Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- فرماندار دیر گفت: اسکله شناور قایق‌های صیادی بندر دیر با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان و ظرفیت ۶۰ قایق صیادی ساخته شده است.

یونس باربرز می‌گوید: یکی از مشکلات جامعه صیادی دیر نبود اسکله پهلوگیری برای قایق‌های صیادی بود که افتتاح اسکله شناور برخی از مشکلات این بندر را برطرف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر جهاد کشاورزی و سرپرست سازمان شیلات ایران هم گفت: اسکله شناور قایق‌های صیادی گام موثری در پهلوگیری و پارکینگ خدمات‌دهی به شناور‌های کوچک است.

سید حسین حسینی گفت: مزیت این نوع اسکله‌های شناور، ارزان بودن سازه‌ها است.

او گفت: رعایت نکردن استاندارد‌های دریایی آسیب جدی به امنیت این صنعت می‌زند و باید همه از دریا و ساحل حراست کنند.

سرپرست سازمان شیلات ایران گفت: با توجه به تنش آبی در آینده باید توسعه را به سمت سواحل و دریا ببریم و با وجود طراحی ۶۵۰ هزارتن طرح پرورش ماهی در قفس در کشور، ۴ هزار تن در استان بوشهر عملیاتی شده که این رقم بسیار پایین است.

حسینی درباره اختلاط شناور‌های باری و صیادی در حوضچه شیلات و امنیت شناور‌های صیادی هم گفت: این اختلاط باعث تاسف است زیرا شناور باری بعد از پایان کار باید حوضچه را ترک کند و از شناور‌های صیادی جدا شود.

فرماندار دیر می‌گوید: این شهرستان با ۹۵ کیلومتر مرز آبی و وجود جزایر بزرگ تهمادون، ام الگرم، نخیلو و خورخان در کشور بی‌‎نظیر است.

 

باربرز گفت: اسکله خورخان در بردخون نیز در دست ساخت است که امیدواریم هر چه زودتر بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسکله صیادی بندر دیر شیلات قایق های صیادی اسکله شناور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • پشت پرده ساخت اسکله روی هزاران تن آوار خانه‌های فلسطینیان
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان
  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی