Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@05:35:15 GMT

رشد ورود گردشگران خارجی به قم

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۲۲۷۳

رشد ورود گردشگران خارجی به قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علیرضا ارجمندی امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به وضعیت ورود و خروج گردشگران و زائران داخلی و خارجی در قم بیان کرد: با وجود اینکه قم در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد اما آمار ورود گردشگران به قم جهشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به وضعیت کنونی کشور که بیشتر مناطق قرمز است محدودیت‌هایی در زمینه ورود و خروج گردشگران خارجی در مرزهای هوایی و زمینی اعمال نشده است و تاکنون بیش از سه هزار و 260 گردشگر خارجی در اماکن رسمی و اقامتی حضور یافته‌اند اما آمار زائران داخلی با کاهش روبرو بوده است.

*افزایش فعالیت تالارها همزمان با مناسبت‌های مذهبی 

حمید خرمی رئیس اتاق اصناف نیز در ادامه این نشست گفت: تاکنون 963 مورد تذکر و اخطار به واحدهای صنفی متخلف داده شده است و پنج مورد پلمب نیز برای واحدهایی که شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند صادر شده است.

وی ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن مناسبت‌های مذهبی ماه رجب فعالیت تالارها بیشتر شده و ما تاکید بر فعالیت با ظرفیت 20 درصدی داریم و رستوران‌ها هم خدمات خود را به صورت بیرون‌بر ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث فرهنگی رئیس اتاق اصناف قم زائران قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۲۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب

بعداز ظهر پنجشنبه پس از ورود بخشی از روان آب جاری از دامنه های کوه صاحب الزمان به بخشی از محوطه گلزار شهدای کرمان این محوطه پاکسازی و هیچ گونه خسارتی به گلزار شهدا وارد نشده است.

دریافت 8 MB

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • ورود سامانه بارشی جدید از دهم اردیبهشت به ایلام
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • فیلم/ آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان