنرهای معاصر، از آثار نقش بسته در نمایشگاه آینه در آینه (آثار تجسمی هنر انقلاب در سال های ۵۳ تا ۶۳ ) بازدید و سپس در دیدار با جمعی از هنرمندان هنرهای تجسمی کشور آثار خلق شده توسط هنرمندان را جلوه اندیشه، خرد و نگاه هنرمندانه آنها توصیف کرد.

در این بازدید محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رئیس جمهور را همراهی کرد.

---

انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۲۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سرمایه‌گذاران باور داشته باشند، مجموعه دولت در آذربایجان‌غربی از ابتدای سرمایه‌گذاری تا پایان آن و افتتاح طرح‌ها، در کنار آنها قرار دارد و در تمام مراحل از آنها حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جلسه راهبری طرح‌های سرمایه‌گذاری استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارد، اظهار کرد: آذربایجان‌غربی در راستای اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم در این حوزه فعال و جذب سرمایه‌گذار از اولویت‌های استان است.

وی همچنین با بیان اینکه سرمایه‌گذار در روند سرمایه‌گذاری نباید دغدغه‌ای داشته باشد، افزود: مجموعه مدیریت دولت در استان، در کنار سرمایه‌گذاران ایستاده است تا با تأمین نیازهای آنها، روان‌سازی در صدور مجوزها و رفع موانع و مشکلات، طرح‌های سرمایه‌گذاری در کوتاه‌ترین زمان به سرانجام برسد.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سرمایه‌گذاران باور داشته باشند مجموعه دولت در آذربایجان‌غربی از ابتدای سرمایه‌گذاری تا پایان آن و افتتاح طرح‌ها، در کنار آنها قرار دارد و در تمام مراحل از آنها حمایت می‌کند.

به گزارش ایمنا، در این جلسه درخواست‌ها و روند سرمایه‌گذاری در حوزه تولید پارچه جین و کتان و طرح توسعه پتروشیمی ارومیه در حوزه تولید اوره و آمونیاک، بررسی شد و استاندار آذربایجان غربی دستورات لازم جهت تسهیل، روان‌سازی و تأمین امکانات لازم برای این سرمایه‌گذاری‌ها را صادر کرد.

کد خبر 748725

دیگر خبرها

  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است | در دکترین ما سلاح هسته‌ای وجود ندارد
  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • دولت سیزدهم برای مناطق جنوبی تهران چه برنامه هایی دارد؟ | نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات