Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، از برگزاری رژه موتوری و خودروی خانوادگی در تمام شهرهای استان خبر داد.

حجت‌الاسلام سادات تصریح کرد: با توجه به شرایط جدید و اهمیت حفظ سلامت عموم مردم دربرابر بیماری کرونا، مراسم امسال با رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی و با محوریت حرکت‌های خودرویی و موتوری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی عنوان کرد: مراسم آغازین یوم الله 22 بهمن امسال راس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز جمعه در محل استادیوم 22گولان سنندج و با رعایت کامل فاصله اجتماعی خواهد بود و پس از اجرای برنامه‌های آغازین نظیر اجرای گروه‌های سرود، سخنرانی و قرائت قطعنامه، رژه موتوری و خودروی خانوادگی در سطح خیابان‌های شهر سنندج آغاز خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان افزود: مسیر حرکت خودروها از مقابل استادیوم 22 گولان به سمت میدان امام شافعی، میدان آزادی، چهارراه بسیج و بلوار کردستان است و پایان بخش مراسم حضور در میعادگاه نماز جمعه و شرکت در این فریضه عبادی و سیاسی خواهد بود.

وی در ادامه اضافه کرد: پس از پایان رژه موتوری و خودروی از 43 دستگاه از وسایل نقلیه(موتور-ماشین) شرکت کننده در مراسم که بهترین تزیین را داشته باشند با اهداء هدایایی نفیس تقدیر خواهد شد.

حجت‌الاسلام سادات در پایان با دعوت از عموم مردم و خانواده‌های انقلابی استان جهت حضور با نشاط در این جشن ملی اعلام کرد: نظیر این مراسم در تمام شهرها و روستاهای پرجمعیت استان نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: راهپیمایی 22 بهمن کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در مراسم معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان افزود: از این پس برادران اهل سنت ما در مرکز اسلامی استان، شاهد شتاب و هماهنگی بیشتری در امور فرهنگی، مدرسه علوم دینی و مساجد خواهند بود.
مدیر مرکز اسلامی هرمزگان گفت: زندگی برادرانه، در کنار وحدت و همدلی شیعه و اهل سنت استان، در کشور مثال زدنی است.
آصف باصره افزود: حرکت در مسیر رشد این وحدت، نیازمند همدلی همه جانبه است.
دبیر شورای برنامه ریزی علوم دینی اهل سنت هم گفت: جمهوری اسلامی زمینه ساز رشد و ارتقاء علمی و معنوی برادران اهل سنت است.

بیشتربخوانید:برگزاری محفل انس با قرآن در شهرداری بندرعباس
حجت الاسلام کاظم لطفیان افزود: در کشور ما اعتماد به توانایی و ایده‌های برادران اهل سنت جزء اولویت‌ها است.
در پایان این مراسم حجت الاسلام آصف باصره به عنوان مدیر مرکز اسلامی معرفی و از زحمات حجت الاسلام احمدرضا باوقار قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد/ راهپیمایی‌ها ادامه دارد
  • فیلمی از اتفاق جالب حمله گاو به داخل مراسم هزار دف در روستای پالنگان
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد